nuken mekko 80-90-luvulta-tunnistus apua kaivataan yhä

Aloittaja Tutu, helmikuu 03, 2015, 01:55:01

« edellinen - seuraava »

Tutu

Eli mekko on saanut kyytiä ollessani lapsi, ja mekon hihat on leikattu irti... Osaisiko joku kertoa, kenen nuken mekko tämä on ollut tai mitä mallistoa?
Mekko on 80-tai 90-luvulta; ei missään nimessä yli vuotta 1995.

Jos joku tunnistaa myös barbien, niin olisin kiitollinen. Itse epäilen barbien olevan lääkäribarbie?

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Tässä vielä sivusta, jotta miehustan koristelu näkyisi ja rusetit helmassa ym...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Barbien tunnistin jo Nurse whitneyksi, mutta mekon tiedot yhä hausessa. saattaa olla jonkun petrankin mekko?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

Mulla on ollut nuken keltainen pitsinen kotelomekko, ja tuo pitsi näyttää IHAN SAMALTA!!! Kuvaan jos löydän sen mekon jostain, ei mitään hajua missä se on... ehkä heitetty jo pois  :eieieiei: Mekko ei ollut Barbien, mutta oikein kiva ja ihan hyvälaatuinen. Tuo voisi olla vaikka samaa sarjaa...
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Joo, tää on 80-luvulta senverta tiedän. Ja ei oo tosiaan itse tehty. Ehkä jonkun Petra nuken?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

#7
Fashion doll scarf 1980´s by Silky collector, on Flickr

Mekkoon kuuluvan huivin löysin, mutta itse mekkoa en  :whaddado: Oisko pitsi tarpeeksi samanlaista..? Livenä ehkä vähän keltaisempi kuin kuvassa, ja kuvassa ei oikein näy nuo pienet hopeiset osiot. Kasaria tämäkin, ehdottomasti. Ja muistan selvästi ettei ole Mattel.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Tuossa minun mekossa on enemmän kohokuvina noita kukkasia?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

babyluv

Lapsena tuo mekko ollut kokonaisuudessaan, tosin siitäkin hihat leikattu irti. Piti ihan aitasta lähteä laatikoita kaivamaan. Löysin äkkiseltään mekosta vain helmaosan ja lisäksi sellaisen käsilaukun, joka on sillä samaisella mekon pitsillä päällystetty pussukka. Yläosakin ja hihat mekosta saattavat olla vielä tallessa. Laittaisin niistä kuvan, mutta en osaa  :naamakämmen: Tietoa ei kyllä ole, kenen mekko kyseessä  :whaddado:

babyluv

Nyt, kun muistelen tarkemmin, niin mekkoon taitaa kuulua myös hattu. Sellainen, jossa on myöskin tuota pitsiä. Sekin saattaa olla vielä tallessa.

Tutu

Babylou; olisitko halukas myymään hatun ja laukun?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

babyluv

Vielä en ole myymässä. Ilmoittelen, jos joskus  :smiley:

Illuusia

Mekko voisi olla Petran, Plasty, koska Petralla on usein pitsihörselöisiä mekkoja, joihin kuuluu hattu ja pussukkamainen käsilaukku, joka on päällystetty samalla kankaalla ja pitsillä, kuten tässä :)