Obitsu, Volks, Pure Neemo 1/6

Aloittaja harakka, joulukuu 10, 2012, 19:55:26

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

#75
Nämä on kyllä niin söpöjä nukkeja! Ostettiin juuri Japanista tämä Sugar Dream tyttö


Xelha

Ihana!  :hbeat: Olisi mukava nähdä lisää kuvia...  :blush:

Jasmiina2

Joo tarkoitus on kyllä ottaa lisääkin kuvia, kun värit ei ole ihan kohdallaan näissä kännykällä otetuissa kuvissa.  :D

Jasmiina2

No niin, tuli otettua hieman tarkempaakin kuvaa nukesta.


Jasmiina2

Obitsu päätti lähteä tänään käymään Onsenissa.


Ihanaa päästä altaaseen!


Jasmiina2


Puppeteer

Ihania kuvia Jasmiina2! Tykkäsin varsinkin tuosta viuhkojen keskellä olevasta tyttösestä, ihanaa kun sillä on oma pikkuinen Yotsuba laukussa!

Seija V

Jasmiinalla on suloinen tyttö siellä! Samaa nukkea saalistin itsellenikin, mutta nopealiikkeinen ryökäle möi loppuun kaikkialla silmieni edessä. Azoneiden kanssa sitä aina muistaa ettei näiden nukkejen kohdalla riitä se, että tahtoo ja ostaa vaan hankintaprosessi on usein vaikeampi.
Onneksi jälkimarkkinoilta sitten ehkä löytyy...

Vannoin viime kesänä että Azoneiden nykylaadun tietäen en enää sotkeennu heidän uusiin nukkeihinsa vaan katselen mieluummin vanhempia ja laadukkaampia. Vaan kuinka kävi? :whaddado: Nyt on kaksikin loppuunmyytyä uutta julkaisua kierroksessa. Ups...

Xelha

Ihania kuvia!  :hbeat: Onko Azoneiden laatu laskenut..? Siitä on niin pitkä aika kun ostin viimeksi uutena...  :D

avotuli

Ovatpa suloisia taas nämäkin, Obitsun kylpylä-tunnelmakuvissa on magiikkaa!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Seija V

Xelha: joo on. Ja aika tavallakin. Uudet nuket ovat hippasen keveämpiä eivätkä lähimainkaan yhtä napakoita seisomaan ja pitämään asentojaan kuin vanhemmat julkaisut. Myös nivten kestävyys on selvästi heikentynyt, samoin vaatteiden laatu.
Kengissä on nykyään järjestään halpiksen näköiset softis-pohjat, yksityiskohdat irtoilevat ja jopa hiuksissa on ollut aikamoisia rimanalituksia. Eikä siihen lasketa mukaan sitä, että nuken joutuu jo lähtöjään kampaamaan uudestaan paketista otettuaan.

Tylsintä on että jopa Kikipoppeihin sama yltää, vaikka niitä on tottunut pitämään kalliimman hinnan takia laadukkaina. Oma uutukainen Kikipop pudottelee käsiään siinä missä vanhoilla tarvitaan työkaluja niiden vaihtoon ja tanakka seisominenkin on muisto vain löysien polvien vuoksi.

Nyt on tulossa tai jo tullut uusittu kroppa jossa on vielä lisää niveliä. Lopputulema lienee sama kuin muillakin liikaa nivelletyillä. Nukke voi ehkä joogata mutta seisominen suorassa ei onnistu  :blaah:

Puppeteer

Minä olen kerran ollut pettynyt Azonen mukana tulleeseen paitaan, mutta se oli vanhempi julkaisu ja omaa vielä vanhan kropan. En kyllä itse ole pitänyt näitä uusia kroppia vanhoja heikompina, mutta toki minä inhosin vanhan kropan irtoileviä käsiä yli kaiken! Tietenkin käytössä nivelet löystyvät ja sitten se seisominen on mitä on, varsinkin Picconi on niin löysä lonkistaan ettei meinaa enää seistä ollenkaan! Mutten minä paketista otetuista nukeista sellaista ongelmaa ole huomannut, ainakaan vielä.

Uusinta kroppaa odotan jännityksellä, minusta se on rumempi mitä nykyinen, mutta olisi hauska tutkailla sitä ajan kanssa. Onko jollain julkaisulla jo varmasti se kroppa? Kissoillahan piti olla, mutta ilmeisesti ei sitten kuitenkaan ollut.

Seija V

Piccot ja Li´l Fairyt taitavat olla ihan omaa luokkaansa vartaloiden löysyyden ja heikkouden suhteen. Niissä taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus etteivät kropat pysy koossa eivätkä poseeraa. Tykään omasta Li´l Fairystäni kovasti mutta olen miettinyt kovasti tahdonko toista?

En minäkään tiedä milloin ne uudet kropat tulevat ja kenelle? Azonen tiedotteita ei taideta vieläkään julkaista kuin Japaniksi?

Xelha

Onpa harmi, että Azonen laatu on laskenut... :( Ostin Mion kaverin Fukan, jonka hiusten laatu ja pää tuntuvat kovin erilaisilta aikaisempiin julkaisuihin verrattuna. Fukan hiukset ovat paljon pehmeämmät, mutta hiuslaatu on ohuempi ja pää ei liiku ihan yhtä hyvin kuin aikaisemmilla nukeilla. Toivottavasti tuo uusi vielä nivelletympi vartalo olisi ihan hyvä...  :blush:

Xelha

Tässä pari pientä dioraamaani Azone-tytöille.  :D