Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Kuulostaapa kivalta! Toivottavasti myös näyttävät kivalta sitten  :dance-to-the-groooowe:

Alice

W Clubissa oli monella erittäin negatiivinen reaktio tähän uutiseen, yllätyin ihan siitä. Mulle tämä oli todella tervetullutta vaihtelua nukketarjontaan, koska vaikka klassiset ja hienostuneet kypsät FR-leidit jakkupuvuissaan ym. ihan hienoja ovatkin, en itse keräile sellaista tyyliä ollenkaan.

Talvella pitäisi tulla ensimmäiset <3 MLP -nuket!

kuuma92

Kyllä on  makeita  noi  mlp   nuket    kyllä  haluisin  kokoelmaan. :cuteyes:

rosalinda

#123
Onko joku tilannut Eugenia  Grace?
Mitä olette mieltä  uusista Nu Face nukkeista? Minun mielestäni kaksoset ovat ihanat.

Marianne

#124
Kaksoset on kivat, ja mä tilasin kaksi kappaletta sitä settiä tuplajäsenyyden turvin. En tykkää siitä pään päällä olevasta hiuskiehkurasta enkä siitä että se on eri sävyllä, mutta Lillithillä se voi kyllä olla ihan siedettävä. Eden taas...  ::) Jotenkin se blatinablondin värinen kiehkura ei mun mielestä sovi vaalean tukan kanssa yhteen. No, pitää katsoa sitten kun nuket saapuu.  :tongue: Niillä on ihana screening, vähän sellainen Yurin ja Kumin tapainen mun mielestä.  :cuteyes:

Tilasin sen Eugenia-nuken, mutta maksoin aika myöhään ja se lähti vasta torstaina, joten ei ole ihan heti tulossa. Tykkään kyllä siitä kuvien perusteella, varsinkin sen mekosta.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

harakka

#125
Mun Reigning Grace Eugenia on tullut tänään tulliin, joten saan sen varmaan tällä viikolla kotiin  ( :smiley: just tsekkasin postista lähetystunnuksella kun luin viestiketjua). Sehän tilattiin nukkea näkemättä, pelkän luonnoksen mukaan ja vähän säikähdin kun IT laittoi nukesta kuvan. Kuvan nukella oli aika julmettu otsa, mutta onneksi klubilaisten omissa kuvissa Eugenia on ollut oikein soma.

Tilasin kaksoset saman tien, hinta-laatusuhde oli tosi hyvä. Toivon kyllä että tulevat FR white sävyssä, nykyinen Japan on niin harmaa sävyltään, että se kiusaa. Hiuskiehkura ei häiritse, mutta se erivärisyys kylläkin, varsinkin se platina vaalean kanssa. Lillith saattaa pitää hiuksensa ihan tehdasmallissa.

Alice

Cinematic conventionissa on vaikka mitä ihania nukkeja! Mun oli aivan pakko ostaa ebaystä  Declan, harmittaa niin paljon kun en silloin aikoinaan ostanut vuoden 2013 Declania, koska nyt se maksaa jotain 400 e  ja en kyllä suostu maksamaan niin paljon siitä, vaikka kuinka haluisin. Sillä olisi vaan ollut niin hieno pompadour hiustyyli, mutta tämä uusi Declan on nyt sitten lohdutuspalkinto minulle  :D

Haluaisin myös Paper Doll Poppyn, joka on myös aivan ihana, kerrankin Poppy jolla on lähes täydellinen asu, hiukset ja kasvomaali! Ainut miinus tulee siitä, että hameosa on kankaan paksuudesta johtuen vähän tönkkö. Toivottavasti tämä Poppy tulee arvontaan ja onnistaisi...

Nadja on myös upea, samoin Erin ja Ayumi. Joku noista pitää ostaa vielä, mutta kaikkiin ei kyllä ole varaa  :-\

michelle

On upeita!

Oli pakko hankkia Agnes.
Travelling Poppy ja Love Poppy. High Frequency Kumi.

SE toinen Kumi oli hieman pettymys - kun luin jostain että verrattiin alkuperäiskuvia (jota en siis ollut nähnyt kun en ollut konva osallistuja) tätä Wild Wolf Kumiin. Ja varauduin maksamaan 500.. Niin oli sitten pettymys. Odotin siis jotain , no...upeampaa. En aio hankkia ollenkaan. ..Ehkä..

Ace McFly oli pakko saada. Mun Ericini!! (true blood) :hbeat:

Giselle oli ensin tylsä. Mutta toisallta kun aloin tuumia että onpa jäätävän näkoinen muija. Oikea "tappaja" (ei siis TAPPAJA - vaan silleen katseella jos voisi niitata..vaikkapa jonkun äijän lakoon typeriltä jutuilta..) Niin alkoi kiinnostaa tapaus. Pitää joskus hankkia tämäkin.

Infuissa oli kiinnostavia ainakin Fang..vai mikä aasialainen olikaan. Ja Adaline King. Sterling Riesestä pidin myös. Oli muitakin..mutta odotan lotterya.. Joskus ehkä jotain jos enää jaksaa kiinnostaa.

Mutta hauskoja ja mielenkiintoisia tyyppejä tulossa tänne! Olen tyytyväinen hankintoihin.
Mitä te muut olette hankkineet/tykästyneet?

Marianne

#128
Mikä toinen Kumi? Ei ollut kuin se yksi Kumi, High Frequency. Ja sitten ilmestyi Up All Night Lillith ja eilen vielä Sneak Peek Eden.

Noilla uusilla nukeilla joilla on tuo muotti, on kyllä mun mielestä aika tylsät screeningit. No, High Frequency Kumilla sentään näyttäisi olevan Gretelin screening, mutta mun mielestä Integrityn suunnittelijat ei enää tee niin yksityiskohtaisia kasvomaalauksia kuin ennen, koskee kaikkia nukkeja. No, eipähän tule tunnontuskia sitten kun maalaan ne uusiksi.  :devil: Mutta olisipa kiva joskus nähdä Style Mantra Edenin ja Great Pretender Lillithin screening uusiokäytössä! Kun näin ekat kuvat Sneak Peek Edenistä, niin se näytti hämäävän paljon GP Lillithiltä... Mutta lähikuvat kertoi sitten totuuden.  ::)

In Rouges Erinin screeningistä sentään tykkään, koska se näkyy olevan sama kuin High End Envyllä ja Lady in Redillä.  :hbeat: In Rouges Erin onkin ainut naisnukke joka mulle on tulossa tästä conventionista.

Tilasin ennakkoon ne kuusi Color Infusion -miesnukkea vaatteineen, ja saan samalta henkilöltä ostettua vielä Director's Cut Ace McFlyn ja Come Live With Me Nigel Northin. Erin tulee sitten kahdeksan miehen saattueessa.  :D Siinä onkin jo kolme ylimääräistä ja ihan tarpeeksi nukkeja mulle tästä conventionista.  :cuteyes:

Naisnukeissa olisi kyllä muitakin nättejä, esim. uusi Karolin Stone ja se Marlene Dietrichin inspiroima Agnes-giftset. Mutta kaikkia kivoja nukkeja en kuitenkaan pysty hankkimaan, joten keskityn miesnukkeihin. Ne on myös vanhan Hollywoodin inspiroimia, olihan teemana Cinematic. Bongasin niistä Marlon Brandon, Elviksen, Frank Sinatran, Errol Flynnin... ja yksi on kai James Dean, vaikka en näe yhteyttä. Mustaihoisesta miesnukesta en tiedä, ketä se esittää. Lisäksi näkyi olevan ainakin Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor ja Lauren Bacall. Lähinnä siis asut ja kampaukset on Hollywood-tähtien inspiroimia, Integrity kun ei tee kasvomuotteja jotka näyttää julkkiksilta.

Ensi vuonna tulee Tulabelle 1/6-koossa! Mielenkiintoista. Kasvomuotti näkyy olevan kutistettu versio Tulabellen uudesta kasvomuotista. En välitä Tulabellestä enää, mutta uskon että se muotti olisi pienoiskoossa sirompi, joten voisin siitä tykätä. Ja sen vaatteista tulee varmasti upeita. Uusi kroppakin on ilmeisesti sille tulossa. Mietin, että se saattaa olla sama kroppa mikä My Little Pony -nukeille on tulossa, koska nekin saa uuden kropan. Ehkä Integrity tekee molemmille eri kropat, mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#129
 :Look_Up: Vähän samoilla linjoilla mutten tilannut edes kaksosiakaan koska olivat mielestäni tylsiä ja sitten se hiusmalli ja varoitus että voi olla epätasainen jos purkaa  :-\

Kumi ei ollut mielestäni edes Kumin näköinen. Olen tottunut että Kumi ja Yuri ovat enemmän Japanin markkinoille suunnattu/"japanilaisittain" suunniteltu. Toisaalta muotti on sama joten nimi vaan hämää.

Up All Night Lillith, no tämä olisinkin ehkä uskonut olevan Kumi tai Yuri...  ::)
Eh, jokin siinä vaan tökkii... ehkäpä juuri tuo että IT ei panosta enää kuin ennen.

Erinistä tykkäsin mutta en tiedä taas siitä raotetusta suusta...  ::) mutta se mekko  :hbeat:

Agnes on upea mutta en pysty hankkimaan.
Giselle on liiankin koppava ja tyhjä valkoinen silmien alla... näyttää taas että silmät pyörähtää päästä :chuckle: mikä varmaan sopiikin Gisulle että ns. pyörittelee silmiään mutta  :eieieiei:

Love Poppy on kiva mutta epäilen että näyttääkö hyvältä keltaisen ja pinkin meikin kanssa etenkin kun on violetit silmät. Screening on aika sama kuin Tears Go By-nukella joka mulla onkin OOAK nukkena mutta hiukset Love Poppylla on kuin The Happening Poppylla.

Ace McFly ei mielestäni ollut mitään erikoisempaa aikaisempiin verrattuna... mulla kun platinablondi miehiä on...  ;) :D Miehiä pitää vielä tsekkailla.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Alice

Toivottavasti mini-Tulabelle miellyttää mua enemmän kuin uusi jätti-Tulabelle, ideana se kuulostaa kivalta.

Alice

Tulisipa jo jotain infoa Industrysta ja My Little Pony-nukeista...

Siama

Mini-Tulabelle!? Mini-Rósa!? JEEEEEEEEEEEEE!!! Mä oon aivan pihalla IT:n maailmasta nykyään..  :head-to-the-wall:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

harakka

On nykyään vähän myöhemmin tuo W Clubiin liittymisaika. Liittyä voi 16.2. asti.
http://www.integritytoys.com/w-club/

Milo

Mitä tykkäätte tämän vuotisista upgrade nukeista? En itse varmaan tilaa mitään näistä, ei oikein mikään innosta ensinäkemältä. Poppy olisi ihan kiva, jos vaan olisi joku muu hiustenväri kuin blondi... Pakko kait se on kuitenkin liittyä täksikin vuodeksi, vaikka se tietää vaan rahanmenoa ja lisää nukkeja, mut minkäs teet  :whaddado:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.