Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Freyr

Itsellä oli tarkoitus ottaa kuvia Boo york nukeista ja Iriksestä, sekä avoautosta, mutta olin unohtanut Astranovan komeetan päälle joulunajaksi, ni paristot kului loppuun...  ja tietenkään en muista ikinä ostaa lisää
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

hensku-96

http://mattelnews.com/emea/tag/monster-high/

Tosiaan jos joku ei oo vielä tietoinen, niin Monster High nukkejen kasvoja muutetaan eipelottaviksi. Linkissä tietoa asiasta :)

Ja Prisman verkkukaupas alennuksessa se Freak du chic sirkussetti ja boo York setti. Mutta tarjous ilmeisesti vain verkkokaupassa.

talo-i-sa

Mitä mahdat tarkoittaa ei pelottavilla kasvoilla?

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: talo-i-sa - joulukuu 28, 2015, 18:30:21
Mitä mahdat tarkoittaa ei pelottavilla kasvoilla?

Katsoitko laittamani linkin? Viestini alussa....
Monstereiden kasvot ovat liian pelottavia lapsille (varmaankin vain vanhempien mielipide) jonka takia Mattel muuttaa uusien monster nukkien kasvot eipelottaviksi (kilteiksi...).

Adalmina

Uusista kasvoista tulee mieleen kopionukke  :-\
Oliskohan totakin pitänyt sitten ensin ajatella ja kysellä ettei tule "liian pelottavia" kasvoja joita sitten pitää vuosien päästä ruveta muuttamaan  :blaah:
..... mitähän pelottavaa noissa nykyisissä kasvoissa edes on    :whaddado:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - joulukuu 29, 2015, 00:34:35
Uusista kasvoista tulee mieleen kopionukke  :-\
Oliskohan totakin pitänyt sitten ensin ajatella ja kysellä ettei tule "liian pelottavia" kasvoja joita sitten pitää vuosien päästä ruveta muuttamaan  :blaah:
..... mitähän pelottavaa noissa nykyisissä kasvoissa edes on    :whaddado:
Olen kuullut juttua, että jotkut lapset pitänyt pelottavina. itse en niinkään pidä,
Mutta kun katsoo Barbieta, onhan sekin neitokainen käynyt lukuisia muodonmuutoksia vuosien saatossa.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

talo-i-sa

Minä pidän uusista kasvoista,mutta makunsa kullakin.

Hunajasieni

#487
https://www.youtube.com/watch?v=35kdlOZejGY
Tuossa videolla on nyt niitä, en tiedä oliko siinä alkuperäistä ääniraitaakin, mutta ainakin on kuvat ja näkee.

https://www.change.org/p/mattel-save-the-original-monster-high-dolls
(Ja samalla voi laittaa allekirjoituksen jos ei muutoksesta pidä.)

henskun linkki ei jostain syystä toimi, mutta näin videon itse aiemmin.
Mulla oli sama linkki mattelin sivuille aiemmin ja siitä näki niiden tekemän videon. Nyt sivu näyttää not found. Oisko ne jo tehnyt asialle jotain vai?

Itse en myöskään pidä muutoksesta, tömmönen perussöpö naama, ja meikin laatukaan ei ole edes parempaan suuntaan (kts. esim. huulet) en tykkää yhtään, näissä ei ole asennetta jäljellä ollenkaan. No minä kans ihmettelin että kenen kukkahattutädin mukaan siellä on meikit kanssa vaihdettu. Perussöpöjä ja "ei-pelottavia" nukkeja on melekeen joka oksalla, niin se ainoa erilainen sitten lyödään samaan muottiin. Halutaan vaihtaa hirviöt siihen että brändäys onkin että hirviönä oleminen on että on oma itsensä! Voi kistus ja huoh. Minua vaan ei nappaa tommonen perussöpö naama joka tuntuu nykyään olevan joka nukella...

Mua ei haittais jos niillä olis välillä eri meikkejä, mutta itse liputan kympillä vanhojen meikkejen puolesta. Ja tuo että perussöpöllä onhalvempi, vähemmän ykstyiskohtia sisältävä meikki ei auta sekään paskan vertaa. Harmittaa nyt että jotkut nukeista olen naamat pyyhkinyt, jos muuttavat kokonaan. Pitää kai sitä yrittää äänestää lompakollaan... :<

Kiitos Merineiti! ^^

Kävin myös noutamassa Toysurusista oman Gooliopeni... Likka on vielä paketissa, maksoi vajaat 50e. Kerran se vaan kirpaisee?
En tiedä vielä milloin avaan nuken, tosin nämä uudet meikit monstereille saa minut epäröimään jokaista suunnitelmaani joka vaatii meikin jonkinasteista poistamista... Ja Gooliope kuuluu tähän porukkaan.

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Merineiti

ugh...

Syy, miksi itse pidän osaa monsterien naamoista "pelottavina" on ne ylisuuret kalansilmät, joten tuollainen vastaus tehdä niistä vielä suuremmat ja pyöreämmät ei mun silmissä tee niistä muuta kuin pelottavammat...

Toisaalta, aivan sama minulle kunhan eivät ala kasvomuottejakin itsessään "pehmentämään" (tyyliin kaikilla eah nukeilla on sama pallonaama?) saahan ne aina maalattua uudelleen.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Nata

#490
Aloin kunnostaa yhtä limatukka-Cleoani (mistä hemmetistä tuo limatukkaisuus muuten johtuu ja voikohan sille tehdä jotain...? Ehkä tätä selvitetään jossain kunnostusketjussa...) ja muuttelin samalla vähän silmiä ja silmämeikkejä. Jotenkin en ole koskaan erityisemmin pitänyt tästä hahmosta, mutta uudistetuilla silmillä hän oikeastaan onkin ihan kiva.



...egyptiläiselle tuo limatukkaisuus sikäli tietysti sopii, että ehkä hän on juuri pitänyt  ja sulattanut päänsä päällä niitä ihme kakkuja jos tiedätte...  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nata

Innostuin samalla suurentamaan Clawdeenin ja Abbeyn hampaat paremmin näkyviksi ja Abbeylle maalasin suun kokonaan uudestaan. Ärsyttää kun suurimmalla osalla monstereista on naaman muotti ja suun maalaukset ihan eri muotoiset. Paljon parempihan Abbeystäkin tuli kun maalaus osuu yksiin suun muodon kanssa, eikä suupielet harota minne sattuu.  :blaah:





Muutama tyyppi sai myös manikyyrejä ja pedikyyrejä.  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nata

Viime vuoden puolella törmäsin ihan huippuhienoihin jonkun ompelemiin pukuihin ja ostin yhden itselle. Historiallinen puku vaati mielestäni ehdottomasti kantajakseen kummituksen, joten hankin sopivan Spectrankin, jota sitten aioin hieman korjausmaalata, mutta lopulta puolivahingossa päädyin tekemään koko naaman uusiksi -ja tietysti keskellä yötä!. Aika paljon kyllä jännitti, kun en ole koko naamaa maalannut uusiksi kunnolla kuin kerran aiemmin Mini-Minälleni, mutta onneksi oli hyvä päänmuotti mihin maalata.  :smiley: Kasvomuotin mukaisesti maalattu suu korostaa aika hienosti noita poskilommoja, joten erityisesti tässä kohtaa ihmettelen tuota alkuperäistä suunmuotoa...

Repaint ja original Spectra vieretysten


"Light up the darkness"
* Bob Marley

HelloDolly

Wau, tuosta repaint Spectrasta tuli kyllä upea! Paljon parempi, kuin alkuperäinen ja pukukin on hieno!  :cuteyes:

Jasmiina2

Samaa mieltä HelloDollyn kanssa. Spectrasta tuli ehdottomasti tehdas versiota parempi.  :cuteyes: