Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Ihana Moanica sinulla Adalmina! Todella kekseliäs tuo sinun kaulatappisi, kuinka hyvin se pitää pään ns. paikoillaan, jos vertaat alkuperäiseen kiinnitykseen?

Ja sitten kysymystä. Onko teillä tietoa, että Catty Noirin kasvot olisivat kellastuneet? Kaverilla on Catty ollut valolta suojassa ja nyt aivan yllättäen sillä on puoli päätä keltaisena. Epäili voisiko liima aiheuttaa? Ja onko kellään vinkkejä, miten mustan nuken kellastumista saisi hoidettua tuhoamatta nukkea?

Adalmina

Puppeteer, kyllä se pää mun mielestä ihan normaalisti pysyy. Pää pysyi kyllä ilman tappiakin, mutta tipahti aika helposti.
Taas yksi lyyli....

Haaveilija...

Sunako

Tämmöinen tytsy tarttui mukaan kirpputorilta


Sunako

Pari tyttöä löytyi kirpputorilta



Ja saivat uudet vaatteet


Rana

#634
Minä sorruin ostamaan tämn ison monsterin nyt sitten  :D

Nivelet on aika vitsi sillä polvissa ei ole ollenkaan vaikka muoto on valettu niin että näyttää taipuvalta niveleltä. Kengät ovat myös kiinteät.


Silmien ulkonäkö vaihtuu kun painelee pään takana olevaa nappia. Hiukset ovat tosi ohuet. Siellä täällä on hiustupsu että just ja just pää peittyy.


Tykkään tästä tytöstä tosi paljon vaikka paljon moitittavaa onkin. Oli vähän sellainen "pakko saada" juttu.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Freyr

On se kyllä aika nätti. Itsekkin himottaisi tollainen iso, ja jossei muuta, niin sitten harjoittelisi roottaamista tommoisella isolla päällä.  Aika usein saa kohtuu hyvän pelkästään muuttamalla kampausta
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Hieno kuin mikä tuo Ranan Monsteri! Minä en noin isoista ollut aiemmin kuullutkaan, joten oli kiva törmätä siihen kuviesi kautta. Pääsi haavelistalle, tietenkin.

Haavelistoista tuli mieleenkin, tietääkö joku, onko tänä jouluna tulossa Monstereita kauppoihin? En tosin ole perillä siitäkään, että onko niitä kovinkaan paljoa enää valmistettu?

Freyr

Tuli postia USA:sta, tässä vähän esimakua.

Clep & Ghoulia by Niko Hiekkanen, on Flickr

Dance playset Draculaura by Niko Hiekkanen, on Flickr

Scream & Sugar by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Sunako

Järjestelin vähän huonetta uudestaan niin että tytöt saivat lisää tilaa


Miiuli

Kaikkialla on ollut todella hiljaista MH nukkejen suhteen. Myydäänkö niitä vielä kaupoissa ja onko vielä ihmisiä joita kyseiset nuket kiinnostavat.

Puppeteer

Minä olen vielä kiinnostunut, mutta kuulemani mukaan Mattel ei. Eli ilmeisesti Monster High nukkejen valmistus on nyt sitten lopetettu kokonaan. Jatkossa pitää siis tilailla Ebaysta jos jonkun itselle uuden nuken haluaa, tuskin noita enää kauhean pitkään kaupoissakaan siis näkyy. Ei sillä, että niitä olisi nytkään usein näkynyt..

Prismassa oli alkuvuoden balleriinasarjan nukkeja ja ostin itselleni pitkästä aikaa uuden Monster High nuken. Vielä olisi siellä yksi balleriina jota minulla ei ole, mutta en tiedä tuleeko ostettua, en kuitenkaan koko settiä saa, sillä mielestäni niitä olisi neljää eri hahmoa ja kaupassa oli vain kolmea. Enkä siis sarjasta niin paljoa tykkää, että Ebaysta ostelisin, jos sieltä tulee jotain hommattua niin niitä miekkosia sitten.

Sunako

Minusta pitkään aikaan ei ole kaupoissa näkynyt oikein mitään kivoja nukkeja  :-\  Pelkästään jotain tönkkö-Barbieita jotka ei minua kiinnosta. Ihan kuin kaikki muunmerkkiset nuket olisivat kadonneet.

Puppeteer


Yksi kesäinen miekkonen Monsterien maailmasta! Onko muiden keräilijöiden Monster High nuket päässeet käymään ulkona, vai ovatko enemmänkin koristeina hyllyssä?  :smiley:

Seija V

Tuo sateenkaariyksisarvisherra on upea  :hbeat: Ihastelin häntä jo kesäkuvahaasteessakin.

Minulla oli suuret suunnitelmat viedä monstereita pihalle huomista kuvaa varten, mutta nyt se pentele rupesi taas satamaan. Maanviljelijä minussa kiittää mutta nukkeharrastaja minussa on kärttyisä.

Puppeteer

Kiitos! Neightan on kieltämättä yksi suosikki Monstereistani! :D

Älä vain hautaa suuria suunnitelmiasi Monsterien kuvaamisesta! Kesää on onneksi vielä niin paljon jäljellä, että ehdit vielä toteuttaa ryhmäkuvan! Pakko kai sitä on sateettomiakin päiviä tähänkin kesään mahtua.  :cuteyes: