Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Täällä Kuopion seudulla kirppareilla hintapyynnöt on olleet 1-15€ mitä itse olen bongaillut. Itse ostin viime viikonloppuna ne monsteripojat toisen eurolla ja toisen (hyväkuntoinen) kympillä.

MerryDoll

Itse en ole vielä törmännyt Tampereen kirppiksillä monstereihin, toisaalta viime aikoina ei ole taas vähään aikaan tullut käytyä.

tokkopahka

Parin-kolmen vuoden päästää niitä alkaa tulla kirpiksille kunhan lapset vähän kasvaa  :wink:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

MerryDoll

Ja nyt kun tänne eksyin ja jo jotkut kyselivät nukkejeni perään silloin esitellessäni itseäni, niin voisin tässä pienen kuvasarjan vilauttaa. Eli kyseessä on Monster High Create A Monster packing gorgon. Hiukset maalasin akryyliväreillä ja kynsilakoilla tummemman sävyiseksi (inhosin sitä alkuperäistä, lähes mintunvihreää väriä), silmiäkin tuli hiukan maalailtua, kun alkuperäinen oli toisesta silmästä hiukan kärsinyt. Toistaiseksi ei kuitenkaan mitään suurempaa muutosta, vasta kun saan kunnon vehkeet hankittua.
Nukelta on myös lakattu sormien ja varpaiden kynnet.

Lisäksi kuvissa näkyy viimeisin projekti, kengät ja laukku. Kengät ovat Frankien Fashion Pack setistä (vaaleansiniset kengät ja punaiset remmit) ja laukku on Barbien vaatesetistä (alunperin tummanruskea). Miehen pienoismallien akryylivärit ja mattalakat pääsivät taas käyttöön, kuten muutamat kynsilakat ;)

Ja viimoisena vielä keskeneräinen projekti, Scaris Draculauran käsilaukun uudelleen maalaus, sekä Operettan Fashion Pack kenkien uudelleen maalaus (kyllä oli niska pari päivää kipeenä kun kenkää tunnin verran piipersin..).

Kuvat tulvat vaikeamman kautta, eli yksittäisinä postauksina kun täällä on pienet rajoitukset kuviin ;)

MerryDoll


MerryDoll


MerryDoll


MerryDoll

Ja löysin kännykän uumenista paremman kuvan noista mustista kengistä ja laukusta:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - heinäkuu 03, 2013, 17:51:29
Täällä Kuopion seudulla kirppareilla hintapyynnöt on olleet 1-15€ mitä itse olen bongaillut. Itse ostin viime viikonloppuna ne monsteripojat toisen eurolla ja toisen (hyväkuntoinen) kympillä.
Jos satut löytämään jotain ihanaa (vaikka vain tänne myyntiin) monstereita, niin mielelläni itse vaikka maksan euron pari lisää mitä itse maksoit jos on niitä, mitä itseltä puuttuu
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

DarkJedi

Jeps, pidän silmät auki tuolla kirppareilla kierrellessä.  :D

Freyr

Pistettiin MerryDollin kaa miun nukkekahvila kuosiin:

Döppelganger cafe - Inside by Freyrferret, on Flickr

Döppelganger cafe - Outside by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Letizia

Jaahas! Tänään sitten tarttui mukaan kauppareissulta tuommoinen Venus McFlytrap. Olen ollut jo pitkään vähän utelias näitä kohtaan. Yleisesti ottaen tyyli ei ole sellaista mitä keräilen, mutta nuken muotokieli ja toimivuus kiehtoo, ja olen halunnut päästä tuollaista räpläämään. (Mulla oli lahjakortti Stockalle, olisihan sillä voinut ostaa vaikka Herkusta ruokaa, mutta... ihan tylsää olisi ollut moinen.)

Minusta nuo ovat jotenkin hyvällä tavalla postmoderneja leluja. :) Selvästi tehty 2010-luvun tytöille ja tämän ajan näköisiä, mutta ainakin mulle niistä tulee hyvä fiilis eikä vastareaktiota (toisin kuin esim. Bratzeista).

Otin tuon neiti Kärpäsloukun, koska se on hyvän vihreä, ja taka-ajatuksena oli kustomointi. Tykkään tosi paljon Ozin/Wickedin noita-hahmosta, ja haluaisin sellaisen nukkemuodossa mutta en ole oikein löytänyt sopivaa. (En nyt muista että onko mun vanha Tonnerin noita jollakulla foorumilaisella..?) Tartteis maalata tai maalauttaa, ja uutta tukkaa kehiin, mutta sitten kotiin tultuani netistä selailin ja tajusin, että on olemassa myös se Create a Monster -sarjan kissa ja noita!! Noita näyttää olevan ainakin Freyrin kuvissa, hieno! :) Näissä on muutenkin niin herkullisen värisiä, katselin esim. upeita vaaleanpunaisia ja -sinisiä kustomeita tuolla pari sivua taaksepäin.

Onko kenelläkään tuntumaa, että voiko tuota CAM kissa&noita-pakettia vielä löytää kaupoista, vai joutuuko tilaamaan jos sen haluaa? Tai tuleeko näitä yleensäkään kaikkia paketteja Suomeen? Nyt iski kysely ja pulina, kun ihan uusi juttu mulle.

Tässä ylisuuressa peruukissa, jonka heitin oman tukan päälle.



Tykkään kyllä myös Triffidien kapinasta, joten ehkä tämä lihansyöjäkasvi (Triffida?) sopisi ihan hyvin Elphaba-noidan kaveriksi. Vähän tästä tulee mieleen myös jokin vesilisko, mutta tykkään niistäkin, ja siis yritin sanoa, että osoittautui kivaksi nukeksi.

karrieerik

 :Look_Up: Tuo nukke näyttää peruukin kanssa hieman Banjo Kazooien Gruntildalta :D http://images.wikia.com/banjokazooie/images/3/36/GruntyPretty.jpg

Oman käsitykseni mukaan kaikki MH-nuket loppuvat kaupoista nopeasti, joten tiettyä pakettia hankkiessa saa nähdä vaivaa... :whaddado:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Letizia - heinäkuu 05, 2013, 22:27:54
Jaahas! Tänään sitten tarttui mukaan kauppareissulta tuommoinen Venus McFlytrap. Olen ollut jo pitkään vähän utelias näitä kohtaan. Yleisesti ottaen tyyli ei ole sellaista mitä keräilen, mutta nuken muotokieli ja toimivuus kiehtoo, ja olen halunnut päästä tuollaista räpläämään. (Mulla oli lahjakortti Stockalle, olisihan sillä voinut ostaa vaikka Herkusta ruokaa, mutta... ihan tylsää olisi ollut moinen.)

Minusta nuo ovat jotenkin hyvällä tavalla postmoderneja leluja. :) Selvästi tehty 2010-luvun tytöille ja tämän ajan näköisiä, mutta ainakin mulle niistä tulee hyvä fiilis eikä vastareaktiota (toisin kuin esim. Bratzeista).

Otin tuon neiti Kärpäsloukun, koska se on hyvän vihreä, ja taka-ajatuksena oli kustomointi. Tykkään tosi paljon Ozin/Wickedin noita-hahmosta, ja haluaisin sellaisen nukkemuodossa mutta en ole oikein löytänyt sopivaa. (En nyt muista että onko mun vanha Tonnerin noita jollakulla foorumilaisella..?) Tartteis maalata tai maalauttaa, ja uutta tukkaa kehiin, mutta sitten kotiin tultuani netistä selailin ja tajusin, että on olemassa myös se Create a Monster -sarjan kissa ja noita!! Noita näyttää olevan ainakin Freyrin kuvissa, hieno! :) Näissä on muutenkin niin herkullisen värisiä, katselin esim. upeita vaaleanpunaisia ja -sinisiä kustomeita tuolla pari sivua taaksepäin.

Onko kenelläkään tuntumaa, että voiko tuota CAM kissa&noita-pakettia vielä löytää kaupoista, vai joutuuko tilaamaan jos sen haluaa? Tai tuleeko näitä yleensäkään kaikkia paketteja Suomeen? Nyt iski kysely ja pulina, kun ihan uusi juttu mulle.

Tässä ylisuuressa peruukissa, jonka heitin oman tukan päälle.



Tykkään kyllä myös Triffidien kapinasta, joten ehkä tämä lihansyöjäkasvi (Triffida?) sopisi ihan hyvin Elphaba-noidan kaveriksi. Vähän tästä tulee mieleen myös jokin vesilisko, mutta tykkään niistäkin, ja siis yritin sanoa, että osoittautui kivaksi nukeksi.
Muistaakseni tota kisu ja noitaCAM paketia ei ole edes suomessa, eikä sitä miespuolista CAM pakettia.  Itse omani tilasin kaverin kautta USA:sta. samoin suomeen rantautumattoman Ghost Girl Addon paketin. Uskoisin että se silti olisi mahdollinen löytyää ulkomailta, ja en usko että hintakaan on paha, sillä tuppaavat olemaan halvempia ainakin USA.ssa ja saksassa. (Saksasta eka Spectra ja uusin tyttö Gigi)

Ja tämä uusin CAm eli Create a Monster Color me Creepy chamber on erittäin ihana ja siinä mukana tuleva nukke periaatteessa voisi kanssa käydä noidasta
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Letizia

Kiitos tiedoista ja vinkeistä! Vähän epäilinkin, ettei sitä noitaa ole saanut Suomesta. Mun suosikkeja ei koskaan. :( Ebaysta ainakin löytyy tietty jos tarve vaatii. Se sininen merihirviökin olisi kiva, mutta eihän mun pitänyt hurahtaa näihin ei...

Lainaus käyttäjältä: karrieerik - heinäkuu 06, 2013, 02:25:31
Tuo nukke näyttää peruukin kanssa hieman Banjo Kazooien Gruntildalta :D http://images.wikia.com/banjokazooie/images/3/36/GruntyPretty.jpg

Hih, vähän joo. En kyllä tiedä, kuka hän on. :)