Bratzin takki jossa jokin mekanismi

Aloittaja Sunako, joulukuu 11, 2014, 20:39:47

« edellinen - seuraava »

Sunako

Kirpputorilta tuli nuken mukana takki jonka selkään on ommeltu sisään jokin mekanismi. Siinä on nappi jota voi painaa, mutta kun siitä on kai paristot loppu, niin mitään ei tapahdu. Tietääkö kukaan että mitä siitä olisi tarkoitus tapahtua? Ja onko tällä sellaista arvoa että se kannattaa säilyttää sellaisenaan, vai voinko leikata sen laitteen veks sieltä?

Kun siis jos siitä tulee vaikka jotain puhetta niin no, en minä puhuvaa nukkea tartte, niin että minulle se mekanismi on turha. Mutta toisaalta jos on jotain tsäänssiä että joku keräilijä olisi joskus tulevaisuudessa valmis maksamaan tästä jotain, niin sittenhän se kannattaisi säilyttää ehjänä.

Paristokotelo, jonka yläpuolella laite on kankaan sisällä:


Selkäpuoli, jossa kankaan sisällä nappi jota voi painaa:


Merineiti

aina jos lelussa on paristo (joka ei toimi) niin kannattaa ottaa pois! Syöpyessään pilaa meinaan koko mekanismin...
mutta en kyllä osaa sanoa, miksi se on siellä... onko siinä mitään reikiä (eli puhe) tai valoja
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

kuuma92

 Muistaakseni  takin kuviossa palaa valo.  En nyt muista vaihtoiko se valo väriä  ::)
Kannatta kokeilla ensin  toimiiko. Jos ei toimi niin  sitten  sen voi ottaa pois. 
Mulla on ollut tuo Bratz  jolla oli toi takki päällä en nyt muista mikä se
Oli nimeltään mutta  se oli kyllä upea nukke  :smiley:
 

kuuma92

#3
  2002 Bratz Funk-N-Glow Yasmin nuken   takki     :smiley:


Sunako

Ahaa! Kiva että tietoa löytyi!  :D Pitääpä ehkä jossain välissä hankkia siihen uudet paristot ja testailla että toimiiko enää.

Marianne

Älä poista sitä turhaan. Sehän voi olla vaikka mikä salakuuntelulaite sun nukketarinassa!  ;) :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Sunako

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 12, 2014, 08:59:27
Älä poista sitä turhaan. Sehän voi olla vaikka mikä salakuuntelulaite sun nukketarinassa!  ;) :D

Haa! Ei lainkaan hullumpi idea!

*myhäilee ja laittaa sormenpäänsä yhteen kuin Mr. Burns*