Nukenvaatteita, vanhoja Sindyn ym. ja jokunen uudempi

Aloittaja Xara, heinäkuu 01, 2014, 19:02:47

« edellinen - seuraava »

Xara

Olen aloittanut tunnistusprojektin, ja ajattelin postata kuvat tänne jos joku täällä ehtisi hieman autella. :D Kuvien alle olen kirjoittanut kysymyksiä sekä tunnistetut asut/vaatteet.


3. Uudempia vaatteita, paitsi voisiko puuhka kuulua sille 70-luvun nukelle jolla on pinkki mekkokin? Kun muistaisi nimen...


8. Kuuluukohan tämä pääkoriste Pedigree Sindylle tai jollekin muulle nukelle?


9. Fashion Faces.


10. Musta mekko, tuli kirppiksellä Sindyn päällä, mutta ehkä ei kuitenkaan ole Sindyn oma?


11. Sherlock Holmesin hattu, takki ja sateenvarjo. Alla vihreät pitkät housut.
- Housut: 1983'a Casuals range included 'T-Shirt and Trousers' (minulla taitaa olla tuo paitakin)


12. Butterfly Petran mekko (1990-luvulta)


13. Sekalaisia tavaroita. Sindy-paita nyt ainakin taitaa olla Pedigree Sindyn, mutta entä muut?
- ruskea hattu: Bath In Style
- Ruskeat pyyhkeet 1978 44413 Bathroom Gift Set


14. Upea musta mekko Fleur-nuken yllä. Takana iso rusetti, yläosassa kultakirjailut.


15. 1978 'Sporting Life' outfit


19. Premiere Girl.


20. Kolme mekkoa, kenen lienevät?
- keskellä My Fair Sindy


21. High Society


22. Sekalaista vaatetta.
- ruskea mekko
- Funtime Sindy -mekko ? (raitojen järjestys vaikuttaisi olevan eri)
- siniraitainen mekko ja jakku
- ruutuhame
- puhvihihainen valkea paita


23. Kolme mekkoa.


24. Aamutakki ja pyyhkeitä tms.
- Aamutakki ja ruskea pyyhe 1978 44413 Bathroom Gift Set
- Pinkki matto 1983 Blue Bathroom -vessanpytyn ympärille tuleva matto


25. Neljä hametta, jakku ja essu.
- punaiset hameet ja jakku ainakin ovat Sindyn
- vaaleampi punainen hame Summer Walks
- jakku Show Stopper


26. Turkistakki ja sininen samettitakki.


27. Pedigree Sindy: ballerina-asun osia. Onko näistä ollut feikkejä liikenteessä vai ovatko aitoja? Sukkikset tuntuvat olevan liian pienet Sindylle.


28. Jumppa-asu ja raitahuppari ovat Sindyn, mutta mekko ja pinkki vyö(?) tunnistamattomia.
- Raitahuppari: Windswept
- Jumppa-asu: Stardance

Aliisa


Xara

Kiitti! Niinpä näyttäisi olevan. :aplause: Sain itsekin aika monta vaatetta tunnistettua kun surffailin Sindy-sivuilla, mutta paljon on vielä tunnistamattakin.

Alitsa

Mun lemppari-Sindy sivustot ovat nämä kaksi:

http://www.freewebs.com/mysable/sindyshomesetc.htm

http://www.oursindymuseum.com/

Mutta näille olet varmaan löytänytkin. Joko olit tunnistanut ruudullisen huivin? Se voisi olla joku Mix and Match-sarjan tuote. Tai joku maalaisidyllijuttu. Jostain se on ihan älyttömän tuttu.
We Girls can do anything!

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Xara

Kiitos vinkeistä! Huivia en ole vielä tunnistanut, mutta minustakin siinä on tosi Sindymäinen fiilis. :D Tuosta turkiksesta en oikein tiedä... täytyy toivoa, että jossain kirppiksellä tulee Daisy vastaan, että voin sovittaa ja vertailla. Ei se ehkä ihan samanlaista turkiskangasta ole, mutta malli näyttää kyllä samalta. Vaikea sanoa!

tokkopahka

Nii Daisylla kuin Sindyillä on käytetty välillä paljon erilaisia materiaaleja, ilmeisesti saatavuuden mukaan. Eli variaatioita löytyy  ::)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Xara

^ Sitten voi mennä kyllä hankalaksi! Mutta hyvä tietää, ei tule sitten hankkiuduttua vahingossa eroon jostain minkä haluaisinkin pitää itse. :cuteno:

http://www.magictoybox-online.co.uk/acatalog/1980_s_Sindy_Outfits.html
Tällaisen sivun löysin myös, siellä on aika monesta vaatesetistä kuvia. En tosin ehtinyt kovin tarkkaan syynäämään.

Xara

Vielä on aika moni vaate minulta tunnistamatta... omat salapoliisin taitoni ovat tulleet tiensä päähän, entäs muut tunnistusgurut? :tongue:

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Xara

Kiitos paljon! Kiva tietää. Olenkin miettinyt tuota mekkoa edelleen... se on tuon vintage-nuken päällä säilytyksessä. :cuteyes:

Tutu

Mulla toi butterfly mekko on hajonnut niin, että iso perhonen on tippunut ja olkaimet katkaistu saksilla, mutta muuten pelittää ja on kyllä kaunis :) harmi kun näitä petran vaatteita ei löydy mistään hyväkuntoisena.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.