Miniminät

Aloittaja Adalia, huhtikuu 23, 2013, 13:33:39

« edellinen - seuraava »

myrva



Ja puhelin pelaa sittenkin !


Jennijee


Adalia

Ihan on näköiset  :hug:
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Saanko esitellä :presenting:

Mini-Minnastardust!







Tuunasin Princess of China Barbiesta minnastardustille oman miniminänsä. Tässä lahjassa yhdistin monia Minnaan liittyviä seikkoja kuten, näyttää kiinalaiselta, Anastasia hörhö, synttärihattu... :hug:

minnastardust

Kiitos Jennijeelle tosi paljon tästä nukesta! Aivan mieletön!!  :faint: :hug:

Jennijee

Hän sitten roottaa punertavan tukan nukelleen :wink: :wink: :wink:

avotuli

Voi mahrotoon! On HIENO! Ja kovasti näköinen ja oloinen.  :peukku: :aplause:
Kiinalaisuudesta en nyttiiä niinku LiveSizeMinnastardust kohdalla...  :rofl:

Alkaa olla miitin paikka kun näitä nukkejakin on. Paitti Haminaan en kyllä pääse  :blaah:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alitsa

#22
Olen metsästänyt täydellistä miniminää (lue: ihanneminää) vuosia ja nyt on etsintä päättynyt!

Saanko esitellä Maria Natusen (sen on humppanimeni eli toinen nimeni ja äidin tyttönimi)!



Päänä on hänellä Fairytopian Lenaran pää ja Poppyn kroppa, joka oli yllättäen täydellinen mätsi. Miniminut hänestä tekevät silmälasit (omani eivät ole noin pinkit kylläkään) ja hullunkurinen ja värikäs tapa pukeutua. Punaiset hiuksetkin on ja joskus ne ovat toivottavasti yhtä pitkät kuin Marialla.

Piti oikein vitriiniin laittaa (tai siis Ikean minikasvihuoneeseen) Maria lempipuuhaani eli haaveilemaan kahvia hörppiessä:





Kuvissa on huono laatu, kun kännykällä niitä innoissani napsin. Ehkä tänne tulee miniminäni seikkailuja paremmin kuvattuna tulevaisuudessa!  :smiley:
We Girls can do anything!

avotuli

 :peukku: loistavaa. Näissä on kuulkaa miitin alku juu!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Onpas teillä ihania mini-miniä!  :cuteyes: :D


Mulla on yksi nukke jota en enää oikein pidä mini-minänäni (mikä sana!) joten olen luonut uuden...




Kat Ariina on Trolliwoodilainen folk rock -muusikko, ja meillä on yhteistä ainakin ruskeat silmät (vaikka mulla on tummemmat), hiusten väri, jakauksen paikka sekä rakkaus musiikkiin - ja ilmeisesti nukkeihin myös.  :D Katin debyyttialbumista tuleekin nimeltään Welcome to the Dollhouse, eli Tervetuloa nukketaloon. Kat on lapsena samaistunut aika vahvasti samannimiseen elokuvaan, joka oli aika rankka kasvutarina.




Kat on samanlainen haaveilija kuin minä, ja saattaahan sillä olla salaisena sivuammattina myös plastiikkikirurgia.  ;)

Pitäisi vielä hankkia Katille samanlainen kitara kuin itselläni on.  :dance-to-the-groooowe:

Mun toinen nimeni on Katariina, joten siitä tuli nukelle nimeksi Kat Ariina.  :D En tahdo ihan etunimeäni antaa nukelle, koska tästä tulee hahmo nukketarinaani, enkä halua että hahmosta tulee liian läheinen. Sen pitää saada elää omaa elämäänsä tehden niitä juttuja mitä itse haluaisin tehdä jos olisin nukke.  :cuteyes: :D

Saattaa olla, että teen vielä toisen mini-minän joka on sitten se kirurgi, jos tämä on vain muusikko. Kaikki nukketarinani näyttelijät ovat kyllä enemmän tai vähemmän alter-egojani, joten yksi tai kaksi lisää ei haittaa yhtään!  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Ihan huikeeta nähdä uusia miniminöjä! :aplause:

Ja mikäs siinä jos on monta miniminää. Toivottavasti taas pian nuket ja ihmiset pääsevät kohtaamaan toisensa :peukku:

Ninni-doll

Wau miten upeita! Ja niin monesta tunnistaa "emäntänsä"  :D En oo itse vielä saanut aikaiseksi kyhätä moista pikku-Ninniä

Ninni-doll

#27
Mullakin oli tänään vähän niin kuin miniminä, kun oltiin Vanhan markkinoilla Shanian kanssa samoissa vaatteissa. Shanian paidan on tehnyt Merineiti ja housut Jennijee

Siama

Mun miniminä on Saska ^^

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Xara

Ninnin ja Shanian asut on huippuhienot! On Shania aivan riittävän saman näköinen miniminäksi muutenkin. :cuteyes: