Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

"Kalman soiden kuningatar, kohtaus 25, otto 4. ACTION!"


Letizia

Hih, tämä 'kalman soiden kuningatar' on kyllä ihana nukke. :>

Merineiti

Ihana! Nämä jasmiinan villauskuvat on kyllä vaarallisia...
just ihailin "vähän tällee ohimennen tästä leluhyllyjen ohi kävelen kun ne on melkeen matkan varrella" hypermarketissa tätä nukkea...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Rana

Oi oi oi  :hbeat: Tämä suopörrö oisi seuraavana hankinta listalla ja sai nyt entisestään lisäpinnoja ykkös siaansa. Niin herkullinen värimaailma ja tuo pörrö  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Freyr

Bonita nauttii mummolan kesäauringosta.
https://flic.kr/p/oxAZ8Z
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

harakka

Toys r usissa oli Spectra leikkisetin kanssa hintaan 29,99, joten sorruin siihen. Ja Jinafire oli 18.99, joten sekin lähti mukaan. Jinafiren kengät on ihan mielettömän upeat. Leikkisetti menee tuunattavaksi ja Maleficent kävi sitä jo vaivihkaa tsiigaamassa.

karrieerik

Minunkin pitäisi vihdoin ja viimein hankkia Jinafire ::)

Mistä muuten tuo Maleficent-nukke on?

harakka

Maleficent on Jakks Pacificin versio, taisin ostaa sen aussien ebaystä. Jotkut pitää Disney storen versiosta enemmän, mutta tällä oli paremmat saappaat, niin valitsen sen  :D. Deluxe versio tulee sitten aikanaan Hot Toysilta, mutta minulle (ja kukkarolle) riittää tämä.

Letizia

Jinafiren kengät ovat tosiaan mielettömät! Minun oli pakko hankkia ne erikseen, koska Jinafireä en kuitenkaan tarvinnut. Sillä on kyllä muutenkin upea värimaailma, etenkin tuo tukan vihreä sävy on niin hehkeä.

Jasmiina2

On muuten aika hieno tuo Maleficent.  :cuteyes:

Freyr

Sain vihdoin ihanan custom nuken!  Puuttuu oikeat korut, kengät ja vaatteet, mutta näillä mennään kunnes joskus saan jostain hommattua oikeat. :)
Saanen Esitellä

Pimeän Kuun kuningaskunnan Kuningatar Nehellenia
Nehellenia by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Tinttufia


Freyr

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - elokuu 14, 2014, 16:21:14


Mun monsterit  :hbeat: :hbeat:

Oih! Tuo Toralein mekko ja Cattyn housut! x_X    Aivan ihanat!  Oletko itse tehnyt vai napannut muulta nukelta?
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Milo

Pitää sanoa etten oo oikein koskaan ymmärtänyt näitä monstereita mutta tuo on sen verran herkullinen kuva että voisinpa jopa ajatella omistavani muutaman noista! Ihanan värikylläistä!  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tinttufia



Kiitos  :blush:

Kaikki nuo vaatteet (paitsi Cattyn toppi) on ostettu Huuto.netistä. Toralein mekko on caracalin tekemä (jos muistan oikein). Caracal on tosi taitava, minulla on paljon hänen tekemiä nukkevaatteita.