Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Linda S. Irina

Heh, Freyr, ihme on jos siitä luopuisin kun on ehdottomasti yksi suosikki-Monstereistani, mutta pidän mielessä jos joskus kokoelmastani luovun.  :D

Adalia, Bwhahahaha, hyvä! Aikookos nuo kissakaksoset sinnekin päin rantautua? (Hyvä vain, jos!  :devil: )

Adalia

 :Look_Up: Jos Monstereita alan oikeasti kerätä (minulla on vasta yksi kokeilussa :D ), niin varmaan nuo kissat hankin  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Freyr

Olipas kova työ, mutta olen kovin tyytyväinen lopputulokseen!  Laitoin Abbey nukkejen hiusket uusiksi kun rasitti ne pelkät suorat riippuvat ja oli niin samanlaiset keskenään, nyt sit täs ois lopputulosta:
Kiharrusprojekti, jossa meni 4h + liotus ja kuivatus

Abbey elegante by Freyrferret, on Flickr

Ja tässä on tämmönen monimutkaisemmin klipsuilla, tuilla, geelillä ja lakalla aherrettu:

Have an Abbey day by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2

Kiharat näyttää kivoilta Abbeylla  :cuteyes: Meidän Abbey pääsi Jinafiren kanssa maistamaan leivoksia. Tässä tyttöjen kommentteja...



J: Satumaan leipomosta tuli tällaisia suklaaleivoksia. Uskaltaakohan niitä maistaa? Niissä ei varmaan ole kiinalaista chiliä eikä muita mausteita. Voivat olla hieman mauttomia minun makuuni.

A: Hmmm...pitäisiköhän ne pakastaa ennen syömistä?

J: Aah, maistaako vai eikö maistaa...en osaa päättää  :chuckle: alkaa jo ihan kiukuttaa...pian lentävät lieskat suusta  :mad:

A: Hyi olkoon Jinafire! Hillitse itsesi! En halua sulaa!  :cry:

Freyr

Onpas kivan näköisiä leivoksia. :)
Itsellä oin suunnitteilla tarjoilukärryprojekti, mutta hammastikut on vhä liian heikkoja siih hommaan ni mietittävä uusiksi miten saan pari asiaa siitä toteutettua.  Toivottavasti keksin jotain et saan Skelitan tarjoilukärryineen kuvauskuntoon
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Mitenkäs on kun oli viikonloppuna kansalaisopiston näyttely täälä meilläpäin ja olin maalannut posliinimaalauksessa likalle pari monster high taulua synttäriksi. Itse en ollut paikalla mutta toimittaja oli äidiltäni ja maalauksen opelta kysellyt niistä mitä ne on. Äitee oli sitten tavannut ihan kirjain kirjaimelta ton monster high:n mutta ei sen kummemmin niistä osannut kertoa mutta joku sivusta oli huikannut että ne on mangaa. Ja nyt oli yks lautanen päässyt lehteen minikuvaan ja isolla teksti että ovat manga tauluja.
Siis onko monster high:t mangaa? Eikö ne ole ihan mattelin omia luomuksia vai onko ne jostain japanilaisesta sarjakuvasta lähtöisin? Vai onko mangaa kaikki muutkin sarjakuvat? (onko monstereista ees sarjakuvaa)
Joku jos osais valaista vähän näiden monstereiden alkutaivalta  :pleeeaaasse:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - huhtikuu 25, 2013, 17:02:39
Mitenkäs on kun oli viikonloppuna kansalaisopiston näyttely täälä meilläpäin ja olin maalannut posliinimaalauksessa likalle pari monster high taulua synttäriksi. Itse en ollut paikalla mutta toimittaja oli äidiltäni ja maalauksen opelta kysellyt niistä mitä ne on. Äitee oli sitten tavannut ihan kirjain kirjaimelta ton monster high:n mutta ei sen kummemmin niistä osannut kertoa mutta joku sivusta oli huikannut että ne on mangaa. Ja nyt oli yks lautanen päässyt lehteen minikuvaan ja isolla teksti että ovat manga tauluja.
Siis onko monster high:t mangaa? Eikö ne ole ihan mattelin omia luomuksia vai onko ne jostain japanilaisesta sarjakuvasta lähtöisin? Vai onko mangaa kaikki muutkin sarjakuvat? (onko monstereista ees sarjakuvaa)
Joku jos osais valaista vähän näiden monstereiden alkutaivalta  :pleeeaaasse:
Kirjasarja on Monster High.  ensimmäiset 2-3 kirjaakohan oli ni on kirjoittajalta Lisi Harrison ja sen jälkeen ilemstynyt toiselta kirjoittajalta lisää, jonka nimeä en nyt muista.  Garrett Sanders taisi olla nukkejen suunnittelija ja pohjautuu tosiaan kirjoihin, moni webisode jaksokin (joka pääsääntöisesti on nukkejen pohjalta) ottaa vaikutteita kirjoista.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Kauniita kiharoita on Freyr saanut aikaan  :peukku: Jasmiina2:lla hauska tarina! PS: Miten lopulta kävi?  ^^

Linda S. Irina

Eikös kirjasarja pohjaudu Monster High'n, siis näihin muotinukkeihin, eikä siis toisin päin? :O Ymmärtääkseni Monsterit julkistettiin kesällä 2010, kirjasarja taas tuli esille syksyllä, ja nuket ovat olleet jo kehitteillä vuodesta 2007, Sanderin kehittämiä ja Rileyn piirtämiä. Vai olenko ymmärtänyt väärin? (Mikä voi olla hyvin mahdollista :D)

Eivät siis ole mangaa, näitä nukkeja ei ole kehitetty Japanissa. :) En kyllä tiedä, onko myöhemmin jonkinmoista sarjakuvaa MH:sta tehty.

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Linda S. Irina - huhtikuu 25, 2013, 21:13:50
Eikös kirjasarja pohjaudu Monster High'n, siis näihin muotinukkeihin, eikä siis toisin päin? :O Ymmärtääkseni Monsterit julkistettiin kesällä 2010, kirjasarja taas tuli esille syksyllä, ja nuket ovat olleet jo kehitteillä vuodesta 2007, Sanderin kehittämiä ja Rileyn piirtämiä. Vai olenko ymmärtänyt väärin? (Mikä voi olla hyvin mahdollista :D)

Eivät siis ole mangaa, näitä nukkeja ei ole kehitetty Japanissa. :) En kyllä tiedä, onko myöhemmin jonkinmoista sarjakuvaa MH:sta tehty.

Kaivelin itsekkin ku en ollu iha täysin varma.  Mut näytätis et kummatkaa ei erikseen pohjaudu toisiinsa vaa on Mattelin lanseeraamia molemmat ja innoitteena toimineet vanhat kauhuleffat. ei ollenkaa mahdoton näinki yksinkertainen lähtökohta :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Linda S. Irina

Jep, ovat kuitenkin sen verran erilaisia toisistaan (en valitettavasti yhtään tykkää Lisin kirjoista...), tarkoitus on varmaan saada Monster High'lle monelta kantilta paljon faneja. :D Ja kirjat onkin ihan teinien mieleen, olisin ihan varmasti tykännyt nuorempana niistä ihan hulluna, mutta nyt vanhempana vain hieman ärsyttää, miten eri maailmasta kirjat periaatteessa ovat, joten taidan jättää niiden lukemiset sikseen (tosin sitä uutta sarjaa voisin lukea, se vaikuttaa lupaavalta ja kuulemma pohjautuu tähän muotinukke-maailmaan!) ja keskittyä ihan vain muotinukkejen ympäristöön. <3

Freyr

Itsekki harkinnu sitä uudemman sarjan lukemista ku Rochelle. :)

Jos joskus Linda liikut Tampesterissa, tule toki moikkaamaan tyttöjäni :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Kiitos! Niin mä epäilinkin ettei ne mitään mangaa oo ja nyt sielä komeilee mun nimi Draculaura taulun vieressä jota kutsutaan mangatauluksi  :blaah:

Linda S. Irina

Oli kyllä todella ala-arvoista toimittajalta, ettei kaivanut tietoa jostain esille. :\

Freyr

Häpeän niin kauheasti.
pahoittelen myös laatua ja valaistusta. :D 

Mut tässä teille viihdettä:
http://www.youtube.com/watch?v=OFfhyCAF1Ok
My Dream has come true, welcome home, Bastian.