Miniminät

Aloittaja Adalia, huhtikuu 23, 2013, 13:33:39

« edellinen - seuraava »

Adalia

Oli se kyllä sellainen säätö koko muotinäytökseen osallistuminen  :tongue: Onneksi keksin sen pastan :D
Life in plastic
It's fantastic!

myrva


Merineiti

minusta tuo conventionin video oli aivan ihana...

Ihana kuva Myrvalla! yhtäaikaa naisellinen, kesäinen ja rokkari/punkkari :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Ninni-doll

#78
Vuosi sitten pukeuduttiin Vanhan markkinoille Shanian kanssa samiksiksi, Shanian huppari oli Merineidin tekemä ja housut Jennijeen käsityötä (kuva meistä aiemmin tässä ketjussa)

Viime viikonloppuna Vanhan markkinat oli taas ja me oltiin Shanian kanssa jälleen samiksia  :D Tällä kertaa Shanian asusta vastasi Sunako (neulepaita) ja Jennijee (housut)



Jennijee


Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

#81
Mä oon aina tykännyt cosplaysta (pukeutumista animehahmoksi, supersankariksi jne.) joten nämä on kanssa mieleeni. Olen aina leikitellyt ajatuksella että olisi pukeutunut nuken kanssa samalla lailla (ja näyttäisi siltä muutenkin). Tosi upeita settejä kaikilla, oikein viimeisen päälle! Tosi kiva kun ootte laittanut tänne näitä kuvia.
Ja Ninnillä on niin monta erilaistakin, kaikki yhtä hienoja! :cuteyes:
Ja toi Adalian mies! Ei voi olla totta, niin huippu! Miten oikeasti sattuikin! :rofl:

Hunajasieni


http://iseastripes.blogspot.fi/2012/07/barbie-goes-live.html

Ainiin mun piti tää linkata tänne samalla, unohdin. :naamakämmen: (Kuva ei ole minun, linkkasin myös mistä se löytyi.)

whitney

Aivan upeita miniminiä  :D upeita etenkin Ninnin ja Adalian yhtenevät asut nukkejen kanssa. Ja Adalian mies oli kyllä osuva... herttaista jotenkin nähdäkin kohtaloonsa sopeutunut  keräilijän mies siinä kiltisti nukke kädessä poseeraamassa ilman nolostumisen merkkejä. Niin sitä pitää!   :peukku:

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - joulukuu 11, 2015, 02:43:06

http://iseastripes.blogspot.fi/2012/07/barbie-goes-live.html

Ainiin mun piti tää linkata tänne samalla, unohdin. :naamakämmen: (Kuva ei ole minun, linkkasin myös mistä se löytyi.)

Oletko sinä kuitenkin kuvassa?
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Hunajasieni

En herranpieksut! XD
Oisko kuva sitten pitänyt linkata jonnekin muualle? Jotenkin vain ajattelin että tänne. En ajatellut että kuuluiko tänne sitten vain "omat" miniminät? (kuvan voi siirtää parempaan paikkaan jos sellainen on)

Nata

Satumaan miittiin piti keksiä jotain kukkateemaan sopivaa asua / asustetta päälle, niin mun miniminä sai Pedigreen Sindyn Party Girlin mekon kaavalla vanhasta kukkakankaasta (näitä tilkkuja meillä oli jo lapsena tilkkusäkissä, mutta tämä oli yksi niistä mitä jostain syystä älyttiin säästellä siskojen kanssa) tehdyn mekon ja äitini joskus ilmeisesti omalle pikkusiskolleen virkkaaman kesähatun. Bootsit jätin sentään, vaikka ilmeestä tuli auttamatta näinkin aika "hippi". Jostain syystä näyttää silti enemmän multa kuin se aiempi look...  ::)

Toisessa kuvassa mukana myös meidän Viy. Mini-Viy on aina pentu.  :tongue:



"Light up the darkness"
* Bob Marley