Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

#75
Alitsa, nuo avaruuspuvut on kyllä kivoja! Itse haluaisin kaikki neljä astronauttibarbia. Etenkin 60- ja 80-luvun version. Linkissä kaikki 4

http://www.sfportal.hu/nasa-mattel-marsutazos-barbie-15715.scifi

Letizia

Barbie on kyllä ehtiväinen nainen. :) Minun suosikkini I can be -sarjasta on paleontologi-Barbie. En kuitenkaan itselleni tuota nykyversiota halua, mutta sen sijaan vuoden 1996 Career collection paleontologin AA-versio olisi etsinnässä.

http://www.flickr.com/photos/shadowdoll/6174937298/

Yksi tai kaksi taitaa pyöriä ebayssa tällä hetkellä, mutta vain USA:ssa postittavia..

Adalia

SIS-settini samassa

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

"Ei ole isoja mekkoja näillä" "Niiden pitää ottaa isot mekot" kahden 3 vee kommentteja.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - elokuu 13, 2013, 19:34:16
"Ei ole isoja mekkoja näillä" "Niiden pitää ottaa isot mekot" kahden 3 vee kommentteja.

^^  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Heheh, mainio tuo mekko kommentti  :cuteyes: Tässä yksi Playline nukke, joka ilmeisesti on Fashion Fever Barbie Japanin versio. En ole mitään muita nukkeja löytänyt,joilla olisi samat kasvomaalit. Ainoastaan Japanin versio on tähän mennessä täsmännyt. Jos on tiedossa muita tämän näköisiä nukkeja niin infotkaa  :peukku:


Jasmiina2

Ja vielä muutama Playline nukke. Fairytopia Sparkle Fairy nuket uusissa asuissaan  :smiley:



Pinkki



Sininen



Violetti


Jennijee

Nämä on kivoja keijuja, kun koko vartalo ja pää ovat samanvärisiä. Tosi kivat uudet mekot ja siivet! Onko Jasmiinoitten tekemiä?  :cuteyes:

Milli

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - elokuu 14, 2013, 14:43:42
Heheh, mainio tuo mekko kommentti  :cuteyes: Tässä yksi Playline nukke, joka ilmeisesti on Fashion Fever Barbie Japanin versio. En ole mitään muita nukkeja löytänyt,joilla olisi samat kasvomaalit. Ainoastaan Japanin versio on tähän mennessä täsmännyt. Jos on tiedossa muita tämän näköisiä nukkeja niin infotkaa  :peukku:



Näistä on tummempihiuksinenkin versio, sellaiset hiekanväriset hiukset. Muitakin voi olla, miulla vain nämä kaksi ja ne on ihania!
Blondi ja hiekkahiuksinen löytyy siis.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

 :Look_Up: Mulla on kanssa tuo vaaleatukkainen Japani-Barbie. Sillä on alkuperäiset vaatteet -ShoeCat möi sen mulle aikoinaan.
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Ai näitä on useampiakin. Minkälaiset vaatteet tälle mahtaa kuulua? En ole tainnut ikinä nähdä kuvaa alkuperäisellä asulla.  ::)

Jennijee: ei olla itse tehty keijujen pukuja. Ompelukone on sen verran kurjassa kunnossa että sillä ei tällä hetkellä juuri ommella  :cuteno:

Adalia

Tässäpä kuva  :peukku:

Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Kiitos kuvasta Adalia :smiley: On kyllä tosi sievä neiti :cuteyes:

Ninni-doll

Jasmiina2, minä ostin ebaysta samalta ompelijalta pinkin keijupuvun Shanialleni viime halloweeniksi. Ovat tosi halpoja ja hyvää käsityötä!

Jasmiina2

Joo ovat kyllä ihan hyviä asuja. Mekin ollaan joskus aiemmin ostettu jollekin Fairytopia nukelle muistaakseni kultainen keijupuku  :peukku: