Tilannekuvia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:29:46

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Whitney, aivan ihastuttava kuva ja ihanan värikäs!

Vivi

No hysteriaa tosiaankin! Barbie onkin saanut kerättyä kärryn täyteen!  :rofl:
If it makes you happy...

Marianne

Barbie on niin innoissaan tyrkännyt kärryn alekenkiä kohti, että hyvä kun pysyy itse perässä!  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

minnastardust

Haha, tämä on hulvaton! Kuvaa tosi hyvin alehysteriaa! :rofl:

whitney

Kiitos teille kommenteistanne :cuteyes: Tässä kuvassa on mukana aika paljon myös itseironiaa koskien omaa barbieharrastusta. Asettaa "pakkosaada" listankin ihan toiseen valoon kun katsoo sitä siitä näkökulmasta, mikä elämssä on oikeasti itselle tärkeää  :smiley:

myrva


whitney

 :Look_Up: Voi kun on kaunis ruskeatukkainen nukke! Kuka nukke mahtaa olla kyseessä? Näyttää jotenkin tosi paljon kasvoista samalta kuin mun Nutcrakcer Ballerina Barbieni, mutta vaan tummalla tukalla.

myrva


myrva

Kulissien takana, vaatetusta eilisillalta... Nyt ei irtoo enempää :cuteno:


whitney

 :Look_Up:
Sinäkö tuon jennijeen punaisen kynämekon huudon voitit!! Itse unohdin koko huudon  :naamakämmen: Kyseinen mekko on kyllä jotain niin kaunista että ihan kateeksi käy. TOki muutkin mekot aivan upeita.

Ninni-doll

Myrvan aiemmissa kuvissa aivan ihana tuo asettelu, ne on kuin jossain teltassa (vai mikä se hienompi termi on sellaiselle hienommalle "teltalle")

Milo

Upea posse Myrvalla!  :palvoo:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Aliisa

Siitä oli melkein vuosi, kun viimeksi luin tätä ketjua ja nyt katsoin kaikki sen jälkeen tulleet kuvat. Todella hienoja. :palvoo: Erityisesti jäi mieleen se kulutushysteria-kuva, erittäin hienosti oivallettu ja suunniteltu.

Oon aina ollut todella laiska saamaan aikaiseksi mitään kuvia mistään. Mutta äskettäin tuli pieni tarina tai enemmänkin tilanne mieleen, jonka ajattelin kuvata. :D Ostin Sartsalta (kiitos, kun suostuit myymään :blush:) Rapunzel Barbien. Kun nukke oli jo saapunut tänne, huomasin, että hänellä oli myynnissä Ken joka osoittautui olevan Rapunzel Ken. Ajattelin, että kyllä tää pari mun pitää saattaa takaisin yhteen ja tilasin Keninkin. Ken oli myyntikuvassa kylpytakki päällä ja Sartsa kertoi syyksi, että kaikki muut Kenin vaatteet oli jo myyty ja vain kylpytakki oli jäänyt Kenille. Alkuperäisiä prinssivaatteitakaan ei ollut enää. Siitäpä mieleeni syntyi idea tähän tilannekuvaan, jonka päätin sitten tänään toteuttaa. :wink:



Rapunzelin prinssi on ollut poissa kotoa jo viikon. Ainut näköhavainto on eräs julkisuuteen vuotanut kuva eräästä kylpytakkiherrasta. Ja kukas se siellä kotiin saapuukaan. Vaan nyt ei ole enää sitä kylpytakkiakaan. Mutta mitäpä olisi prinssi ilman kruunua?
- Honey, I'm home!!

P.S.: Tuo kruunun lisääminen kuvaan oli alitajuisesti tullut mieleen siitä Merineidin mahtavasta minisarjiksesta, jossa Ken oli pelkissä aurinkolaseissa. Ei ole siis suoranaisesti mun oma idea.

whitney

Apua, ihana kuva Aliisalla! :D Tulee vain mieleen mitköhän seuraavaksi tapahtuu :D

Täti Monika

 :rofl: voi ei tuota kotiutuvan prinssin ilmettä.....niin suu messingillä ja lapa ojossa vaikka ei rihman kiertämää yllä  :rofl: Saanee siinä morsmaikulle vähän selitellä...... ;)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"