Tunnistusapua vaatesatsille

Aloittaja Satumaa, kesäkuu 13, 2014, 00:26:35

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Tarvis tunnistaa tällaiset vaatteet, jos on Fashion Feveriä joukossa niin tarttis tietää vielä mistä pakkauksesta, että osaan ettiä kuvan netistä, tai jos edes suurinpiirtein jotain vinkkiä olis antaa...  Oon koittanu ettiä netistä vaivaa nähden, mutta jospa joku tuntisi vaikka omista kokoelmistaan tuttuja... :blush:



Ruskea "mokkahame": City Style Barbie ( ja AA versio)
Vasen yläkulma, palmutoppi: Jammin in Jamaika Jain, Jai & Sutton tandem-setistä



Oikean alareunan farkkucaprit: A Ride In A Park Nolee, My Scene (?)
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

#1
Housukuvan alarivin neljäs vasemmalta: My Scene Hanging Out Nolee -caprihousut.

Edit. Vai onko sittenkään, lahkeet näyttäisi olevan hiukan lyhyemmät noissa sun housuissa. Ellei sitten ole edellinen omistaja lyhentänyt.

Satumaa

Hyvin on samannäköiset, Aliisa. Noissa mun housuissa on käännetyt lahkeet, mutta googletuksen perusteella Noleella ilmeisesti ei? Näyttäis tehdaskäänteiltä; ettei sitten Fashion Feverille oo samaan aikaan tehty samantyyppisiä...? Vaik en kyllä oo löytänyt  Feveriltäkään noita...hmmm
Mutta jokatapauksessa taisin löytää punaiselle lätsälleni alkuperän, juuri sitä katselin tuolla hyllyssäni äsken, ja nyt kun tulin tänne ja googletin tuon nuken niin se näyttäs löytyneen tuon Noleen päästä. Kiitos!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Oon pukenut omalle Hanging Out Noleelle nuo housut ja aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että ne on sen housut alunperin. Mullakin on nimittäin noissa housuissa käännetyt lahkeet. Toisalta en kyllä muista nähneeni tuommoisia taskunsaumoja missään muissa housuissa. Myös farkkumateriaali on semmoista vähän paksumpaa johon olen törmännyt muissakin My Scene -asuissa. Tuosta nukesta on myös versio A Ride In A Park Nolee mutta mielestäni se on täysin sama kuin tuo Hanging Out. Tää on mystinen juttu. :shock:

Satumaa

Tuosta Ride-Noleesta löysin kuvan jossa näkyy kyllä käännetyt lahkeet, että sillä ainakin on sellaiset... eiköhän arvoitus ala ratketa sinnepäin... :smiley:

http://www.ebay.ca/itm/6869-New-Displayed-Mattel-Wal-Mart-A-Ride-In-the-Park-My-Scene-Nolee-Barbie-/400570955366?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d43e3b666
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa


Satumaa

Kiitos Aliisa, on varmaankin tuo joo.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Nostelen, jos joku tunnistaisi vielä jotain!  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Ekan kuvan eka toppi on My Scene Jammin' In Jamaica Cruisin' The Broadwalk Jai & Sutton -nukkesetistä:

http://imageproxy.jxs.cz/~nd01/jxs/cz~/320/279/d90ff29a06_35918459_o2.jpg

Tässä vielä sivu, jossa on esitelty tuo Jammin' In Jamaica -sarja: http://wyscene.blog.cz/rubrika/jammin-in-jamaica P.S.: On muuten mun suosikki netin kaikista My Scene -sivuista, siellä on paljon tunnistusta helpottavia kuvia.

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage