Fashion Avenue Lingerie #12173 (1995) -asu

Aloittaja karrieerik, heinäkuu 11, 2013, 15:33:12

« edellinen - seuraava »

karrieerik



Vaaleanpunainen aamu- tai kylpytakki, kaulus ja hihansuut valkoiset joissa kultaiset reunukset, oikealla puolella tasku jossa samanlainen reunus. Selkään kiinnitetty valkoinen nauha jolla takki sidotaan kiinni, edessä nepparikiinnitys. Pinkki Barbie-lappu.

Nimi ja vuosi haussa :cuteyes: Ja kuuluukohan takki johonkin settiin missä on muitakin vaatekappaleita?

karrieerik

Lösinkin samantien itse kuvia avaamattomasta paketista, mutta tarkempaa tietoa en saanut selville. Asuun kuuluu pyyhe, aamutossut sekä kampa. Vuosilukuja löytyi kahta, 1995 sekä 1996, ja kaksi erilaista pakettia: toisessa lukeevain Fashion Avenua ja toisessa Fashion Avenue Lingerie ::)

Satumaa

Tästä on kysymys:

http://www.fashionave.info/1995/lingerie95.html

Eli Fashion Avenue, vuosi 1995, sarja Lingerie (tänä vuonna ei vielä kategorisoitu Mattelilta vaatteita, varmaan kun oli eka valmistuvuosi, mutta tuon sivun tekijä on kategorisoinut ne itse, siksi paketissa ei lue "lingerie" vaikka on siinä sarjassa noin epävirallisesti)
Asun koodinumero: 12173
sometimes being invisible has it's advantage

karrieerik

Kiitoksia  :cuteyes:

Tässä on kuvia missä paketissa lukee tuo Lingerie, onkohan sitten joku uudelleenjulkaisu vuodelta -96, taikka eri maan versio?

Satumaa

Se voi hyvin olla että on uudelleenjulkaistu -96. Tuolla fashion avenuen infosivustolla sitä ei ole uudelleen, ja yleensä siellä on myös uudelleenjulkaistut toisen vuoden kohdalla.
Mutta se voi olla että ne mitkä sinne on uudelleen laitettu, on juuri sellaisia missä oli pieniä muutoksia seuraavana vuonna. Sellaista on tuon sivun tekijä maininnut.
Ehkä tämä on julkaistu uudestaan tismalleen samanlaisena, niin sitä ei ole siksi laitettu.

Mutta varmaa tietoa ei mulla ole, epäilisin näin.

Jotain sieltä saattaa muutenkin puuttua, kun muistaakseni mulla on ja on ollut joku takkikin jonka oon ostanut fashion avenue- nimisenä, mutta niitä ei tuolla näy. enkä ole netistäkään löytänyt kuvia, eikä tietty ole pakkauksia tallessa  :-\ (pitäis aina ottaa jemmaan jos avaa...  :mad:)
sometimes being invisible has it's advantage

karrieerik


tokkopahka

ymmärtäkseni se varhaisempi vuosiluku johtuu siitä että osa tuotteista ilmestyy kauppoihin vuoden vaihteessa. eli se pakettiin painettu vuosi olisikin tehtaalta lähtemisvuosi. Jossain netissä oli selvempi selitys mutta en nyt muista missä. Se kahden vuoden sekamelska on yleinen myös nukeissa mattelilla
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..