Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Onko toi jättimonsteri muuten ollut elokuvassa mukana? Muistaakseni katsoin sen uuden "Boo Yourk" leffan kokonaan enkä muista nähneeni tota siinä. (...vai nukahdinko mä kuitenkin välillä  :blush: )
Vai onko se vasta seuraavassa?
P.S. citarissa jättiksen paketit oli niin korkeella etten ylettyny tarkistamaankaan.
Samalla katottiin likan kanssa että sinne oli ilmestynyt ainakin Draculaura, Cleo ja Frankie alkuperäisillä vaatteillaan.

Varsin nätti toi Freyrin Draculaura ripsineen ja hieno pukukin!
Merineidin Caliper, prätkähiiren tytär näyttää suloisen ilmeikkäältä!  :cuteyes:

hensku-96

#466
Lainaus käyttäjältä: Adalmina - marraskuu 06, 2015, 23:30:30
Onko toi jättimonsteri muuten ollut elokuvassa mukana? Muistaakseni katsoin sen uuden "Boo Yourk" leffan kokonaan enkä muista nähneeni tota siinä. (...vai nukahdinko mä kuitenkin välillä  :blush: )
Vai onko se vasta seuraavassa?
P.S. citarissa jättiksen paketit oli niin korkeella etten ylettyny tarkistamaankaan.
Samalla katottiin likan kanssa että sinne oli ilmestynyt ainakin Draculaura, Cleo ja Frankie alkuperäisillä vaatteillaan.

Varsin nätti toi Freyrin Draculaura ripsineen ja hieno pukukin!
Merineidin Caliper, prätkähiiren tytär näyttää suloisen ilmeikkäältä!  :cuteyes:

Ei ollu leffassa. Hän esiintyy nettijaksoissa joissa on kyse sirkuksesta. Kaikki kolme osaa löytyy monster high YouTube kanavalta ja varmasti myös heidän nettisivuilta. :)

osa 1  https://www.youtube.com/watch?v=GuCyf010CKI
osa 2  https://www.youtube.com/watch?v=zrWAgT1AQpE
osa 3  https://www.youtube.com/watch?v=LwIOetFq1Vg

Tuossa nyt suomeksi dubattuna :D

Hunajasieni

Lainaus käyttäjältä: Freyr - lokakuu 03, 2015, 22:43:10
Ihanuus on kotona! Pitäisi vielä kuvailla enemmän.
Beauty of Unlife by Niko Hiekkanen, on Flickr

Freyr: Mikä ontämän Draculauran nimi? (Että millä hakusanalla pitää etsiä. ::) ) Tämä on kyllä todella upea! Onko sillä istutetut ripset? Vai onko se joku kustomi?

Ihania kuvia kyllä kaikilla, hitsiläinen. Harmi että mulla on ihan laittoman vähän kuvia omista monsuista, vaikka niitä ihan kiitettävä lauma täällä asustaakin... 

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - marraskuu 07, 2015, 02:37:13
Lainaus käyttäjältä: Freyr - lokakuu 03, 2015, 22:43:10
Ihanuus on kotona! Pitäisi vielä kuvailla enemmän.
Beauty of Unlife by Niko Hiekkanen, on Flickr

Freyr: Mikä ontämän Draculauran nimi? (Että millä hakusanalla pitää etsiä. ::) ) Tämä on kyllä todella upea! Onko sillä istutetut ripset? Vai onko se joku kustomi?

Ihania kuvia kyllä kaikilla, hitsiläinen. Harmi että mulla on ihan laittoman vähän kuvia omista monsuista, vaikka niitä ihan kiitettävä lauma täällä asustaakin...
ei ole custom.  Ja on istutetut ripset. Lisäksi himpun isompi kuin muut (kuten näkee tosta mun sirkuskuvasta).
Tämä on nimeltään Collectors Edition Draculaura.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Hyvä kuulla, että niitä sirkusjuttuja on reilusti näkynyt! Ehkä minä saan sellaisen setin kuitenkin vielä ostettua. ^^

Tuo Draculaura on kyllä upea, itse joskus ajattelin ostavani sen, mutta se jäi sitten hankkimatta. Kivaa, että täällä voi ihailla siitä kuvia!

Ninni-doll

Freyr: kuolen kateuteen kun sulla on tuo keräily-Draculaura <3

Tässä mun Draculaurat Draculizzie, Draculaura, Draculeyla ja Draculina:


Tässä vähän muitakin kuin monstereita, nimittäin pienten, söpöjen vampyyrien osasto. Bratz Kirana (Baby Carmilla) Mystixx dolls (Elvira) MH:t (Drusilla, Draculizzie, Draculaura, Draculeyla, Draculina ja Elissabat) Ja pienet lapsukaiset edessä on Lil' Dru ja Mini Morticia

Freyr

Ninnillä kauniita.
Mie säästin ja tein päätöksen et 2 - 3 norminuken sijaan toi keräilydraculaura.  pitäisi tehdä siitä se body comparison kuvat ja  ja kokeilla eri asua päälle, mut ei henno. :D
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ninni-doll

 :Look_Up: Tohtiiko udella, mitä maksoit siitä?

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - marraskuu 20, 2015, 20:15:09
:Look_Up: Tohtiiko udella, mitä maksoit siitä?
Taisi itse nukke olla 60e luokkaa, sillon ku tilasin itse, ei saanu amazonista suoraan suomeen (kuluemma nykyään saa) ni jouduin maksaa sits emmoset 40e muistakaseni posteja ku piti kikkailla se kuljetusfirman kautta ja jotain 14e  tullia.
Mut on sen arvoinen
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Pitääpi laittaa päivityskuvaa välistä. :)

Ghoul troupé by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Nata

Oi! Freyrillä on toi kyklooppi! Mulla oli jo pitkään tunne, että mun osalta monsterit on hankittu ja olin jo osasta luopumassakin, mutta Gooliope sai aikaan uuden innostuksen ja sen hankkimisen jälkeen on tullut hankittua aika monta muutakin uutta tai vanhaa monsteria... Ihan inansa stailasin niitä paria vanhaanikin, niin nekin on taas ihan kivoja, eikä toistaiseks ole poistolistalla.  ::) Noissa uusissa on kyllä monta kivaa. Ite tykkään kovasti siitä Freak du chic Honey Swampista ja toki Lunasta myös.  :cuteyes:



"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nata

Tässä vielä Gooliopen joulutunnelmia. Onkohan hänellä venäläisiä sukujuuria...?  ;)



"Light up the darkness"
* Bob Marley

Seija V

Gooliope on selvästi slaavilaisia sukujuuria!
Tässä yksi joulumonsterikuva meiltäkin.

Hunajasieni

Nyt kun työ potkaisitte tätä, niin tajusin että voinhan postata pari kuvaa tähän. Laitoin niitä juuri blogiin, tähän voisin pistää niistä muutaman/osan.  :cuteyes:
Omani ovat otettu elokuussa, eli eivät ehkä niitä talvisimpia kuvia. ::) Meri. <3

















Semmottii! Ei varmaan tarvi sanoa kuinka paljon rakastan tuota luurankoa, se on ehdottomasti yksi lempparimonsujani! (Olkoon että sillä on tissin muotoinen rintakehä... XD;; )

Muillakin on tosi ihania kuvia, mä oon ton Gooliopen kanssa käynyt varmaan pari kuukautta semmosta eipäs juupas tappelua... Huoh. Mutta kun tahtoo isomman. Ja mä haluaisin maalata ne pisarat verenpunaiseksi... :D Lisäksi haluaisin hirveästi pinkki-ihoisen nuken, ehkä sitä pinkkiä pullippia eniten halajaisin, mutta sen lisäksi toi Gooliope kummittelee... Ja se kun ois kätevä ostaa nyt kun sitä vielä saa Suomesta, se oli yhdessä kaupassa mitä katoin niin 50~e mutta nehän on nyt tietenki jo loppunut... Ei oo ihan heti saumaakaan kyllä. ::)

Merineiti

Ihania kuvia :)

Erilainen merenneito hunajasienellä :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;