Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Ivla

Kiitos uusista kuvista, Freyr! Monsterien monimuotoisuus käy hienosti ilmi kuvistasi, joita on ilo katsoa :smiley:

Freyr

Kiitosta.  Tuli nuo Amanita Nightshade ja Posea Reef ni piti kuvata, kuvasin samalla vähän muitakin ja tuota Moana Macabre customia kun sitäkin pyydettiin kuvaamaan
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Wow! Olipas hurja tuo silmäpuoli!  :aplause:
Hienoja monstereita muutkin! Upea puku tuolla Royal Regalialla!

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - huhtikuu 20, 2016, 00:54:58
Wow! Olipas hurja tuo silmäpuoli!  :aplause:
Hienoja monstereita muutkin! Upea puku tuolla Royal Regalialla!
Kiitosta. Rakastan tuota Moanicaa, kaverin käsialaa.  Royal Regalia on Sailor Moon SuperS kauden (dark moon circus arc mangassa muistaakseni) Queen Nephrenia.   Sain mekon vuosia sitten synttärilahjaksi kaverilta, suomalainen tekijä oli, en vain muista nimeä. Pitäisi jossain kohti tilata jostain Neprhenialle ne vaatteet mitkä hälle kuuluisi ja sitten korut.  Mutta en ole vielä hannonut sitä 50e pistää siihen mitä joku tarjoutui tekemään
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Viime kesäisiä kuvia tästä lellikistä Erikasta (Avea Trotter). Tuli niin kesä fiilis kun nämä löysin, että ohittivat julkaisujärjestyksessä kaikki koneella lojuvat talvikuvat  :D







Näissä kuvissa tytsyllä on minun tekemät jalkahärpäkkeet. Alkuperäiset ovat sellaiset mustat muoviset
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Puppeteer

Upeita kuvia ja nuo jalkahärpäkkeet pistivät heti silmään! Mistä olet ne tehnyt ja olisiko niistä lähikuvaa? ^^  Ovat todella tyylikkäät ja värityksen puolesta voisivat vaikka olla kokonaisuuteen kuuluvat! (Aluksi luulinkin, että jotkut lisäjalkajutut olet ostanut, kun minultakin Avea löytyy ja sillä ne mustat jalkahärpäkkeet ovat tutut)

Rana

#531
Nyt ei kuvaa tähän hätään Erikan jaloista löytynyt, mutta voisin kunhan kotia viikolla palailen niin koittaa räpsäistä. Tein nuo jalkajutskat vähän joustavasta pitsinauhasta, joka on kaksin kerroin ja yläosassa kapea kuminauha. Tosi nopeita tehdä käsin ja koneella jos osaa tehdä pientä. Tein samaan syssyyn sellaiset mustatkin, jotka olivat ihan tavallista ohutta t-paita neulosta. Mutta eipä niistäkään kuvaa ole. Pitäisi varmaan vähän kuvailla joskus ompeluksiaan.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Nata

Vappuisissa tunnelmissa olivat nämä tyypit mukana meidän vaunulenkillä tänään. Kyllä tässä varmaan riittää sinivuokkometsikön naapurissa asuvalla äijällä pähkäiltävää joksikin aikaa kun piti ihan viereen asti tulla ihmettelemään, että mitä mä siellä pusikossa kyykin.  :tongue:



Äiti lainasi hieman lapsen 1-vuotislahjaponia lapsen nukkuessa.  :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Aivan ihana vappukuva Nata! :cuteyes:

Adalmina

Ihana kuva! Ihan selvä luontokuvahan tuo on  :wink:

Rana

Kuinkas monen joululahjalistalta löytyypi jo näitä 70 senttisiä monsterittaria?

En ole ihan sata varma, mutta ilmeisesti näiden nimi on  Monster High Gore-geous Ghoul Beast Freaky Friend... ... ... Olisivat nyt vähän pidemmän keksineet. Kuvia onneksi googlaimella löytyy jo Monster High Gore ilman muita höpinöitä.

Tahtoisin niin tuon vihreän neitin. Voisin maalata naaman uusiksi ja kuvailla BJD nukkejeni kanssa <3
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Puppeteer

Minä tahdon 70cm:n Monsterin! Ehdottomasti. ^^

Huomasin tänään huolestuttavan piirteen paikallisessa Citymarketissa ja Prismassa. Vain pari hassua Monsteria myynnissä! Eikä näyttänyt siltä, että uusille olisi edes tilaa.. Molemmissa paikoissa on muutoksia tosin käynnissä, mutta huolestuin kyllä. Onko muualla Monsteritilanne kaupoissa parempi?

Ivla

Natan vappukuva on aivan tavattoman suloinen :hbeat:

Hunajasieni

Mä en oo ihan varma haluanko sitä 70cm Monsteria, mutta haluaisin toisen keskikokoisen (Gooliope löytyy jo) muten ole päättänyt mikä niistä olisi kivoin. Ehkä Clawdeen.
Ainakaan mikään nykyisistä 70cm monsuista mitä oon nähnyt niin ei sytytä. (Eipä niitä montaa vielä olekaan.)

Puppeteer: En osaa sanoa, sillä en ole viimeaikoina monsterihyllyillä katsellut.

Ihanat kuvat Ranalla, Natalla, Freyrillä ja Puppeteerillä! :aplause:

Mullakin on monsteri-Zombie tulilla, ajattelin tehdä siitä Alice-zombin. Tosi kiva nähdä sinun gorempi yksilösi Freyr!
Ostin huutiksesta yhden hirveässä kunnossa olevan nuken, sen naama on meikattu tussilla. Se musta väri ei lähtenyt pois edes asetoonillisella kynsilakalla. (Yleensä en ikinä käytä sitä, mutta siinä ei oikeasti ollut enää mitään menetettävää...) En ole vielä varma käytänkö sitä päätä, sillä ois hienoa tehdä hybridi Skelitasta ja siitä. Omaa skelitaani en siihen aio uhrata eli pitää katsoa josko hankkisi uuden/käytetyn.

Kirsikka

ostin vasta mun ensimmäisen monster high nuken hongkongista siis kaupasta :tongue: kun, sai halvemmalla voipi jäädä viimeiseksi, mutta muutama olisi haaveissa<3