Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Freyr

Kiitosta,  mukavasti muutamassa vuodessa kertynyt, ja jatkuu vain.  Tässä tän vuoden lopulla, ens vuoden alussa pitäisi tulla Monster High Freaky Fusion Catacombs leikkisetti tänne (maksettu on, mutta kaveri etsii jos löytäisi tarjouksesta kun kuuli, ni saisi samoilla rahoilla shipattua) niin sit on mahtavaa. :) 
Lisäksi meinasin ekan BJD:n tilata veronpalautuksilla :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Sunako

Freyrillä on niin hieno kokoelma  :cuteyes: Pitkään aikaan en osannut päättää että pidänkö näistä nukeista vai en. Nyt olen kuitenkin alkanut lämpenemään niille. Ei minulla kuitenkaan ole vielä enempää kuin tämä yksi neiti.


myrva


Tyttöjen uudet vaatteet...








Sunako

Hitst kun nää kuvat herättää himon että pitäisi saada lisää näitäkin tytsyjä  :cuteyes:

Freyr

Tulipa tänään ihanan iso paketti postiin, ja sen kaa meni pari tuntia.
tässäpä kuvanen, lisää blogissa ku piti kuvata jotain 20 kuvaa. :D
Freaky Fusion Catacombs Playset by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Milo

Mahtava Monsteritalo! Sulle tuli joulu jo etukäteen!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Sunako

Minä kun täsä teen joulusiivousta, niin raivasin Monstereille hyllytilaa. Kaksi entistä tytsyä siinä odottavat kun jouluna tulee kolme kaveria lisää!



myrva


Sunako

Voi kun ihana! Nuo kasvot ovat ihan poikkeuksellisen kauniit, ja tuo läpikuultava vartalo on mahtava. Ja vaatteetkin on upeat.

Minun tekisi jo kauheasti mieli avata joku niistä monstereista joita olen ostanut itselleni joululahjaksi, mutta kai tässä pitäisi yrittää selvitä sinne aattoon asti!

Merineiti

Oi noita Myrvan vaatteita!!!
Mulla olis just tuollaista punaista kangasta, inspaisi kyllä tehdä monstereilla, mutta hädin tuskin saan Barbikoossa näprättyä... huh

Ja Freyrin talo... ja kalusteet... en haluis innostua "muovikrääsästä" mut olishan tuo kyllä aika hieno... tulee mieleen se lautapeli, mitä pelattiin lapsena pimeässä, en millään muista sen nimeä... mutta siinä oli tuollaiset rappuset ja pimeässä hohtava pääkallo, joka saattoi koitua pahaonnisen pelaajan kohtaloksi.

Hauska myös nähdä, miten nuo Sunakon nuket sopii myös romanttisempaan sisustukseen, ne on ihan kotonaan tuolla hyllyllä.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Sunako

Minä jo aloitin joululahjojen avaamisen! Tämmöiset monsterit minä hankin itselleni.



Freyr

Sunako saikin oikein ihania kaunottaria, itsekkin sain kolme nukkea lahjaksi ja yhden ostin itse itselleni lahjaksi.  Kuvailen nitä tässä kun ehdin ja laitan sitten tännekkin. <3   
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

DarkJedi

Merineiti: se peli oli varmaan Kummituslinna?

Freyr

Tässäpä miun tytyjä. 
Joululahjaksi itselleni ostin New Scaremester Cattyn ja USAsta saapui  Vandala Doubloons, Marisol Coxi ja Invisi Billy.
Exchange by Freyrferret, on Flickr

New shoes are ghouls best friend by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

avotuli

Aijai kivoja hirviöitä! Onko tuo Marisol pitempi muita? Taitaa olla aika topakka tyttö... Catty näyttää pieneltä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas