Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Louhi

Pitäisi varmaan käydä Lontoossa... :whaddado:

Ninni-doll

#151
Olen pitkään halunut jotakin Secret Spells nukkea koska se sopisi niin hyvin muiden noitien joukkoon. Äitini ostamassa 80-l barbilotissa jonka sain joululahjaksi oli myös yksi uudempi nukke. Ja ihana ylläri oli se, että se oli Charm Girls Barbie! Ja kaiken huipuksi sen kädellä istuu sudenkorento (minä niitä korentoja usein saan istumaan kädelleni)  :tongue:
Nukke oli NRFB mutta nyt olen ottanut sen irti lootastaan


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kitecat

 :Look_Up: auts! villauspisteet Siamalle  :faint: En tarvi, en tarvi, en tarvi, iso pää, iso pää, iso pää  :head-to-the-wall:  :head-to-the-wall:  :head-to-the-wall:  :head-to-the-wall:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jasmiina2

Todella sievä kuva Siaman nukesta  :Look_Up:

Adalia

Mulla on onneksi tuo Midge - niin nätti nassu  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

Ninni, mulla on Secret Spells Christie! Voisikin muuten ottaa joskus siitäkin kuvia! Pitää muutkin hommata joskus. Nää on just näitä, mistä itse olen lapsena haaveillut... :blush:

whitney

#157
Paras näkemäni kuva tästä Midgestä! Minusta hän on näyttänyt aiemmin vähän onnettomalta raasulta, mutta tässä kuvassa näyttää tosi hottikselta! :)

Ivla

Lainaus käyttäjältä: whitney - tammikuu 03, 2014, 03:49:49
Paras näkemäni kuva tästä Midgestä!

Olen täysin samaa mieltä! Kuva tuo tosiaan Midgen kauneiden hienosti esille  :cuteyes:

Siama

Kiitos teille! ^^

Mä ihan itsekin yllätyin Midgestä.. Siinä ( ja VARMASTI ) niissä muissakin Dream House -tytsyissä on potentiaalia hienoihin kuviin! Ja Musta tää kasvomuotti on yksi mattelin ihanimmista..

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Papersun

Rekisteröidyin tänne foorumille pitkä aika sitten, mutta en juuri ole täällä vieraillut. Silloin tuli muutama Fashionista ostettua, mutta sitten Barbiet taas jäi muun lelunkeräilyn varjoon. Tässä vähän aikaa sitten löysin Life In The Dreamhouse -sarjan ja innostuin. Pitihän niitä nukkejakin sitten saada. Eilen kävin Anttilassa (Lahdessa) katsomassa vieläkö niitä löytyisi. Ja siellähän ne olikin alennuksessa 20€/kpl!  :cuteyes: Löytyi Raquelle, Teresa ja Midge! Midgeä oli vain tuo yksi kappale.

Onko Barbien nuoremmista siskoista jo julkaistu Dreamhouse -versiot? Entä Ryanista? Onkohan mitään sivustoa missä löytyisi lista uusista julkaisuista?

Ivla

Onnittelut löydöistä Papersun!

Tällaisen löysin, mutta eivät nuo pikkusisarukset tässä taida olla Life in the Dreamhouse-sarjaa..

http://papusilemele.com/en/2013/06/05/new-playline-barbie-dolls-life-in-the-dreamhouse-barbie-sisters-and-brother/

Xelha

Oi kun tuo pikkuveli on söpö!! Animaatiotkin ovat hauskoja.  :D

Adalia

Papersun, asutko Lahdessa? Hyvä tietää että meidän Anttilassa on ale :D
Life in plastic
It's fantastic!

Papersun

Ivla Kiitokset kun jaksoit kaivella tuon sivun.  :smiley: Oispa kiva jos tuo poikakin ilmestyisi sarjaan.

Adalia Joo, Lahdesta olen. Oli siellä jotain muutakin alennuksessa, mut en enää muista mitä kun olin innoissani vaan omista ostoksistani. :)