Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Letizia

Twyla on kyllä mainio. Hienoja kuvia!

Minun ei pitänyt alun alkaenkaan kerätä näitä nukkeja, mutta niin vain tuokin tuli ostettua. :D Tykkään kun se on tuollainen vähän pienempi. Minun yksilölläni on tosin harmillisen liimainen tukka, ja sen kanssa olen vähän tapellut.

Sandra kiittää kehuista. :>

karrieerik

Kiitoksia :cuteyes:

Minun Twylalla ei ollut pahempia ongelmia tukan kanssa, mutta niskahiuksissa oli iso liimakökkö jonka mukana irtosi muutama karvakin :eieieiei: Onneksi ei sen pahempaa.

Freyr


Onto Black Carpet by Freyrferret, on Flickr

Miun uusin lisäys rivistöihin.  :3  Ihanat hiukset tällä neitosella.

Karrieerikin kuvat kanssa tosi ihania Twylasta!

Olisiko kellään ideoita kun miun Applen ja cupidin pitäisi pian tulla postissa, että millaisia kuvia ottaisin näistä tytsyistä sit?  :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

MerryDoll

Ihania kuvia Twylasta! Itsellenikin juuri muutama päivä sitten saapui Twyla postitse ja vähän oli kanssa tämän neidin niskassa liimakökköä. Nips naps karusti pois. Mutta onneksi eivät olleet hiukset kuitenkaan limaiset. Tosin käsittelyyn nukke pääsi heti. Vielä kun osaisi ommella niin voisi koittaa tehdä jotain vaatettakin tälle... u_u

Jasmiina2

Eih, Twyla on ihana!  :hbeat: Kuolasin sitä juuri tänään Anttilassa, mutta kun se ei ollut alennuksessa  :eieieiei:

Milli

Miekin pääsin leikkimään monstereilla.  :aplause:

Kuvattiin yhden tutun 6-vuotiaan superfanin kanssa sen monstereita ja yhdessä aseteltiin niitä sopiviin asentoihin. Tässä nyt yksi työmme tulos:



Oli kyllä mukavaa. Frankie Stein on miun ehdoton suosikki noista kuvassa esiintyvistä, se on vaan niin söpönen ja nätti.  :hbeat:
Ihanaa kun ei ihan kaikkea tarvitse omistaa itse.  :tongue:

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

MerryDoll

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - tammikuu 19, 2014, 20:30:28
Eih, Twyla on ihana!  :hbeat: Kuolasin sitä juuri tänään Anttilassa, mutta kun se ei ollut alennuksessa  :eieieiei:

Lekmer.fi! Siellä on alessa :)

Jasmiina2

Ooh, pitää varmaan kurkata lekmer sivua. Jos vaikka sortuisi ostamaan Twylan  :cuteyes:

Ivla

Tosi hienon asetelman olette saaneet aikaan, Milli :Look_Up: Voi, kun itselläkin olisi tuollaisia pikkutyttötuttuja  :cuteyes:

Nata

Ooh! Mikä yllätys oli kun meidän Prismasta löytyi eilen Honey Swampeja ja Clawdia Wolfeja (ja joitain muitakin uusia monstereita mitä ei aiemmin ole näkynyt)! Molemmat on meillä jo kotona, mutta joudun odottamaan vielä kuukauden, että saan Honeyn sitten vasta synttärilahjaksi!  :birthday: Jotenkin ajattelin, että menisi kauemmin, että niitä saisi Suomesta, josko ollenkaan, mutta parempi näin! Nuo kaksi olivat kuitenkin itsellä oikeastaan ainoat mihin todella iskin silmäni. Pakko alkaa vähitellen katsomaan vähän tarkemmin mitä monstereita hankkii...

Ai niin ja joulupukki toi huikean Bloodgoodin hevosineen.  :hbeat:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Nata - tammikuu 25, 2014, 13:22:27
Ooh! Mikä yllätys oli kun meidän Prismasta löytyi eilen Honey Swampeja ja Clawdia Wolfeja (ja joitain muitakin uusia monstereita mitä ei aiemmin ole näkynyt)!

Oho, eipä siinä loppujen lopuksi kauan kestänytkään! Honeyn ehdin tosiaan jo malttamattomana hankkia, mutta Clawdia vähän kiinnostaisi minua hybridisointitarkoituksiin... varmaan ihan uteliaisuuttani pakko hankkia se jossain vaiheessa, kun kerran tulevat kauppoihin. >__<

Nata

Clawdia on niin ihana kun siitä tulee ihan mieleen kasarin alkupuolen Barbiet tuon suun ja hiusten takia. Kasari-Barbien monsteriversio  ;)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Freyr

KÄväsin tuossa BR leluissa.  Löytyi seuraavaa:
New Scaremester tytöt
Art Class tytöt
Black Carpet tytöt
ja kaksi "new stars" eli niitä isompia Frights Camera action nukekja. varmaa on koko sarja heillä, mut jäljellä oli vain Clawdia ja Elissabat.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Löysin kirpparilta mieluisan paidan niin pitihän talouden virallisen fanityttöilijän päästä kuvaan sen kanssa : )


Laura: Pidän hurjasti Star Wars elokuvista


Signe: Minä voin olla sinun Darth Vaderisi Laura < 3
Laura: Eh...?
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

DarkJedi

Voi juma mikä paita.  :aplause: