Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Rana

Oi  :hbeat: Rochelle on vaan niin karkki  :cuteyes: Neitien värimaailmaan sopiva sisustuskin
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Freyr

Toi Ikean nukketalopaketti oli kyl aivan mahtava ostos ja ei ollu hinnalla pilattu, pitäisi kai toinenki hommata ku toi sohva ja kirjahylly on niin täydelliset (toki muutkin osat)   ja olin ihan yllättynyt että toi Ghouls night out Rochelle tuli kauppoihin, ja pakkohan se oli heti mukaan ottaa koska aivan ihanan lutuinen on, ja mukana tuli kuvaan mukaanpääsemätön pieni Rochelletyylinen parfyymipullo proppi, on tällä hetkellä "nukketalon" hyllyn päällä koristeena.  Leikin että Mad Science Partners leikkisetin Cleo ja Ghoulia teki sen vartavasten Rochellelle
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Milli

Mie en näihin Monstereihin lähde, mutta tuo Cupid on syötävän söpö!  :cuteyes: :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2

Oi sulla on nyt tuo kisu. On kyllä tosi hieno  :cuteyes:

Freyr

Kyllä vain, tuli eilen ja on aivan ihana.  ei tee kuva oikeuksia hänelle, tarttisi jonkun kunnon kameralla jne. kuvaamaan. Hänen kenkänsä on erilaiset kun muilla, semmoiset kovat ja keskeltä halkeaa et napsautetaan kiinni jalan ympärille.  Ja hänen asunso aivan mahtava röihelöpöyehelö over the top, ei näy kunnolla kokonaan kuvassa.  Rakastuin heti kun sain lootan käsiini. :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Siama

Mä näin Anttilassa tänään nuita Catty Noireja.. Superihania!!  :hbeat:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ninni-doll

Päätin etten enää kerää monstereita.... Ainoastaan Draculaurat pidän sekä Auroran maalaamaan Frankien. Näitä yksinkertaisesti tulee liikaa ja haluan keskittyä muihin nukkeihin.

Freyr

Niini:  Ja pian alkaa vieroitusoireet, tärinä ja kieriskely lattialla, kunnes ostat kaikki. :D
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Aivan ihana pinkki tiimi Freyrilla! Catty Noir on upea, niin erilainen ja kaunis  :Look_Up:

myrva

Oi, Catty ! Kuolasin Citymarketin hyllyllä kisua... Ehkä joskus vielä ^^

Freyr

Lainaus käyttäjältä: myrva - syyskuu 29, 2013, 14:20:51
Oi, Catty ! Kuolasin Citymarketin hyllyllä kisua... Ehkä joskus vielä ^^
Kannattaa!  CAttyllä tosi muhkeat hiukset, ihanat korut,  poikekukselliset, mutta kivat ketngät ja tuo mekko. <3    Lisäksi luomiväri kunon glitteriä joka ei irtoa nii herkästi ja kimaltelee kauniisti valossa.  Ja tulee tämän "paremman" standin kanssa eli haraovälistandin. :)    Olen ihan rakastunut omaani
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

myrva


Lehdet tippuu, lehdet tippuu...




Freyr

oijoi! Mistä Myrva hommannut noin ihanan mekon ja kengät, etenkin kengät?  Tahtoisi myös :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.