IT:ltä American Horror Story: Coven nukkeja v. 2015

Aloittaja Alice, joulukuu 03, 2014, 08:14:33

« edellinen - seuraava »

Alice

Tämä uutinen ansaitsi mielestäni oman ketjun  :D Integrity Toys julkaisi eilen tiedotteen, missä kerrottiin että he ovat saaneet lisenssin AHS:Coven-sarjaan!

Se on lempparikauteni, joten odotan innolla mitä IT keksii. Toivottavasti Zoe tulisi tämän näköisenä ja tässä asussa http://www.pinterest.com/pin/238972323951584862/

Marianne

Mulle se on ihan tuntematon sarja. Pystyykö vanhoja jaksoja katsomaan jollain nettisivulla?

Asut on kivan näköisiä, mutta vielä suuremmalla innolla odotan näkeväni tuleeko kenties uusia kasvomuottejakin.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Netflixissä on kaksi kautta, mutta ei kai vielä tuota Covenia  :Look_Up:

Marianne

Kiitos tiedosta! Ja Netflixiä saa näköjään testata kuukauden ilmaiseksi. Pitäisi kokeilla.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Merineiti

Miekään en sarjaa tunne, mutta tuo kuva aivan ihana... tulee mieleen joku 70luku inspis...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Milo

Tosi mielenkiintoinen lanseeraus IT:ltä! Mattel tuskin koskaan tekisi tuollaista...
Itse katsoin ekan kauden, mutta se oli liian jännä mulle, joten jätin sarjan sen jälkeen. Mutta hienoja nukkeja on varmasti tulossa...  :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milli

Ooh suosittelen sarjaa kaikille! Erityisesti tuo kolmoskausi ei ollut yhtään jännä, kakkosta en pystynyt katsomaan itsekään. Ykkönenkin huippu!

Sarjaa voi katsoa sekaisinkin, suuri osa näyttelijöistä pysyy samoina, mutta hahmot, juoni ja koko maailma vaihtuvat kaudesta toiseen.
Ootan kyllä innolla nukkeja.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström