Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

FA mekko?

Aloittaja Tinttufia, heinäkuu 13, 2014, 21:16:13

« edellinen - seuraava »

Tinttufia


Onko tämä Fashion Avenue mekko?

Satumaa

Fashion Avenuen (www.fashionave.info) tunnistussivuilla en äkkiseltään muista nähneeni tuollaista mekkoa, ei ainakaan näytä tutulta, mutta tuolta kannattaa tarkistaa, siinä on kyllä hieman läpikäytävää.  :blush: Voin itekin käydä vielä läpi...jos oonkin väärässä.

Kaikkiahan tuolla ei varmasti ole, itse olen ainaki löytäny yhden Kenin vaatesetin joka on FA-paketissa, eikä löydy info-sivulta. Mutta suurin osa varmastikin löytyy...

Hyviä tunnisteita on sisällä oleva lappu, joita FA-vaatteissa on ainakin kahdenlaisia (saattaa olla muunlaisiakin):
* Pinkki-valkoinen jossa lukee Fashion Avenue
* Pinkki-valkoinen Barbie-teksti, jossa muistaakseni i:n pisteenä kukkanen, ja ympyröity suorakulmaisella katkoviivalla. Lappukin siis suorakulmainen kuten edellinenkin.

Saattaa olla että joskus on käytetty perinteistä pinkki-valkoista B-lappua, jossa on joko katkoviiva yhdessä reunassa tai sitten ei (voi olla leikkaustekninen syykin). Itselläni on pari sellaista vaatetta, jotka ovat prikulleen samanlaisia kuin FA-infosivujen pakkauksissa ja niissä on tuollainen peruslappu. (Toki voi olla että on vain sama vaate, tehtynä eri sarjalle. Niinkuin esim. FF:stä löytyy samoja vaatekappaleita prikulleen tai eri värisävyssä kuin FA:ssa.)
Kaikki laput mitä ite oon tavannu, on kuitenkin pinkki-valkoisia väriltään.

Tosin, vaikkakin FA-vaatesetissä on ilmeisesti AINA jonkinlainen näistä lapuista, lappu laitetaan vain yhteen vaatekappaleeseen. (Esim. paita ja housusetissä, lappu on vain paidassa.) Mekkopaketeissa olen yleensä tavannut lapun siinä "päävaatteessa" eli mekossa, mutta en voi olla varma siitäkään.

Ite oon syventyny asiaan vasta viime vuoden keväästä, joten kovin kauaa en oo tätä sarjaa "opiskellu", joskin se innokkaimpia keräilykohteitani onkin.  :blush:
Vivi täällä taitaa tietää asiasta ehkä eniten, jo pitempään keränneenä.  :peukku:

Sorry pitkä vastaus... pääsi vähän mopo käsistä mieliaiheessa.  :D
sometimes being invisible has it's advantage

tokkopahka

Jotenkin tämä mekko vaikuttais olevan joku peruspakkauksista sillä mekko tuntuu olevan vanhempi kuin kengät. Tuo malli kengissä tuli joskus 90-luvun loppupuolella
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jennijee

Onkohan jollain Chic-barbiella ollut tollainen? Tai sitten sellainen tulee vaan mieleen noista mageista väreistä..

Tinttufia



Kengät mulla on ollut ennestään, joten ne ivät kuulu yhteen mekon kanssa.