Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Yleensä väärennöksissä ei ole logoa, mutta en ole livenä monsterin feikkiä nähnyt, joten mene ja tiedä. Laatu, saumat yms. voivat monesti paljastaa jotain, mutta eivät tosiaan aina nekään, nämä kun kuitenkin leluja ovat. Itse en ole kirppisfeikkien lisäksi muita nähnyt, olisikin ihan mielenkiintoista, jos muilta löytyy enemmän tietoa.

Seija V

Minä törmäsin juuri pari viikkoa takaperin yhdellä Suomen turneella kirpparilla Monstereihin, joiden aitous jäi mietityttämään.
Nukeilla oli leikityt ja huonokuntoiset päät joissa minusta kuitenkin oli hyvin aidon oloinen meikki. Mutta kummallakin (Laguna ja Toralei) oli niin heikkolaatuisen näköinen, leimaton ja kevyt kroppa että epäilykseni heräsivät. Koska päät olivat rähjäiset mutta laadukkaamman oloiset, mietin sitäkin että voisiko aidon Monsterin kroppa ilman kenkiä todella olla noin pääpainoinen ja kevyt? Montereillahan on järjestään todella raskaat ja nukkea tasapainottavat jalkineet. Minulla on itselläni pääosin noita kaikkein vanhimpia nukkeja ja sekin on mahdollista että uudemmilla olisi kevyttekoisemmat kropat.

En keksi mitään järkisyytä siihen, miksi feikkinukelle olisi vaihdettu minkään syyn vuoksi aito pää, joten loppuviimein oletin nuket aidoiksi. Olisin ottanut molemmat tai edes toisen mukaani jos olisivat olleet edullisempia. Nyt hintaa oli kuntoon ja feikkiepäilyyn nähden liikaa.

Hunajasieni

Jotkuthan on ostanut näitä halvempia/recast-kehoja ilmeisesti rikkonaisen kehon tilalle, eli itse en taas ollenkaan olisi ihmeissäni jos alkuperäinen on leikeissä hajonnut ja lapselle on hankittu halpa keho tilalle.

Ainakin ne feikkien kuvat mitä itse olen nähnyt niin on vaihdellut laidasta laitaan. Osan kavaltaa vain pienemmät asiat ja voisi luulla aidoksikin, toisesta huutaa kilometrin päähän että se ei ole aitoa nähnytkään, ja esim. juuri niitä niveliä ei välttämätä ole alkuperäistä määrää.

keräilijänäiti

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - maaliskuu 13, 2017, 00:10:05

Ainakin ne feikkien kuvat mitä itse olen nähnyt niin on vaihdellut laidasta laitaan. Osan kavaltaa vain pienemmät asiat ja voisi luulla aidoksikin.

:Look_Up: Mitä ne pikku asiat yleensä ovat olleet?

Laitoin tunnistusosioon ketjun, josta voi käydä vilkaisemassa ovatko aitoja, jos viitsii  :smiley:

Hunajasieni

#574
Hitsi kun olis joskus laittanut niitä kuvia johonkin ylös tai talteen, itse en ole näitä siis livenä juuri tavannut ja lähes kaikki tieto perustuu kuvien kautta saatuun informaatioon. Joskus on tainnut kirppiksellä tulla joku vastaan, mutta siitäkin taisin olla epävarma...

Mut esim itse en tiedä ja erota kaikkien nukkejen stock-meikkejä. Näinollen mikäli nukke näyttää ihan legitiltä, niin sillä voi esim olla väärät yhdistelmät, (esim meikissä, tai sitten ihan meikkit/tukka/asu) mutta nehän ne voi olla käytettynä myynnissäolevallakin. En ole varma onko meikissä aina edes yritetty kopioida valmista nukkea, olen yrittänyt kiertää nämä feikit kaukaa.

Helpoimpia on varmaan tunnistaa ne jotkut kiinalaiset, tai ennen ainakaan ei ollut niin vähäjointtisia monsuja, ja ihokin on jotenkin kiiltävä tai muuten hassun näköinen/sävyinen ja meikki pahimmassa tapauksessa sulaneen näköinen.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/40/e3/ad/40e3adb1d8b39277163ef9bb3e5d7f26.jpg
http://kaishimei.en.made-in-china.com/product/ivhnNkDdCQVT/China-New-Monster-High-Doll.html#
https://c1.staticflickr.com/9/8318/7913518428_8d468eac7e.jpg
https://i.ytimg.com/vi/DP59QaB_2Tg/maxresdefault.jpg
hyi mikä linkki

https://c1.staticflickr.com/9/8376/8470840121_053bc66dc8_z.jpg

https://usercontent1.hubstatic.com/10629628_f1024.jpg
  (tässä ilmeisesti wynona joka sullakin oli?)
https://hubpages.com/games-hobbies/fake-monster-high-wydowna-spider-doll

Noista sun omista on varmaan helpoin yrittää etsiä kuvat aidosta ja verrata niitä sitten. (Toki kannattaa muistaa että mattelilla aidot ei aina ole tasalaatuisia.)

Kissanpentuh

#575
Tässä on Monster High feikki keho jonka tilasin kiinasta. Ei minusta kamalasti poikkea oikeasta Monster High kehosta. Tietyllä tasolla hiukan taipuisampi keho, kun nivelet ovat löysemmät. Jalkojen alempi osa on pehmeää muovia, käsivarret ja kädet myös. Eli sellaista pehmeää taipuisaa muovia, joka ei ole ontto. Loput kropasta sitten samantapaista muovia kuin oikea Monster High kroppa.

Ei käynyt siihen tarkoitukseen kuin halusin, joten hänestä tuli neiti Tomaatti. Tarkoitus oli siis kehotaa Peri & Pearl päät, mutta väri ei käynyt tarkoitukseen. Tilasin siis vahingossa valkoisen, kun piti tilata harmaa  ::)


Puppeteer

Koin suuria ilonhetkiä kun löysin kirpputorilta 13 Wishes Gigi Grantin. En olekkan aiemmin löytänyt kirpparilta Monsteria, joten ihan miellyttävä löytö. Tukka sillä on avattu, kengät olivat vaihtuneet ja ties mitä härpäkettä kadonnut, mutta vaatteet näyttivät kutakuinkin olevan kaikki. Samoin rannekorut ja korvikset.

Freyr

NYt on taas iso läjä uusia tytyjä....  täältä pesee:

New girls on the block by Niko Hiekkanen, on Flickr
Shrieckwrecked Rochelle by Niko Hiekkanen, on Flickr
Isi Dawndancer by Niko Hiekkanen, on Flickr
Party Boquet Abbey by Niko Hiekkanen, on Flickr
Party Boquet Rochelle by Niko Hiekkanen, on Flickr
Zomby Gaga by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Ihania kuvia Freyr! Miten minulla on jäänyt kommentoimatta noita, vaikka muistan ne nähneeni, varmaan kännykällä tai tabletilla ollut liikkeellä, silloin ei oikein tule kirjoitettua..


Tässä minun uusin kissani! :D

HelloDolly

#579
Sama juttu mullakin, jotenkin oon onnistunu missaamaan pitkään tän ketjun viimeisimmät kuvat...

Freyrin Zomby Gaga on aika tyylikäs ilmestys!  :cuteyes:  :peukku:

Puppeteerin uusin kissa on ihana (niin kuin kissat aina! :D)!



Jasmiina2

Zomby Gaga on kiva ja Dawndancer myös.  :smiley:

Freyr

Kiitoksia.  Zomby Gaga on ehkä yksi kautta aikojen lemppareistani. Harmittaa vain, että ihanat kengät mitkä hänellä on, on tosi vaikeat pukea sen toisen asun kanssa (paitamekko ja fishnet sukkikset').
Mutta en henno sillä kauheasti "leikkiä" joten on päätynyt kunniapaikalle vitriinin ylimmälle hyllylle muiden keräilynukkejen kanssa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Tuo Zomby Gaga on kyllä herkullinen nukke!

Tässä pari kuvaa meiltä. Pullip Suomi-foorumin kesäkuvaushaaste saa taas aktivoitumaan ja kuvaamaan niitäkin nukkeja jotka eivät liikaa ole ruutuaikaa saaneet.




Puppeteer


Pari kuvaa näistä merenelävistä, jotka saivat tosin tyytyä koskeen.



Adalmina

Olipas tänne ilmestynyt kivoja kuvia!  :D

Likka pisti barbiet ja monsterit pois huoneesta ja olin sitten apajilla mitä ei säästetä  :wink:
Swamp on ollut yks suosikki ja täytyihän se pelastaa.

Kesäsanomista bongattua: "Suohirviö rantautunut! Katso kuvat!"  Paparazzilla kävi tuuri että sattui oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.


Tosin joku lukija oli perehtynyt aiheeseen ilmeisesti hieman enemmän ja tiesi kertoa että samanlainen suohirviö oli bongattu jo 1900-luvun alkupuoliskolla...