Varastettuja liikkeellä!

Aloittaja Marika, elokuu 28, 2013, 20:53:11

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Ei hyvä luoja sentään! Ihan kamalaa! Enkä yhtään ihmetellyt kun kerroit että täällä pk-seudulla.... :-\ Meillä on vinttikomerossa vaan tyhjiä nukkelaatikoita (ne tosin näyttää kaikkea muuta kuin tyhjiltä kun kerran oikeen katselin vekrko-oven läpi)
Mulla kello soi puoli kuudelta ja oon ollut tässä ihan silmät ristissä siitä asti, ajattelin etten vaan saa silmiä auki! Ei auttanut silmien huuhtelu kylmällä vedellä eikä kahvi, mutta nyt kun avasin koneen ja luin tämän kamalan jutun, niin kyllä heräsin heti  :shock:

Rana

Kamala juttu  :shock: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Jotenkin olen tuudittautunut siihen, että eihän ketään mitkään Barbie nuket kiinnosta, mutta ilmeisesti niidenkin arvosta aletaan olla tietoisia.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Milia C

Tuli myös mieleen että FB:n Barbie kirppistä kannattaa myös seurata. Monikaan ei tiedä esim. mie paljonko noilla on arvoa? Myyjä voi kysellä sitä kautta myös...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Satumaa

Voi kauhistus, mikä painajainen!  :shock:

Toivottavasti saat ne vielä takaisin! Pitää seurailla toria ja huutonettiä noiden varalta, ite en oo facebookissa että pääsisin sinne kirpparille.

Typeriä ihmisiä kyllä on kertakaikkiaan liikkeellä!  :eieieiei:

Tsemppiä, että ne löytyis!
sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee

#19
Hyi mikä tapaus! Toivottavasti pöljä varas yrittää myydä nukkejasi netissä ja siten hänen jäljilleen pääsee! Muuten menee vaikeaksi.  :neurotic:

Facebookissa mm:

https://www.facebook.com/groups/140317716074062/
https://www.facebook.com/groups/137761599681849/
https://www.facebook.com/groups/135891989849135/

Plus satoja muita "kirppiksiä". Seuratkaa pääkaupunkiseudun omia ryhmiä.  :-\

Ainiin. Asuuko talossanne "hame-" tai "huiviväkeä"? Heille ainakin kelpaa kaikki omaan käyttöön tai eteenpäin laitettavaksi.

Milli

Kauhea juttu!  :eieieiei:

Mie oon yrittänyt aina laittaa häkkivaraston sen näköiseksi, että olisi roskaa täynnä, mutta on siellä meilläkin kitarakotelo (tyhjää täynnä) ja kaikkea muutakin houkuttelevaa.

Pidetään porukalla silmät auki.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

michelle

Voi harmi!
Kuin onklin osanneet just nuket varastaa?

Muutama yuosi sitten omalla tosi täydellä vinttivarastolla kävi varas. Oli ratkonut reiän häkkiin. Tavaraa oli paljon ja en huomannut oikein mitään puuttuvan kuin teltan ja makuupussin.
Nyt jälkeenpäin - tämä ilmoitus- laittoi miettimään että jospa siinä yhteydessä katosi mun barbie laatikosta äitini vanha barbie, toinen vanha mutta feikki barbie ja kolme Daisya. Koska en ole koskaan löytänyt tuota nukkepussiani.
Minulla oli vain ne nuket varastossa yhdessä barbie tavaroiden kanssa, muut nuket olivat sisällä.

ShoeCat

No voi kiesus sentäs!  :mad: Tuli vaan mieleen, ettei vaan jonkun mukulat olisi käyneet pöllimässä niitä..?  ::)

Milia C

#23
Tuli vaa omallekin kohdalle mieleen että kun äidillä oli minun nuket kanssa yleisessä kanahäkkivarastossa. Onhan ne voinnut melkeinpä kuka tahaansa viedä. Ekana vaan epäilen serkkuani kun se siellä äidin tykönä majaili ja sai sitten omia penskoja... :P

Silloin asuessa rivitalossa niin kuivaushuoneelta vietiin vaatteitakin...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Täti Monika

#24
Onpa ikävä tapaus  :gonna-cry: Toivottavasti jotain kautta juttu ratkeaa onnellisesti ja saisit Marika nukkesi takaisin.

Varkaille kelpaa nykyään kaikki: mattojakaan ei uskalla jättää pesupaikalle valumaan edes päiväsaikaan kaupassakäynnin ajaksi.
Jotenkin vielä on sellainen epämiellyttävä tunne, että tilanne tulee vaan pahenemaan täällä Suomessa(kin) kun elintaso tulee yleisesti putoamaan ja kaikenlaiset hämärähommelit yleensä sitä myöden lisääntymään  :gonna-cry:

(muoks: printtaan listan noista varastetuista nukeista ja otan taskuun mukaan kun lähden seuraavan kerran kirppuja kiertelemään.)



"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

Ihan kamalaa. Suorastaan törkeää viedä toisen nukkeja. Tunnearvo on varmasti vielä rahallista arvoa paljon korkeampi.  :gonna-cry: Toivotaan että tekijä jää kiinni. :mad:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Kompaan Auroraa täysin! Toivottavasti varas/varkaat jää kiinni! :mad:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

No jopas oli kurja juttu!  :shock:  Peukut pystyyn että voro jäis kiinni ja nuket pääsis takaisin kotia  :peukku:

harakka

Tyrmistyttävää :shock:! Ei ole kyllä tullut mieleen, että nykyään jo nukkejakin varastettaisiin. Hyvä, että ilmoitit foorumilla, joku voi törmätäkin myynti-ilmoitukseen. Tekijä voi tietenkin olla omasta talostakin, joillain ihmisillä on sellainen outo käsitys, että kellarissa ja vinttillä oleva tavara on vapaata riistaa. Toivottavasti saat nukkesi vielä takaisin :hug:.

Adalia

Hirveää! Toivottavasti saat nukkesi takaisin.

Muakin pelottaa, että joku varas tajuaa mun nukkehuoneeseen joskus mennä penkomaan - olen esitellyt kokoelmaani mm. paikallislehdessä, ja helppohan mun osoite on saada tietoon  :neurotic:
Life in plastic
It's fantastic!