Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - joulukuu 03, 2016, 19:26:25
Minä en ole vielä luonut mielipidettä noista uusista naamoista näillä. Saa nähdä lämpiänkö isommasti, vai ainoastaan osittain.. Itsekin olen tuota kultaista tytsyä katsellut, mutta kun en ole päässyt sellaisiin kauppoihin, jossa tuota saisi katsoa ennen ostoa, niin en ole vielä uskaltanut. Samaa sarjaa oleva Rochelle kiehtoo kyllä myös.
Itse haluaisin kanssa Rochellen, mutta kun TRU:ssa idaparkissa näkyi, ni oli pakko ottaa.  Itse tykkään kyllä uusistakin kasvoista, kun kuitenkin sitä persoonaa löytyy vaikka piirteet ovat pehmeämmät.  Yritän jossain kohti kun tämä super-rumba töiden opettelussa rauhoittuu ni ottaa lisää kuvia Arista ja Daynasta.  Etenkin ku tuon Daynan asu muuntautuu.  Mekko kääntyy, kenkien korot saa muutettua kultaraha-koroiksi ja hatun saa auki myös.

Odotan innolla USA:n joululahjaa, kun sieltäkin pitäisi parit nuket tulla
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr



Miun uusimmat kaunokaiset.
Vasemmalta oikealle:
Shrieckwrecked Dayna "Treasura" Jones
Welcome to Monster High Monstrous Rivals Draculaura
Welcome to Monster High Signature Look  Ari Hauntigton (jolle puettu kaikeka satunnaista kivaa)
Welcome to Monster High, dance the fright away Cleo de Nile
Welcome to Monster High Monstrous Rivals Moanica D'Kay
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

myrva



Groovin' Christmas ! :tongue:


myrva


Ja silmäpeli meinas unohtua...


Freyr

USA:n lahja saapui!

Introducing Batsy Claro by Niko Hiekkanen, on Flickr

Introducing Ari Hauntington by Niko Hiekkanen, on Flickr

Introducing Ari Hauntington by Niko Hiekkanen, on Flickr

Viimeisin ei välttämättä toimi kun GIF, pitää sitten kattoa joku eri reitti saada se kuva tänne. :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Rana

Minun Sirena Von Boo jonka nimeksi tuli täällä Alma ryösti Abbeyn vaatteet omakseen  :hbeat:






Tästä tuli niin hieno kuva <3 Ei kai se vuoden paras otos tullut jo nyt. Turha edes ottaa kuvia miun enää tälle vuodelle  :rofl:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Adalmina

Tuli muuten hieno otos!  :aplause:

Puppeteer

Hienoja kuvia täällä taas kaikilta tullut! Mikähän siinä on, että vaikka ne katsoo, niin kommentoida ei muka ehdi ennen kuin vasta sitten kun on isommasti asiaa..

Minä ostin tänään uuden Monsterin ja ihmettelin vähän sen nivelien jäykkyyttä ja ennen kaikkea sitä, että sen lonkat tuntuvat taipuvan vähemmän kuin aiemmilla yksilöilläni. Siis ihan pieni haara-asentokin tuottaa tuskaa.. Osaavatko muut uusien nukkejen omistajat valaista, onko noiden lonkkanivel erillainen, ettei edes ole mahdollista taivuttaa kuten ennen?

Ja tässä vielä kuvia siitä uutukaisestani.




Freyr

Itselläkin olisi uusia tytyjä, mutta ei oikein saa aikaiseksi kuvata kun työ uuvuttaa.
Mutta kyllä, uusien nukkejen nivelet on jäykempiä (tykkään itse koska poseeraavat sen takia paljon helpommin) ja lonkkanivelet eivät liiku yhtä laajalti kuin ennen, koska tämän rebootin jälkeinen kroppa on hieman tukevammin rakennettu/muotoiltu, mikä sinänsä on omaan mieleen. etenkin käsien tukevampi ja realistisempi muotoilu.

Mutta kokemuksesta miettien, uskon että kun hetken säätää, nivelet jonkin verran löystyy, että varmaan lantioniveletkin sitten vähän antaa periksi paremmin, mutta ei väkisin kannata ruveta .
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Muuten minuakaan ei haittaa tiukat nivelet, mutta nuo lonkat ovat vähän liian tiukat ja vähäliikkeiset omaan makuuni. Saa nähdä totunko vai rikonko vahingossa.. Toivottavasti en, sillä muuten tuo tyllerö on aivan upea tapaus!

Kissanpentuh

Minullakin on myös Silvi Timberwolf ja sen nivelet ovat omasta mielestäni myös hiukan jäykät. Mitä olen sitä katsellut lähempää, hänen jalat ja kädet ovat paksummat kuin muilla. Joten uskoisin tämän seurauksena myös polven nivelkohdan kiinnityksen olevan paksummalla tapilla? Voisikohan se johtua siitä.  :D

keräilijänäiti

Onko näistä monster high nukeista olemassa väärennöksiä? Siis sellaisia, että näyttävät aikalailla samalta sekä nuket että pakkaukset. Tai onko niissä huonompia eriä? Tarkoitus olisi ostaa nukkeja yksityisiltä ihmisiltä ulkomailta ja tämä asia mietityttää näissä avaamattomissa ja suht halvoissa monster high nukeissa.

Puppeteer

Onhan näistä, ainakin kirpputoreilla olen joskus sellaisiin törmännyt. Vähemmän niveliä, omaan silmään ovat jotenkin oudohkoja ulkonäöltään. Toki myös laadukkaampia feikkejä olen nähnyt esim. Wydownasta. Mutta toisaalta, nämä nuket ovat amerikassa huomattavasti halvempia mitä täällä, että joku kyllästynyt saattaa ihan hyväänkin hintaan ne myydä. Vaikea siis sanoa, toki se, että ovat avaamattomia ja hinta huomattavan halpa.. Jos voit linkata/laittaa kuvia, niin ehkä niistä jotain voisi tarkemmin sanoa.

keräilijänäiti

Hmm... Ostin eräältä ihan Suomesta juurikin sellaisen wydownan ja oli kyllä melko halpa. Silloin kyllä mietin, että onko edes aito, mutta tykätty kyllä. Pitäisikin ottaa siitä tänne kuva. Tältä myyjältä ostin myös yhden avaamattoman nuken, joka on vielä paketissa. Voisin laittaa siitäkin kuvan  :smiley:

keräilijänäiti

Onko niissä väärennöksissä sitä Mattelin logoa sitten? Vai onko se jollain pienellä muutoksella niissä?