90-luvun Barbiet

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 27, 2013, 04:07:06

« edellinen - seuraava »

whitney

Joo oon samaa mieltä että epäluonnollisen ja "kovan" näköinen on jos hiusten ja kulmien värin välillä on liian suuri kontrasti. Mut jos toi sun ocean barbie vois sit olla se Miss Helsinki 2015, kun tuli se heti mieleen yhdistelmästä platinablondi ja lähes mustat kulmat :)

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

myrva

Oih, tuo Cut and style... :hbeat:

Jasmiina2


Tutu

Tein 80-90-lukulaisen kuvatarinan tuonne kuvatarina puolelle.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Marianne

#95
Oi! Mulla oli lapsena tuo keskimmäinen aterinsetti, ja pikkusiskollani oli tuo pikniksetti ja kylpyamme-Kelly. Nyt ne siskon jutut on tietenkin mun.  :D Cut and Style Barbiekin olisi kelvannut, mutta mitään niistä en saanut. Eniten tykkäsin siitä keltapukuisesta. Sillä oli niin ihanan tumma tukka ja näytti mielestäni Kaunareiden Taylorilta.  :D Voishan noista jonkun hankkia tietysti nytkin.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Louhi

Ihana tuo Trolli Barbie. En kyllä koskaan ymmärtänyt itse trollien päälle, vaikka vielä tuossa iässä leluilla leikinkin aktiivisesti.

Tutu

Me tehtiin usein hiekkalaatikolla majoja trolleille ja koteja ym. Jäljellä ei oo kyl enää ku kaksi kulunutta.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Marianne

#99
Ihana trolli-Barbie! Muistan nähneeni sen joskus lelulehdessä.  :hbeat:

Mä tein lapsena hiekkaan trolleille kokonaisen kylän, johon rakensin taloja ja istutin kasveja. Ja siellä ne trollit sitten ajeli sellaisilla koottavilla autoilla joita tuli Kinder-munista.  :D Ne pienet trollitkin oli peräisin jostain pääsiäismunista. Niitä mulla oli kuusi kappaletta, ja isompiakin pari. Kaikki ovat yhä tallessa, ja nukkemaailmanikin sai nimen Trolliwood juuri niiden trollien mukaan.  ;)

Yksi pääsi nukketarinaani mukaan seikkailemaan: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/15390329861/in/album-72157646220756879/
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tutu

Ihana auroran minitrolli  :cuteyes:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

Laitetaanpas tännekin tämä kirppisneiti  :D Villapaita on isoäitini tekemä, mulla oli tämä jo lapsena ja isoäitikin on kohta satavuotias.
Totally hair Barbie 1991 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Ihana Silkyn nukke!

Costume ball sai uuden lookin ja lähti luistelemaan:

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

^ Kiitos -onneksi on kirppareita  :cuteyes:

Tuo Costume Ball on ihana, tykkään siitä tosi paljon  :hbeat: Hienosti sopii luistelijan rooli hänelle!
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~