Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - lokakuu 26, 2017, 16:19:43
Onneksi olkoon Freyr! Minä olin itse aluksi skeptinen tämän nuken suhteen, mutta kun näin siitä kuvia ja kaupassa hypistelin paketteja, niin tulihan tästä sellainen, pakko saada tapaus!
Nyt sitten haikailen muistakin tämän teeman Monstereista ja varsinkin niistä pienistä keijuista, joille olisi tuossa puunrungossa ständit.


Minun kaunokaiseni.
Kuin myös.  Tämä on pitkästä aikaa sarja joka pakko saada kokonaan.  Wingrid on aivan ylisöpö, mutta ei Beetrice eikä Lumina jää kauas.  Ja keijut muutenkin kivoja.  Toivottavasti saan tarpeeksi rahaa säästeltyä niin et pytstyn laittamaan amerikan kaverin kautta tulemaan muitakin.  aloittaen pienistä tietenkin.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Minä kieltämättä toivoin, että kerran tämä isoin sarjan nukke on tullut kauppoihin, niin tulisivat pienetkin! Saa nähdä toivonkin aivan turhaan, mutta pakkohan se on toiveita elätellä. Toki, ulkomailltakin voisin näitä hankkia, mutta olisihan se kiva saada heti nukke hyppysiinsä kun on sen maksanut.

Freyr

Jep.  Mattelin maahantuojalle pitäisi vain pomittaa viesteillä, ja tehdä selväksi, että on niin tyhmä idea että nukkelinjasta vain yksi nukke otetaan valikoimaan eikä muita, etenkin kun paketissa oikein mainostetaan muita sarjan nukkeja, ja ohjekirja kanssa näyttää oikein, että  pienet saa kiinni Treesan standiin...
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Laitoin postia maahantuojalle ja sain vastausta myös.  Kyselin Monster High:n lisäksi muustakin, niin laitan nyt kaiken infon samaan.

Garden Ghouls -linjaa on jo hieman suomessa, ja ihan lähiaikoina tulee lisää kun kulemma saivat vasta nyt kunnolla niitä toimitettavaksi.  Eli koko tähänastinen kirjo tulee Treesan lisäksi, siis Toralei, Cleo ja Twyla  sekä Kolme pikkuötökkää, joiden nimiä en nyt laita kun maahantuoja antoi heille eri nimet kun netistä löytyy, vaikka nimien perusteella ovat juurikin samat.   Sanoivat tähän, että  tulevat pääsääntösiesti Citymarketteihin, Prismoihin, Mini maneihin ja kärkkäiselle.

Sitten kyselin Barbien black label nukeista, niitä ei tule suomeen, kuten ei myöskään Mattelin vapaa-paini sankarittaria koska kysyntä suomessa on niin pieni.

Odotan jo innolla että Garden Ghoulit ilmestyy itselle lähelle.  Laitoin jo kontaktin kautta pikkuötyt tuloilleen. mutta jos hinta ei aivan kauhea ole, ostan ensimmäisen isommista ja jos oikein hyvä hinta, luokkaa mitä USA:ssa pikkuötyt, niin kaverille täytyy sellainen napata myös.

Odotetaan innolla!
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Kuulostaa todella hyvältä! Kiitos että olet jaksanut selvitellä ja välittää tietoa tänne! Nyt vain jännäämään, milloin noita alkaa kaupoissa näkymään.

Louhi

Postissa tuli uusi lelulehti ja siinä oli Monster High -pikkusiskoja. Vähän ihastuin näihin, mutta epäilen, tuleeko niitä Kainuuseen asti. Ehkä joulun jälkeisistä alennusmyynneistä voisi jonkun hankkiakin, jos tulisi.

Puppeteer

Louhi, minusta tuntuu että pikkusiskoja on aika hyvin levinnyt myyntiin ympäri suomea, mutta varmaksi ei voi sanoa. Niiden tulotahti kyllä on ollut hyvin vaihteleva..

Minä näin tänään Citymarketissa niitä pieniä keijuja, joista oli Freyrin kanssa puhetta! Niillä ei hintaa ollut näkyvillä, mutta en muutenkaan nyt voinut mitään ylimääräistä ostaa.. Täytyy vain toivoa, että niitä on vielä sitten kun shoppailemaan pääsee, niitä oli nimittäin harmittavan vähän siellä..  :-\

Freyr

Jees!  Paketti tuli USA:sta ja pikkuneidit pääsivät heti lentelemään.  Bonuksena kuvassa  Made-to-move barbie poseeraamassa vanhasta silkkisolmiosta tekemässäni mekossa.

Secret Garden Party by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Miiuli

#608
Kun näitä MH nukkeja katselen, sitä enemmän niihin tykästyn, varsinkin Draculaura on kyllä pakko saada, se on niin nätti. :hbeat:
Mistä hankitte näille vaatteita ja kenkiä?
Löytyykö ihan ebaysta?


Ja tässähän tämä söpöliini on kotiutuneena  :hbeat:

Puppeteer

Onnea Barbiedoll Draculaurasta! Ebaysta löytyy paljon vaatteita ja kenkiä, mitä olen itse joskus katsellut. Ja kaupoissa saattaa vielä niitä vaate- ja kenkäsettejä löytyä. Lisäksi täällä on myyntipuolella aika paljon vaatteita ja kenkiä näkynyt.

Onnea myös Freyrille pikkukeijuista! Ne ovat hurjan söpöjä ja itsekin olen jo kaksi avannut paketeistaan. Isoista olen kaksi hankkinut ja kolmannen kanssa jahkaan. Pitää katsoa onko niitä viellä kivijalkakaupoissa kun lähden joululahjoja metsästämään! Kivempihan se on muillekin lahjoja katsella, jos itselleen jotain ostaa! :D

Miiuli

Hölmö kysymys, mutta kuuluuko Rochellella olla pilkkuja kasvoissa?
Kaupassa huomasin ja jäin ihmettelemään. On yksi minun suosikki MH nukke tuo Rochelle joten se täytyy hankkia heti kun ensin hankin nivelletyn version Draculaurasta. :cuteyes:
mutta sekin menee ensi kuun puolelle,  harmi kun rahaa ei jää kunnolla nukkeihin  :blaah:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Barbiedoll - joulukuu 09, 2017, 21:51:32
Hölmö kysymys, mutta kuuluuko Rochellella olla pilkkuja kasvoissa?
Kaupassa huomasin ja jäin ihmettelemään. On yksi minun suosikki MH nukke tuo Rochelle joten se täytyy hankkia heti kun ensin hankin nivelletyn version Draculaurasta. :cuteyes:
mutta sekin menee ensi kuun puolelle,  harmi kun rahaa ei jää kunnolla nukkeihin  :blaah:
Kyllä kuuluu olla pilkut.
Rochelle kun on Gargoylien tytär, niin on kivestä tehty, eli pilkut kuvaavat kivi-tekstuuria.

Puppeteer:
Itse hommasin tuon jälkeen vielä isommista Twylan,  Cleo ja Toralei tulossa USA:sta.  Lisääksi Toys R us tarjouksesta tuli hommatua Draculaura + Dracula keittiö ja sit joulurahoilla citymarketista Fangelica, Pawla ja Clawdeenin sisarpakkaus. Ajattelin et odotan että USA:n joulupaketti tulee, ennenkuin laajemmalti kuvia.  Neightan odottaa hyllyssä myös kuvaamista
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Kuulostaa hyvältä Freyr! Minä olen vähän vielä kahden vaiheilla sen Draculaura ja Dracula pakkauksen kanssa, varmaan se tänne päätyy, jos sitä vaan vielä kaupoissa myynnissä on. Sisarus-setit taitavat itseltä jäädä nyt kokonaan hankkimatta, ainakin tällä hetkellä jonoa on liiaksikin asti! Toisaalta, ihanaa että ihan tavan kaupoistakin näitä nyt saa!
Ja ilman muuta sitten kuvia tänne, jahka tulee kuvailtua, varsinkin Neightan on sellainen jota olen vuodenpäivät on/off:sti katsellut!


Freyr

Draculaura-keittiö on kyl ihan kiva, paljon hienoja yksityiskohtia, ainut harmi on, että nukkejen käsissä ei ole kuin olkanivel, mutta jaloissa on molemmilla polvinivelet, ITse tykkään Clawdseenista niin paljon, että oli pakko hommata sisarukset niin saaj ossain kohti sitten ottaa ison kuvan jossa myös Clawd, Clawdia ja Howleen. Olen hypistellyt Lagoonaa ja Kelpietä jonkin verran ja haluaisin jossain kohti saada ne USAssa olevat Cleo ja sisarukset sekä Frankie & Alivia
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Vähän erilainen "joulukuusi"
IMG_0096 by Niko Hiekkanen, on Flickr

ja tämä kolmikko on hyvin kaunis, yritän parempia kuvia heistäkin tässä kunhan laiskuuskohtaus on ohi ja saan hieman siivottua niin että on tilaa kuvata.
IMG_0097 by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.