Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

avotuli

Nyt se aviskin nyrjähti, kaverin mukula möi nuket pois (joo 10v). Nappasin muille kersoille kelpaamattoman ihan uudennahkean mustavalkoisen Frankien  :cuteyes:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Onpa monta Clawdeenia. Onko niitä tosiaan jo noin monta  :shock:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - elokuu 31, 2013, 01:41:34
Onpa monta Clawdeenia. Onko niitä tosiaan jo noin monta  :shock:
Enemmänkin, vaikka itse en omista kuin nuo :D
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Hieno kokoelma Clawdeeneja  :aplause: :aplause: :aplause:

Freyr

Kiitosta. :)

Ja tässä sitten koulukuvaan valmistautuvat monsterit:

Ready for picture day? by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Siinäpäs oli susilaumalla kokoa. Huimaa kuinka loppujen lopuksi lyhyessä ajassa samasta nukesta on ehditty julkaista niin monia versioita, kun muitakin hahmoja on niin monta. Kertoo millainen hitti tämä on  :aplause:

Oi ja Draculaura on niin söpö tuossa koulukuvassa :cuteyes:

Minulla lähti tilaukseen äsken Skelita  :hbeat: (mmm... ja Kenin vaatteita). BR-lelujen sivuilla oli sellainen alennusonnenpyörä ja sain hinnasta 30% pois. Olin tosi yllättynyt koska yleensä en voita mitään muuta kuin korkeintaan sen minimin. On tämän päivän tuo tarjousjuttu vielä. Tosin nettikaupassa ei ole montaa monsteria tällä hetkellä.

Mitenkähän maltan odottaa pikkuista luurankoani. Olen ihan fiiliksissä, koska olen haikaillut tuosta kauan. Ensimmäinen uusi nukke tälle vuodelle  :D
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Freyr

Clawdeen on hauska ja ehkä helppo nukke tehdä versioita, koska muotisuunnittelija haluaa olla ja vaihtaa lookkiaan kokoajan. :) 

Itse säästän BR-lelujen alepyörää siihen että että Catty Noir tulee (pitäisi tulla viim. 13. päivä)  ni saan sitten sen ihanan kisuneidin itselleni
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Alice

 :Look_Up:

Se alepyörä on tänään viimeistä päivää BR-lelujen sivuilla.

Freyr

No pentele, ei sitten.   Olipas tyhmästi tosi vähän aikaa.  No ostan Cattyn oli mikä oli
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

karrieerik

Luovuin kaikista Monster High-nukeistani, mutta niitä on niin kiva kuvata ja ne viehättävät minua edelleen, niin hankin sitten vähän harvinaisemman nuken joka jää ainoaksi kokoelmaani: Chariclo Arganthone Cupid :dance-to-the-groooowe:




Freyr

Hitsi kun nyt olen kateellinen!  en ole raaskinut pistää niin kauheaa rahamäärää tuohon. vaikka kovasti tahtoisin hänet.  Noh, onneksi olen saamassa Cattyn ja hänestä en ikinä luovu
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2


Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2

Söpöt Rochellet  :hbeat: