Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Marianne

Monster High -nukeille oma ketjunsa. Tässä nämä pari mitkä maalasin Jodi Lynille. Vihertävä sammakkosilmäinen leidi on Lagoona ja lilatukka on Spectra. Sen tarkempia nimiä en osaa sanoa, kun en itse näitä keräile. Vaikka kieltämättä kiinnostaisi hommata omaksi joku Lagoona tai sellainen ruskea susityttö.  :D

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

myrva

Nuo monsterit ovat aivan täydellisiä, niin kaunista jälkeä ! Spectra on niin iiihana <3


_____________

Kuvapommitusta – monsterikuvia arkistojen kätköistä !

































Alice

Kauniit repaintit on Aurora tehnyt Jodi Lynnille.

Mun panos tähän ketjuun omista arkistoista:


minnastardust

Spectra vähän houkuttais, mutta parempi pysyä erossa näistä ihanuuksista. ;D

Myrvalla on taas kerran ihanan herkullisen värisiä kuvia. :D

Jasmiina2

Oltiin äidin kanssa jouluostoksilla ja äiti nappasi ostoskoriin Neferan  :aplause: Hmmm....kukahan sen saa lahjaksi?  ^^

Freyr


Boneie Toeler and werewolf princess by Freyrferret, on Flickr

Siinä ois uutta kuvaa minulta. 
minun joululahja toive on Jinafire Long, Ghouls Alive Spectra, Picture day Spectra/Draculaura ja Dance Class howleen xD   tuskin saan mitään niistä...

Mut sit semmonen affordable toive ois et tälle miun ihanalle Boneie Toelerilel semmonen ihana flowy mekko ku Total Eclipse of the heart musavideos Bonnie Tyleril on ja sit jotain muita ihania vaatteita monstereille.... 
Saa nähä tuleeko mitää lahjoja mistään :D 
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

ShoeCat

Monsterit ovat varsin viehättäviä ja mielenkiintoisia tapauksia! Ja taitavan muokkaajan käsissähän niistä kuoriutuu vaikkas ja mitä.  :aplause:
Itselläni on kaksi Chleota ja polkkahiuksinen b&w Frankie Stein.  :smiley:

Freyr

Tuli mieleen tääl et onko tääl muita nukkeilijoita, etenkin Monster Highsta innostuneita Tampereella kuin minä ja Siama?
Ois kival öytää joku maalaustaitoinen ku tarttis yksi pää kasvot (Design labin lisäosapää, ku tuli kaksi päätä) ja noi Design Labin tatuoinnit ei taho mennä suoraan eikä kestää...   

Lisäksi kiva vertailla nukkeja ja idoida kaikkea. :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

myrva


Alice

Oi mikä mekko, supersöötti  :cuteyes:

Freyr

Myrva! AIVAN MAHTAVA! Tee miullelkki ton tyylinen mekko, joko Rochellen teemana, CAM addon ghost girl tyyliin tia kenties Howleenille? 
Rukoilen polvillaan! xD
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

myrva

Kiitosta, mutta mekko ei ole omaa käsialaa.
Taituri löytyy caracal nimimerkin takaa, huutiksesta, nukkenurkka-foorumilta ja myös hartsilapsistakin (vinkvink)

Freyr

Ei itsellä ole niihin tunnareita, enkä viitsisi vain tämän takia tehdä. :/
Itse kovasti yrittänyt tuon tyylistä mekkoa väsätä, muttaei oikein onnistu kun en hahmota enkä osaa kaavoittaa. jos olisi kaavat jne, varmaan saisin itse koottua
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Linda S. Irina

On kyllä niin ihana mekko Frankiella. <3

Uutta kuvaa minultakin pitkästä aikaa. Uunituoretta Neferaa:


Freyr

Katson Neferan ja korotan Coffin Beanilla.

Coffin Bean by Freyrferret, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.