Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Milia C

 :Look_Up: Matti Myöhäsenä tajusin näiden hienouden kuitenkin. Tuo suohirviö on yksi suosikeistani kanssa... ja tuo Isi Dawndancer houkuttaa.  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Puppeteer


Ja porukkani kasvoi yhdellä.

Seija V

Onko kukaan nähnyt Suomessa mitään uutta Monsterijulkaisua? Tuntuu että paikallisiin marketteihin ei ole ikuisuuksiin tullut uusia nukkeja ja erikoisliikkeitä ei kulmiltä enää löydy. Mietin onko nukkekato paikallinen vai valtakunnallinen ilmiö?
(Onko taas lähdettävä Tallinnaan nukkematkalle?)

Puppeteer

Electrified ja Party ghouls julkaisut ovat uusimpia mitä minä olen nähnyt. Sekä sitten low budjet nukkeja on kyllä näkynyt. Vaatepakkauksia löytyy myös. Siinäpä ne sitten taitavat ollakin, nettikaupoissakaan ei kauhean hyvin ole mitään uutta näkynyt.

Freyr

Ei ole uudempia kuin mitä Puppeteer kertoi.  Mutta pikkuhljaa USAssa alkanut Garden Ghouls linja ilmaantumaan, joten eiköhän sekin sieltä suomeen rantaudu. Varmaan myös näitä perhe-sarjan nukkeja toivonmukaan alkaa kohta ilmaantumaan suomeen.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Luuletko että tulevat? Kun ottaa huomion sen miten huonosti noita viime vuoden nukkeja on tullut, niin täytyy sanoa, että minä ainakin olen skeptinen.. Toki toivoisin että tulisivat, vaikka perhepakkaukset ovatkin lähinnä nivellettömien riemuhuutoa, jos näkemiini kuviin on luottamista. Ärsyttää ettei Mattel halua enää panostaa Monster High nukkeihin!

Merineiti

näin tokmannilla nivelettömän monsterin - onko nääkin nyt menossa tönkkövartaloisiksi?? Hinta sillä nukella oli silti aika kova, ei mikään kympin nukke.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Puppeteer

Niistä on jo pitkään ollut halvempia tönkköjä nukkeja. Tai no, halvempia ainakin amerikassa, täällä ei hirveän paljoa hinnassa eroa nähnyt. Niitä tönkömpiä on tulossa juurikin niihin perhepakkauksiinkin ja olen kyllä pettynyt, jos näkemäni kuva Draculauran isästä pitää paikkansa.  :blaah: Sekin olisi vailla useampaa niveltä..

Freyr

Mattel kyllä tuntu vähän feilaavan Monstereiden kanssa tällä hetkellä, mutta toivotaan parasta,  USA harrastajat ainakin pitävät ääntä Mattelin suuntaan kovasti.
Suomen tilanteesta vastuussa on maahantuoja,  sen jälkeen kun se vaihtui Norstarilta pois, niin nukketilanne meni aivan kauheaksi.  Tämä maahantuoja joka nyt on, ei tunnu kiinnostuvan muust akuin rahasta, eli markkinoille syytää vain lelut joilla saa eniten rahaa.
Kannattaa sinne päin olla yhteydessä asiasta, itsekkin pari kertaa heille palautetta lähettänyt, en vain nyt äkkiseltään muista mikä se maahantuoja on, mutta mattelin sivuilla pitäisi olla tiedot siitäkin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Kaiketi alkuperäinen ajatus tönkkövartaloissa oli, että nukke soveltuisi pienemmillekin lapsille. Samallahan nukeista karsittiin irtoavia yksityiskohtia ja niitä muutettiin söpömmiksi ja vähemmän tyylitellyiksi. Muta sitten joku taisi oivaltaa että simppelimpi nukke on myös halvempi tehdä  :naamakämmen:

Mattelhan on ajamassa hissukseen Monster High-sarjaa alas sillä se on jo heidän lelulistauksessaan kakkosketjussa eli vähemmän relevanttien joukossa. Varmaan jotakin lopun alkua on tämä että laatu huononee ja sarjat harvenevat.

No, pistin passin uusintaan. Tallinnan tarjonta on ylipäätään toivottavasti Suomea vilkkaampi.

Freyr

Itsellä kun olisi varaa, niin kävisi kanssa Tallinnassa, kaveri laitto kuvia kun oli käymässä, mutta hälläkään ei ollut varaa ostaa odottamaan et saan maksettua hänelle Haunted Rochellea (mitä en ole sanut vieläkään).
Samalla vähän himotti EAH  Meeshell Mermaid, mutta sama ongelma oli, ettei ollut silloin varaa. Itse toivon että seuraavasta rahasatsista jää sen verran ylimääräistä, että saan  pari viimeistä nukkehommaa maksettua USA kontaktille ja jotakin edes siellä odottavista tännepäin.  Eniten odotan että kotiin saapuu  Treesa Thornwillow ja Dance the fright away -leikkisetti
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer


Minulle tuli vähän sellainen tunne, että pitäisiköhän nämä kaikki 'kummitukset' hankkia!


Nämä eivät paketissa välttämättä minuun niin iske, mutta kun ottaa nuken ulos ja alkaa kuvaamaan, niin voi nenät!



Puppeteer

Kävin pitkässä aikaa Prismassa ja oli kyllä ihana nähdä miten nukkehyllyyn oli tullut useampi Monster High nukke! Sääli vain, että monessa ihanassa pakkauksessa oli näitä lähes nivellettömiä nukkeja.. Mm. se Draculaura isineen setti kiehtoi minua siihen asti kunnes tajusin nivelten vähyyden. Samoin muut perhepakkaukset ovat, varsinkin pienten sisarusten osalta, tosi söpöjä, mutta sitten ne ei niin nivelletyt isommat sisarukset eivät sitten nappaakaan. Ja hintaa on minusta sen verran, että saisi niillä niitä niveliä olla!

Freyr

Pitkä odotus vihdoin palkittu.  Kaunokainen sapaui kotia.



Ja viimeiseksi hieman kokovertailuksi...
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Onneksi olkoon Freyr! Minä olin itse aluksi skeptinen tämän nuken suhteen, mutta kun näin siitä kuvia ja kaupassa hypistelin paketteja, niin tulihan tästä sellainen, pakko saada tapaus!
Nyt sitten haikailen muistakin tämän teeman Monstereista ja varsinkin niistä pienistä keijuista, joille olisi tuossa puunrungossa ständit.


Minun kaunokaiseni.