Mitä vanhoja vaatteita?

Aloittaja Xara, toukokuu 15, 2016, 11:16:45

« edellinen - seuraava »

Xara



Minua kiinnostaisi tietää miltä aikakaudelta nämä ovat. :smiley:

1. Vaaleanpunainen uimapuku, ei merkintöjä - onko edes Barbien?
2. Pinkki uimapuku, mukana sellainen mekon helma samaa väriä - Onko tämä 80-lukua?
3. Keltainen mekko - Onko 70-lukua?
4. Keltaoranssi haalari metallinepparilla - Onko 70-lukua? Puuttuuko tästä vyö?
5. Omituinen vihreä uimapuku - onko Barbien?
6. Raitatoppi, metallineppari ja mustavalkoinen A Genuine Barbie -lappu - Onko 80-lukua vai 70-lukua?
7. Kummallinen minihame, onko tämä Barbien vai joku itsetehty tms? Tekonahkainen helmiäisvyö jossa helmikiinnitys
8. Kultainen mekko, ison kauluksen alle jää käsille hiha-aukot. Onko Barbien ja miltä vuosikymmeneltä?

Kiitti jos joku tuntee näitä. :cuteyes:

DarkJedi

6.raitatoppi Barbie& rockers vaatesetistä.

DarkJedi


ShoeCat


Xara

Barbie & Rockers taitaa olla kasaria, onko Disco Barbie 70-lukua? Vyö näyttää tosiaan puuttuvan.

Nähtävästi samassa kasassa tuli tuon Twirly Curls Barbien aika hirveä kiharrin. :D

Kiitos tunnistuksista!

Aliisa

3. Tuli mieleen tää, samantyylinen väriyhdistelmä, mutta en ole varma onko: Fashion Play Barbie #7193 (1983)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/25/2d/ae/252daea3b82f755ee0225e6932ec57e5.jpg

Tutu

Nyt muisti pätkii pahasti; lähetinkö zara ton mini mekon hossa helmiäishohto sulle? Jos en niin mulla on samanlainen. Takana kiinnitys samanlainen vaaleenpunanen nuppineulan pään tyyppinen? Samanlainen kiinnitys on jewel secret skipperin hameessa.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Xara

^ Et lähettänyt vaan hamonen löytyi eilen kirppikseltä. Samassa kasassa tuli paljon Barbie and the Rockers -vaatteita. Ei kuitenkaan vaikuta olevan niihin liittyvä... Mutta ainakaan se ei ilmeisesti ole itse tehty.

Aliisalle kiitos mekon tunnistuksesta, kyllä tuo kovasti samalle näyttää!

Tutu

On ehdottomasti 80-luvulta. Koska se lotti joka mulle tuli oli ehtaa kasaria  :aplause:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.