Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Ivla

Aivan upea, raikas stailaus Letizia  :hbeat:

Ninni-doll


MarjaanaS

Ääh, en oikeasti kerää näitä, mutta viikonloppuna tein inventaariota, ja näin monta mustatukkaista kaunotarta kuitenkin löytyi. Etummaisena on uusin hankinta, Oriental 1981, jota en kyllä taida avata, kun kerran näin kauan on ollut NRFB. Ja vaikka en kerääkään, niin taitaa tuolla ebayssä olla aika monta pysyväishakua Native American-nukeille, ne on vain niin kauniita...

Jasmiina2

Hienoja DOTW nukkeja ja noin moni vielä pakkauksessakin  ^^

Letizia

Minä olen pitkään miettinyt, että pitäisikö hankkia tuo Oriental Barbie ihan siksi, että se on suosikkimuottini ja kaikkien Mikojen ja Marinoiden isoäiti. :) Ei ole kuitenkaan toistaiseksi tullut hankittua.

Ivla

Mahtava kokoelma noita on näemmä keräilemättäkin kertynyt, MarjaanaS :cuteyes:

MarjaanaS

Miko/Kira/Marina on minun suosikkini, siksihän näitäkin nukkeja on kertynyt. En ollutkaan ajatellut, että tuo Oriental on Kiran esiäiti!

Tuo Oriental oli myynnissä hintaan $19,99, joten vaikka tuli tullimaksua ja tietysti postikulut, taisin saada sen euroissa noin 27 eurolla. Ihan hyvät kaupat.

Tuo Peruvian on yksi, jonka varmaankin jouluna saan avata laatikosta. Se on sopiva lahja itseltä itselle.

Letizia

Mukava kuulla, että on muitakin joille Kira on suosikki! Perulainen on kyllä yksi ihanimmista, ilahtuu varmasti päästessään pois paketista. :>

whitney

Onpa vakuuttava kokoelma tummatukkaisia DOTWeja! Yksi steffie kasvoinenkin näyttää olevan, ihania on :)

Jasmiina2

Foorumilta jonkin aikaa sitten ostettu Navajo  :smiley:


whitney

Tietääkö joku jotain näistä uusista Doll of the World nukeista, jossa esitellään maailman rakennuksia? Sydneyn ooppertalo ja Vapaudenpatsas ainakin kuuluvat sarjaan, mutta onko vielä muita? Ja onko sarja edelleen tuotannossa, eli onko 2014 myös odotettavisa sarjaan uusi nukke?

TaruinenAave

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 22, 2013, 18:50:48
Tietääkö joku jotain näistä uusista Doll of the World nukeista, jossa esitellään maailman rakennuksia? Sydneyn ooppertalo ja Vapaudenpatsas ainakin kuuluvat sarjaan, mutta onko vielä muita? Ja onko sarja edelleen tuotannossa, eli onko 2014 myös odotettavisa sarjaan uusi nukke?

Eipä ole ei, sarjan viimeinen nukke on tullut jo 2011. Eli vain neljä nukkea on sarjassa, Big Ben ja Eiffel-torni mainittujen lisäksi. Big Beniä ja Eiffel-torniahan sai Suomestakin silloin 2010-2011, Stockalta ainakin.

whitney

Kiitos TaruinenAave! Minua alkoi kiinnostaa tuo sarja. Jos on vain neljä nukkea, niin voisi saada hankittua koko sarjankin.

Louhi

Voi että nää DOW:t on ihania! Onneksi en ole laittanut Ebayta, muuten mulla olisi näitä varmaan ihan liikaa ostettuna.

Letizia

Ihana Navajo on Jasmiinoilla! Mutta mullakin on, ähä. x)

Otin joskus syksyllä kuvia, jotka eivät oikein onnistuneet enkä aikonut niitä esitellä, mutta laitan nyt kuitenkin. Vuodenvaihteen kunniaksi vanhat kuvat pois piilosta...



Silmäpako!