Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Letizia

Kaunis kuultavansininen tyttö siellä!

Lainaus käyttäjältä: Freyr - joulukuu 06, 2013, 01:07:11
Täytyy kyl heti kysäistä nyt et mistä noin ihanat kengät Letizia?    Aivan mahtavat!

Kengät ovat Integrityn Color Infusion -sarjasta, eivätkä ne valitettavasti ihan mene monsterille jalkaan. x) Yhdet toiset color infusionin kengät kyllä mahtuvat. Monsterilla on vähän paksumpi päkiä.

Alice

Tämä Draculaura oli heräteostos, kun bongasin sen marketissa ja huomasin että mukana tulee ylimääräisiä kivannäköisiä kenkäpareja, oli pakko viedä se kassalle  :smiley:  Tuo asu on myös hyvin ladylike, tykkään siitäkin.


Freyr

Lainaus käyttäjältä: Alice - joulukuu 21, 2013, 08:50:07
Tämä Draculaura oli heräteostos, kun bongasin sen marketissa ja huomasin että mukana tulee ylimääräisiä kivannäköisiä kenkäpareja, oli pakko viedä se kassalle  :smiley:  Tuo asu on myös hyvin ladylike, tykkään siitäkin.


On kyl nätti Lala.  Itse valitsin Lekmerin alennuksesta Cleo version kenkänukesta.  Voisi joskus katsoa jos löytyy tmäkin hyvään hintaan. ihastuin Cleon lyhyisiin hiuksiin ja turkoosiin asuun.  Ja tietenkin kenkiin. :)   Voisin yrittää joululoman aikana kaivaa puhelimesta kuvaa neidosta jos musitan että voin näyttää livenä tännekkin :)   Ihana kyl tuo Alicen lady
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Jaa minkäslaisia kenkiä noissa pakkauksissa on ja montako paria? Onko nilkkureita? (sopivat fr2 kropallekin  ;)  )
Ja onkos toi ranne kiinnitys muuttunut vai näenkö omiani?  ::)

Sain vihdoin ommeltua likan joululahjanukelle mekon.
Tästä tuli sitten Tara Zipper, naamiomiehen tytär joka rakastaa vaahtokarkkeja.
Taralla on "vetoketju" selässä mutta ei tietoa miltä tyttö näyttää naamion alla  :whaddado:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - joulukuu 21, 2013, 23:28:08
Jaa minkäslaisia kenkiä noissa pakkauksissa on ja montako paria? Onko nilkkureita? (sopivat fr2 kropallekin  ;)  )
Ja onkos toi ranne kiinnitys muuttunut vai näenkö omiani?  ::)

Sain vihdoin ommeltua likan joululahjanukelle mekon.
Tästä tuli sitten Tara Zipper, naamiomiehen tytär joka rakastaa vaahtokarkkeja.
Taralla on "vetoketju" selässä mutta ei tietoa miltä tyttö näyttää naamion alla  :whaddado:

Noissa I love shoes paketeissa tulee kolmet kengät, googleta I love shoes Cleo tai I love shoes Draculaura.    Draculaura käsien kiinnitys näyttää oudolta koska kädet paksummat "hansikkaan" takia.  Eli sellaiset ladykäsineet joissa ei rannetta. :)    Cleolla tuli ainakin  yhet kultaiset sandaalikorkkarit.  Sitten tummansiniset/purrpuraiset korkkarit jotka on kuin siteitä lasekeutuisi pitkin jalkaa ja sitten ehkä enemmän nilkkurimallinen turkoosi muumiotyylinen kenkäpari joissa kultaien pohja ja korko. lisäksi kahdet korvikset.  Kolmiot ja sit semmoiset sulka. Ja tetnekin pahvinen ostoskassi ja aurinkolasit. :)   Etsin täs vaikka pari päivän sisään jos ois puhelimessa mitään kuvan tyylistä että saisin jotain matskua, tosin taitaa puuttua kuvasta yhdet Cleon kengistä ja eri housut mitkä paketssa tulee ni puettuna. :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2

Ihana vetoketju mekko  :chuckle:

Jennijee

Vautsi miten erikoinen vetskarimekko! Varmaan on likka ylpee äiskästä! :cuteyes:

Ivla

Hyvin kaunis vetskarimekko - ja koko kokonaisuus! Mahtaa olla mieluinen lahja   :cuteyes:

Freyr

Giachetta nappasi heti Letizialta ostetun Honeyn asun käyttöönsä, ja päätti kuvata elokuvaa hulluista tiedenaisista:

Take One by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Letizia

#294
Lainaus käyttäjältä: Letizia - marraskuu 24, 2013, 13:13:23
Riittäisivät nämäkin, mutta Ebaylla näkyi jo olevan Suosantereita (Honey Swamp), jollainen on ehkä pakko hankkia. : o

Kohtalaisen nopeaa toimintaa, kun nyt (minulle tarpeeton) Honeyn asu on jo Freyrillä. :D Hienoa, että sille löytyi heti käyttöä!

Otin Suo-Sandrasta pari pimeää kuvaa silloin kun se saapui. Osan laitoin aikaisemmin tuonne suljetulle osastolle, kun oli niin kovin suomusillaan, mutta ehkä tämä on sen verran siveä että voi laittaa tännekin. ;>

Minulla oli hetken aikaa periaatteena, etten tilaa MH-nukkeja ulkomailta vaan Helsingin tarjonta saa riittää, mutta Honey oli sellainen tapaus että en malttanut odottaa. : P


Sandra of the Swamp by Letizia / T, on Flickr

karrieerik

Tuo Honey on minulle myös pakkohankinta, se on niin kaunis :faint: Itse joudun odottamaan sitä että saapuisi myös Suomeen myyntiin :-\

Kuvasi on myös todella hieno :cuteyes:

Freyr

Letizian kuva on kyllä aivan ihanan taiteellinen, pitäisi itsekkin semmoisia yrittää joskus ottaa. Itse Tuo Honey on sellainen et ehkä hankin kun tulee suomeen, että olisi joka hahmoa.  Mutta etusijalla Clawdia ja Viperine.  Clawdia kai piakkoin minulle jo tulossak un blogikaveri sano että sitä alkais olee niiden kaupoissa USAssa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Hieno kuva suo-Sandrasta. Noi hiukset on jotenkin hauskat. Toivottavasti neito saapuu joskus Suomeenkin kaupan hyllyille ja likka ostaisi sen, niin pääsisin sitä kautta sitten käpälöimään kikkurapäätä  ;)

karrieerik

Minun ei pitänyt kerätä enää näitä nukkeja, mutta niinpä niitä on taas tullut lisää :chuckle: Aluksi minua hieman epäilytti Twyla, mutta saatuani nuken itselleni siitä tulikin tämän hetken lempimonsteri :cuteyes:








EmmiKristiina

Ihania kuvia karrieerik ! :aplause: