Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Alice

Upgrade-nuket oli nättejä kaikki, mutta yksikään ei ollut sellainen, joka mun olisi pakko saada, joten jätän ne väliin. Sen FR:n, oliko se nyt Vanessa, tilaamista mietin hetken pelkän puseron ja kenkien takia, ne oli tosi kivat, mutta tulin järkiini  :tongue: Poppy oli söötti kuten melkein aina, mutta mun makuun tylsähkö. Edelleen odotan jotain uutta (eli Industrya ja MLP:tä  :D ).

Marianne

Haluaisiko joku Vanessan nudena? Ja mukaan nukketuki, aitoustodistus, boksi ja varakädet. Mua kiinnostaa siinä lähinnä asu oheistarvikkeineen. Kulut puoliksi. Mä voisin hoitaa tilauksen. :wink:

Muussa tapauksessa joudun varmaan hankkimaan koko nuken ja myymään sen sitten nudena erikseen, tai maalattuna kalliimmalla.


Poppyn ja Imogenin aion ehdottomasti hankkia itselleni.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

harakka

Taitaa vaihteeksi käydä niin että otan pelkän jäsenyyden ilman nukkeja.

Auroran lailla haluaisin kyllä Vanessan asun ja oheiset, mutta itse nukke ei kiinnosta. En ole lämmennyt Vanessan kolmannelle muotille ollenkaan.

Poppy on tosiaan varsin soma ja vaikka siitä heti huomaa että Bardot on toiminut innoittajana, niin jotenkin siitä puuttuu se jokin. Vähän niin kuin kiltti amerikkalainen perhetyttö yrittäisi poseerata BB:n malliin. Noita blondeja on jo muutama, niin ei ole tarvetta saada tätä.

Imogenia vielä vähän harkitsen. Kevyt rusketus nukella olisi vaihteeksi kiva. Minulla on 3 nukkea tällä muotilla: Imogen Mission Control ja City Girl ovat sävyssä Japan ja BoD eka Lucy on Porcelain. Pääkallosormus olisi hauska saada, mutta muut korut olisivat saaneet olla erilaisia, liian tårta på tårta. Housuasun jakku tökkii myös, saa nuken näyttämään siltä kuin paikat roikkuisivat, tosin se voi näyttää paremmalta jonkun muun kroppamallin päällä. Onneksi on vielä aikaa.

rosalinda

Tykkään Imogen nukkesta ja maksan  pre-order.
Toivon tänä vuonne tulee kauuniit nuket  IT sta.
Toivon  vielä Lukas nukkea. :smiley:

Marianne

En ole vielä uusinut jäsenyyttäni, kun oon niin kahden vaiheilla tuon Vanessan kanssa.  ::) Taidan jättää sen väliin ja tilata pelkästään Poppyn ja Imogenin. Se asu kyllä houkuttaisi, mutta ei niin paljon, että maksaisin sitten koko nukesta ja vielä kalliit postikulut ja verot päälle. Uskon kyllä, että löydän sen asun sitten erikseen myöhemmin. Mä kyllä tykkään Vanessan uudesta muotista, mutta mulla on nyt se jo viidellä nukella, joista ainakin kaksi on liikaa.  :naamakämmen:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#140
Tänään on sitten viimeinen päivä liittyä W Clubiin tälle vuodelle. Että muistutuksena, jos jollakin on aikeena tehdä se viime tipassa.  :wink:

Itse uusin jäsenyyden vasta viime viikon lopulla, kun jahkailin pitkään sen Vanessan kanssa. Tilasin sitten lopulta kaikki kolme upgrade-nukkea, mutta tälle vuodelle otin vain yhden jäsenyyden, kun viime vuonna mulla oli kaksi. Jostakin on pakko karsia, niin en sitten aio hankkia houkutella itseäni mahdollisuudella hankkia tuplia klubinukeista.  :chuckle:

Tänä vuonna mulle tulee kuitenkin viime vuonna tilatuista nukeista tuplana Elyse-giftset, Lillith ja Eden -giftset sekä se yksi Vanessa jolla on alkuperäinen kasvomuotti (nimeä en muista). Voi olla, että pitää laittaa osa noista tuplista myyntiin sellaisenaan, kun pitäisi tosissaan rajoittaa nukkekatrasta.  :naamakämmen:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Kiitos Aurora kun muistutit, olin jo unohtanut, että en ollut vielä liittynyt... Jäi vähän viime tinkaan!

En ottanut yhtään upgrade-nukkea ja olen tyytyväinen päätökseeni. En jaksaisi muutenkaan sitä ainaista odottelua IT:n nukkejen kanssa, noitakin saisi venata kesään saakka. Hyvä kun Aurora mainitsit sen Lilith ja Eden-setin, olin unohtanut senkin tässä talven aikana, milloinkohan ne tulee... Viime kesänä tilaamistani NuFaceista multa puuttuu vielä Giselle ja sekin päätyy varmaan myyntiin kunhan joskus tupsahtaa tänne saakka.

Milo

Uusin oman jäsenyyteni eilen, viime tippaan jäi mullakin. Enkä ottanut minäkään yhtään upgrade-nukkea. Mulle on kanssa tulossa se viime vuotinen salkullinen Elyse ja odotan josko tänä vuonna tulis ne American Horror Story - Coven nuket... Muuten pyrin karsimaan ostoksia. Muutin nykyiseen asuntoon puolitoista vuotta sitten isompien säilytystilojen takia ja nyt jo on kaikki kaapit tupaten täynnä  :head-to-the-wall:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Hilja

Integritylla on kaivattu uusi diileri Euroopassa:

http://www.etadolls.com/

Toimii Hollannista käsin samoin periaattein kuin http://laurebellecouture.com/  Ranskassa-eli etumaksu tarvitaan varauksesta.

Leikkiä ikä kaikki

Marianne

Ihan kiva että tuli eurooppalainen diileri! Mä tosin aion käyttää sitä vain hätävarana, kuten Laure Belle Couturea jolta tilaan ehkä pari nukkea vuodessa. Jatkan amerikkalaisen parhaaksi havaitun diilerini asiakkaana.  :cuteyes:

Mitäs mieltä olette uusista Color Infusion -nukeista? Mä tilasin ne poitsut. Dree houkuttaisi, mutta mulla on se ensimmäinen Dree jo, enkä niin välitä tuosta naispuolisten CI-nukkejen kroppatyypistä. Ja niin paljon muitakin nukkeja on tulossa tänä vuonna, että olisi parasta rajoittaa vähän.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Tykkäsin siitä tummasta mukesta ja molemmilla oli oikein kivat vaatteet, mutta säästelen nyt rahoja muuhun. Fan Xilla oli myös makee asu.

Huippua, että saatiin uusi diileri Eurooppaan! Enemmän valinnanvaraa.

Alice

Kuinka moni seurasi webinaaria? Olen ihan täpinöissäni <3 MLP -nukeista! Aivan huippuja! Uskoni W Clubiin palautui, olen jo miettinyt että ensi vuonna en liittyisi jäseneksi, koska tämän alkuvuoden nuket ovat olleet niin tylsiä, mutta MLP pelasti  :cuteyes:

Ainakin ne kaksi tyttönukkea ja pinkkihiuksinen mukke on pakko saada, samoin kuin se tumma mukke!

FR-kokoelman asuissa oli ilahduttavan vähän mustaa, mutta en aio tilata niistä mitään koska ne ovat silti liian jäykkiksiä. Event doll Agnesin kyllä ostan, tykkäsin kokonaisuudesta.

Milia C

Pääsi viime tipalla sisään, jostain syystä en saanut vahivstusviestiä. Onneksi kuitenkin järjestyi.
Itseäni ei mikään muu sytyttänyt kuin Event doll ja edelliset klubinuket (siskoset).
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

michelle

Olin seuraamassa. Samoin MLP nuket oli kiinnostavia! Pojat pitää saada! HIenoa kun nukeista suurin osa oli hommeja!! JESS!! Harmi kun saa vain clubin kautta ja kalliit postit tiedossa..ja tullit ..SEKÄ taistelu kuka ehtii --kun minusta 500kpl erä on liian pieni.

Nyt kun MLP nukkeja ei saanutkaan dealereilta niin tuli muutama nukke ostettua. Agnes oli ihana myös. KÄÄK! Uusia on sitten paljon tulossa, kun vasta ilmestyi ne kaksoset ja onni suosi myös Poppyn ostolipukkeen arvonnassa.

Meni ohi (laittoiko kukaan mieleen) Oliko nämä nuket myös niitä tarrasilmä nukkeja? Niinkuin Anika-Dasha ja Vanessa? Jos jatkossa ovat, niin siihen taitaa jäädä mun keräily. En halua tarrasilmäisiä nukkeja!

Marianne

Tarrasilmäisiä on Kyori, Dasha, Veronique ja Luchia. Se lukee sähköpostissa nukkejen tietojen alla.

Mä tilasin Dashan, Luchian ja Elysen, ja Agneksen aion myös tilata. MLP-kokoelma on ihana, ja pakkohankintoja on mulle ainakin AppleJackin ja Fluttershyn inspiroimat nuket. Toivon kyllä saavani kaikki, mutta pitää nyt katsoa riittääkö rahat, kun tuli tilattua Color Infusion Hommeja conventionista ja Poppyja, ja noista kaikista puolet on vielä maksamatta. Lisäksi sain arpajaisten kautta osto-oikeuden Powder Puffiin, ja ystävällinen W Clubin jäsen siirsi mulle Miss Amourin osto-oikeuden.  :hbeat:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.