Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Adalia

Barbie Dreamhouse Experiencen virallinen nukke on Playlinea :D Ostin muistoksi :D

Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Hieno muisto Dream House vierailusta. Eihän sieltä nyt ilman nukkea sopisikaan lähteä  :D

Ninni-doll


Letizia

Hain jo viime lauantaina Sisterit postista. Kävi kuten vähän ounastelinkin: Chandra ei mätsännyt kehenkään, mutta Karan kropalle olisi ollut useitakin ottajia. Sen sai Pearl Beach Christie, joka ilahtui kovin.







Minulla on tuon pään lisäksi pari uudempaa Christietä sekä Kwanzaa Barbie, jotka ovat minusta keskenään saman värisiä. Kara näyttäisi olevan niitä aavistuksen tummempi ja vähemmän kellertävä, mutta mätsää silti hyvin. Grace on varmaan liian vaalea? Osaisikohan Ivla tai joku muu nuken omistava antaa esimerkkejä, mihin nukkeihin Gracen ihonväri täsmää? Yritän ottaa jossain vaiheessa kunnon vertailukuvia noista omistani.

Olin muuten aika pettynyt, että Chandran "jakku, hame ja paita" ovat itseasiassa yhtenäinen vaatekappale, joka kiinnitetään takaa tarralla. Sen sijaan paljon pisteitä Mattelille siitä, että Mbili-muottia ei ole turvotettu playlinea varten!!

Chandra on nätti, vaikkakin meikit turhan tymäkät minun makuuni. Tykkään monista vuosituhannen vaihteen playline-nukeista, jotka ovat jotenkin viattoman ja luonnonkauniin näköisiä mutta realistisempia kuin 80-90 -luvun nuket. Joka ajassa on oma viehätyksensä. :)


Jasmiina2

Oi kuinka kaunis Christie  :hbeat:

Aliisa

Ihana tuo Letizian Christie. :blush: Hän on ilmeisestikin ollut hiusten käsittelyssä, kun ovat niin kiiltävät ja upeat.

Just tänään selvittelin oman Pearl Beach Christieni hiuksia. Aika toivoton tapaus. Edellinen omistaja on kohdellut neitoa kaltoin. Otsatukka on pätkästy parin millin pituiseksi ja se on rastoittunut hirveeksi sykkyräksi. Mutta pitkiä hiuksia sain onneksi takaa vähän siloiteltua kammalla ja hoitoaineella. Vaikka otsatukka jäikin ennalleen.

Letizia

Christie oli käynyt kampaajalla, mutta onneksi tukka oli aika hyväkuntoinen ennestäänkin. :> Höttöainesta, mutta vähän kiiltoakin jäljellä.

Christien tarina on, että olen itse ostanut sen sukulaistytölle joululahjaksi vuonna 1999 tai 2000... ja kymmenisen vuotta myöhemmin hän antoi sen takaisin, kun ei kuulemma enää tarvinnut. :) Harmillista kyllä, lahjan antaja taisi alunperinkin pitää nukesta enemmän kuin sen saaja, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Se on muuten ärsyttävää, kun niin usein nukeilla on otsatukka pätkäisty pois! Ehkä siinä on se, kun leikeissä otsis nousee pystyyn, niin aloitteleva parturi ajattelee hoitaa ongelman leikkaamalla sen juurta myöten? :D Ainakin itse lapsena erehdyin yhdelle nukelle tekemään juurikin noin, ja totesin että ei se toiminutkaan..

HelloDolly

Todella nätti tuo Letizian Christie!  :cuteyes:

Louhi

Minäkin leikkelin otsatukat barbeiltani pois alle 10-vuotiaana  :naamakämmen:.

Jennijee

90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa otsis oli niin out, että ne piti leikata barbeilta  :D

Ivla

Kauniita kuvia Letizialla!

Lainaus käyttäjältä: Letizia - heinäkuu 18, 2013, 21:20:13
Osaisikohan Ivla tai joku muu nuken omistava antaa esimerkkejä, mihin nukkeihin Gracen ihonväri täsmää? Yritän ottaa jossain vaiheessa kunnon vertailukuvia noista omistani.

En valitettavasti omista nukeista löytänyt ketään, jolla on sama ihonväri kuin Gracella. Fashionistas artsy on vain hieman vaaleampi, jotkut model muse -kroppaiset aika lähellä sävyä, samoin esim. Secret Spells Christie..

Letizia

Kiitos, Ivla! Ajattelinkin, että Grace ei voi olla kovin paljon tummempi kuin tuo Fashionistas artsy vai Nikki vai kuka se nyt onkaan nykyään. En taida tarvita Gracea tällä hetkellä, mutta Karoja tekisi mieli ostaa useampikin... mutta toisaalta voisi elätellä toivoa, että seuraavaan julkaisuun mennessä vanhat jalat olisi käytetty varastosta loppuun ja nämäkin saisivat uudemmat polvet. ;>

Chandraan olen kyllä tykästynyt ihan tuollaisenakin, pitäisi ottaa siitäkin jokunen kuva kun noissa häärää vain taustalla.

Alitsa

Nyt minä, armoton avaruus- (ja erityisesti Mars-) friikki kyllä sain hurjan (positiivisen) sätkyn:

http://www.collectspace.com/news/news-080513b.html
We Girls can do anything!

Letizia

Avaruuspukuja näin muuten kaupassa myynnissä erikseenkin! Vaatepakkauksen puku oli vähän yksinkertaisempi ja sinisävyinen, kypärä ja saappaat valkoiset.

Alitsa

Juu, mulla on se I can be-sarjan avaruuspuku. Se on mulla vuoden 1970 Casey-nuken päällä, kun neiti näyttää niin reippaalta (ja pikkuisen hullulta) seikkailijalta.  :D

Mutta Mars! Minun kaksi intohimoani, avaruushörhöily ja  :barbie: on pistetty samaan pakettiin!  :hbeat:
We Girls can do anything!