KUVAKILPAILU joulukuu 2012 Pikkumusta

Aloittaja Milli, joulukuu 04, 2012, 12:54:14

« edellinen - seuraava »

Milli

Muistatteko vanhan foorumin aktiivisemmilta ajoilta varsinkin tuhmuuspuolen hervottoman hauskat ja hirvittävän hullut kuvakisat?
Heräteltäisiinkö henkiin perinnettä? Itselleni ainakin kelpaisi inspiraatio kuvailuun ja foorumin uuden tulemisen juhlistukseen.

Aloitan haastamalla kaikki foorumilaiset leikkimieliseen kuvakisaan pikkujouluhengessä.

Teema: pikkumusta
Kuvassa pitää olla: mies- ja naisnukke, toinen vaaleahiuksinen
Kuvassa ei saa olla: kenkiä

Osallistumisaikaa on joulukuun loppuun asti.
Nimeättehän kuvanne, niin saadaan lopuksi äänestys pystyyn. Voittaja saa palkinnoksi määrätä uuden teeman ja rajoitukset.
Kaikki nuket hyväksytään kuviin, elleivät rajoitukset erikseen määrää pelkkää Mattelia.

Mitään paineita ei tarvitse ottaa kenenkään. Näistä tuli menneisyydessä upeita kuvasarjoja, kun sai nähdä miten eri tavalla voi saman teeman tulkita!

Valmiit kuvat voi postata suoraan tähän ketjuun. Niitä voi vilkuilla halutessaan vasta oman osallistumisen jälkeen, mutta leikkimielisessä kisassa ei varmaankaan ole niin tarkkaa, näkeekö kilpakumppanit muiden kuvia jo etukäteen.

Muutinkin mieltäni. Tehdään erillinen ketju valmiille kuville, niin niihin ei törmää vahingossa. Äänestyksen voi sitten liittää samaan ketjuun kaiketi.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Alice

Tosi kiva idea! Oon ainakin hengessä mukana, vaikka yritän tietysti itsekin osallistua  :smiley: Heti tuli kyllä mieleen idea ekan aiheen kuvasta...

Milli

Mukaan vain Alice!  :aplause:

Olisi kiva saada mahdollisimman monta osallistujaa mukaan ja kaikki kuvat ovat olleet huippuhienoja aina. Idea on se tärkein.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

Äänestykseen voi laittaa myös useamman vaihtoehdon eli äänimäärä voisi olla vaikkapa 3 ääntä per henkilö. Saataisiin hajontaa tuloksiin, aikaisemmin tulokset oli aika yksimielisiä. Voisi siis äänestää useampaa kuvaa ja palkita yhden ideasta, toisen asettelusta ja kolmannen vaikka oman lempikasvomuotin käytöstä.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ninni-doll

Voisin osallistua... Kuinka tuhmia nämä ovat olleet? (en ole tainnut nähdä aiempia kuvia)

Milli

Täällä julkipuolella mielellään ihan muotikuvia ja viattomia pusuja, tuhmuuspuolella mitä tahansa. Tein sinne oman kisan vähän eri teemalla. :)
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Marianne

Jes! Totta kai osallistun!  :cool:

Tuleeko nää siis tuhmuuspuolelle vai ihan yleiselle?  Vai tulisko molemmille osioille omansa? :yessmiley:

Kappas, sainkin jo vastauksen.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 04, 2012, 13:49:40
Jes! Totta kai osallistun!  :cool:

Tuleeko nää siis tuhmuuspuolelle vai ihan yleiselle?  Vai tulisko molemmille osioille omansa? :yessmiley:

Joo tuhmuuspuolelta löytyy oma :D
Olisi hauska joskus kokeilla yhdistettyä kuvakisaa, jossa samalla teemalla voisi tehdä kuvan kummallekin puolelle.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

Kaikenlainen kuvanmuokkaus ON SALLITTUA. Äänestäjät arvostavat eri asioita ja esim. mie oon kova kannattaja materiasta itse rakennetuille taustoille. Toiset taas tykkää ottaa nukkekuvan ja liittää sen taustaan tietokoneella. Kumpikin käy, äänestäjä itse päättää sitten makunsa mukaan.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

kitecat

Jes! hyvä Milli kun muistit ja herätit henkiin tän ketjun. Jospa miekii saisin tästä innostusta nukkeiluun  :peukku:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-