Uudempia vaatteita

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 18, 2013, 23:40:33

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Tunnistamattomia ilmeisesti uudempia vaatteita. Jos näin tunnistaisi helpommin noita nukkejakin, kaikki vaatteet on peräisin isoista nukkeloteista joiden nuket odottaa tunnistusta....


Princess Collection Sleeping Beauty Barbie (2004)


Vasemmanpuoleisessa lila Barbie lappu, oikeanpuoleisessa pinkki


Vasen Princess Barbie. Oikea Rapunzel Barbie (elokuvasta)


Pinkki Barbie lappu molemmissa.


Vasen Bubble Fairy Barbie. Oikeanpuoleisin WEE 3 FRIENDS DANCE! DANCE! DANCE! BALLET Janetin mekko.


Princess Collection Sleeping Beauty Barbie (2004)


tokkopahka

Keltainen balettimekko voisi olla Wee 3 Friends sarjasta.

Ensimmäinen ja viimeinen ovat yhdestä prinsessa Barbie paketistä johon kuului kaappi. Nukella on väriä vaihtava hiessuortuva päälaen tuntumassa.

Lila-pinkki pekko on Tähkäpää Babrien, sen Barbien elokuvasta.

Loput on joistain vaatepaketeistä
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Näillä sitä pääseekin jo vähän eteenpäin eli etsimään blondilaumasta mekoille omistajaa. "Muutama" noita tuolla jo odottaakin.

DarkJedi


Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa


tokkopahka

ensimmäinen asu ja viimeisen hame ovat samalta nukelta jos en aivan erehdy. Noita on ollut kolme erilaista nukkea, ainakin yksi oli merenneito ja yksi oli prinsessa Ruusunen jonka asun oletan tämän olevan. Pakettiin kuului vaattekaappi ilman takaseinä ja en ole aivan varma siitä oliko siinä kaapissa mitään koruja mutta tuo sarja taisi olla vain euroopassa myynnissä ellei peräti vain pohjoismaissa.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Tuossa kun on googletellut noita prinsessoja niin Prinsessa Erika on ainoa kenellä on tuonväriset vaatteet. Ruususella on joko pinkkiä tai vaaleansinistä, ei tuollaista väriyhdistelmää.  :pohdiskelua:
http://barbie-movies.wikia.com/wiki/Queen_Erika/Gallery

Aliisa

Tokkis sen tiesi, mie postaan kuvan. Eli nuo kaikki kolme sinistä vaatekappaletta kuuluvat nukelle Princess Collection Sleeping Beauty Barbie (2004). Mulla on tuo kuva koneella, laitoin sen nyt nettiin vaikka ei ole mun kuva vaan alunperin netistä imuroitu. Mulla meni vuosia enenkuin löysin tuon kuvan netistä noin selkeänä ja isona. Hirmu vaikee löytää tuon sarjan nukkeja netistä. Metsästän edelleen saman sarjan Cinderella Barbien kuvaa. Oon sitä vuosikausia etsinyt, sillä olen melko varma, että mulla on se nukke (en ees tiedä minkä näkönen se on, mutta mun nukella on iso pää, silkkiset hiukset ja raita hiuksissa, joten se on varmaankin samaa sarjaa). Eli jos jollain on kuva siitä Cinderellasta, niin olisin valtavan onnellinen. :palvoo:


Vivi

#10
No tuossa nyt ensihätään yks kuva, jonka oot varmaan jo löytänytkin. Onko sama? http://shop.fashiondoll.nl/images/princesscinderella.JPG Kyllä sen nyt huomaa, että näille uudemmille playlinenukeille tartteis myös olla oma sivustonsa. Niiden kuvat on kiven alla ja satunnaisesti saattaa löytää jonkun pienen kuvan jostain Ebaylta. Kaverillani oli ainakin ennen sivusto, jossa oli runsaasti kuvia mm. eri vuosien Beach-nukeista, mut nyt sivusto taitaa olla poistettu.
If it makes you happy...

Aliisa

:Look_Up: Ei valitettavasti ole tuo. Noita Princess Collection sarjoja on ainakin kaksi. Sillä etsimälläni Cinderellalla on melkein vitivalkoiset ihan suorat ja tosi pitkät hiukset, joissa punainen raita (raita on takana, joten ei välttämättä näy pakettikuvissa). Ja iso pää. :D

DarkJedi

#12
Vivin linkistä sain tunnistettua yhden tunnistusta odottaneen prinsessan mekon. Huomenna päivänvalolla tarkistamaan onko se oikean nuken päällä.

tokkopahka

Joo, Alisa, tuo se sarja on  ^^ Ja epäilen että se on ollut hyvin maantietellisesti rajattu kun ei noita oikein löydy mistään  ::) On ollut tuo nukke, sitten merenneito ja ainkin keiju. Tuo suortuva sitten vaihtaa väriä kun lämpene  ;)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..