Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

michelle

"VOITTIKO" teistä wclubilaisista  kukaan lotteryssa?
Voitin gisellen mutta kaipaan Edeniä. ? (Mulle Eden on lilith)

Marianne

Jep, mä voitin osto-oikeuden Edeniin. Yritin Eriniä myös, mutta onni ei suosinut sen kohdalla. No, olen tyytyväinen siihen mitä sain.  :cuteyes: Oli myös kiva että sain yhdistettyä Mood Changers Poppyn ja Poppy-kroppien tilaukset Edenin kanssa, niin säästän vähän postikuluissa. Tulee kyllä ihan törkeät tulliverot, kun tilasin 11 kappaletta niitä Poppy-kroppia varmuuden varalle.  :faint: Voi olla että osa pitää myydä pois.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Oon unohtanut vastata tähän, mutta voitin Gisellen. Kaikki kolme olisivat olleet ihania, ja yritinkin kaikkia, mutta napsahti vain Giselle.

Täällä ei kai montaa Tulabellen keräilijää ole ja sarjahan ei ole muutenkaan se Integrityn suosituin, mutta oli kyllä pettymys kun menivät todella radikaalisti muuttamaan Tulabellen kasvomuotin aivan eriksi  :-\  En aio tilata nyt uusista nukeista yhtään ennen kuin näen muita kuin promokuvia, koska promokuvien perusteella en oikein tykännyt uudesta kasvomuotista. Tulabelle näyttää nyt ihan samalta kuin FR16-nuket ja tusina muuta nukkesarjaa. Meni aamu hetkeksi ihan pilalle kun luin Integrityn sähköpostin  :blaah:

Marianne

#108
Mulla samoin. En tykkää yhtään Tulabellen uudesta kasvomuotista. Sehän vanheni selvästi 20 vuotta kerralla!  :faint: Se ihana ilkikurinen hymy josta tykkään Tulabellessä eniten on tyystin kadonnut. Uusi Tula muistuttaa jotain persoonatonta mallinukkea, ja kuten W Clubin foorumillakin on mainittu, niin Hannea FR16-sarjasta! :naamakämmen: Vaatteetkaan ei oikein kiinnosta, vaikka yksityiskohtiin on selvästi panostettu. No, arvostanpahan sitä enemmän niitä ekoja Tulabellejä joita mulla on neljä kappaletta (joista kaksi tosin sama nukke).  :kaffitanssi:

Harkitsen vielä sitä sinitukkaista Craig-nukkea, vaikka mulla kyllä on tarpeeksi Riot-kasvoisia, eikä ne siniset hiuksetkaan innosta... Taisi tulla halpa nukkeviikko.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Mulle tuli myös halpa viikko, ei niistä Jem-uutuuksistakaan kiinnostanut kumpikaan.

No syksyllä tulee sitten niitä NuFaceja muutama, onpahan jotain mitä odottaa   :smiley: ja ehkä kohta tulisi jotain uutisia Coven-nukeista, olisi jo aika!


Ivla

En tiennyt, että Tulabellen kasvomuottia on vaihdettu. Koetin googlata asiaa, mutten löytänyt mitään. Onko siitä kuvia vielä missään kaikkien nähtävillä vai vain klubilaisille?

michelle

Minusta ainakin se viimeinen oli kiinnostava! Hankkisin jos keräisin jättejä.
Myös keltakenkäisen asusteet olivat kivat ja ensimmäisellä oli hieno se paidan selkämys. Myös oranssilaukku oli hieno.

Viime keväänäkin oli kiinnostavia jättejä. Ne Hannet. Exuber...joku sinnepäin niminen oli U-PE-A.
Välillä kun näitä katselee niin harmittaa että miksei kerää. Mutta ei olisi järkeä kun eivät mahdu miun "normikokoisten" nukkejen maailmaan...

Alice

Lainaus käyttäjältä: Ivla - syyskuu 12, 2015, 21:49:36
En tiennyt, että Tulabellen kasvomuottia on vaihdettu. Koetin googlata asiaa, mutten löytänyt mitään. Onko siitä kuvia vielä missään kaikkien nähtävillä vai vain klubilaisille?

Diilereiden sivuilta löytyy kuvia, tässä yksi

http://www.laurebellecouture.com/?id=idol_thoughts_tulabelle-208

Mä en ole oikein lämmennyt sille Hannellekaan, jokin vain tökkii, en pidä sitä kasvomuottia kovin kauniina, vaikka hienoja ne nuket tietysti myös ovat.

Milo

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 12, 2015, 17:45:17
No syksyllä tulee sitten niitä NuFaceja muutama, onpahan jotain mitä odottaa   :smiley: ja ehkä kohta tulisi jotain uutisia Coven-nukeista, olisi jo aika!

Nyt pitää vähän purnata...

Samaa oon odotellut minäkin, miksei niistä American Horror Story nukeista kuulu mitään... Sen sijaan noita Jem & Holograms nukkeja tulee koko ajan lisää. Mikä niissä ylipäätään viehättää? En muista äkkiä nähneeni yhtäkään itseäni miellyttävää nukkea tästä sarjasta ja ihmettelen miten niille on koko ajan kysyntää. Samalla tavalla vissiin kuin Mattel koko ajan tekee toisintoja Wizard of Oz -leffan nukeista...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Marianne

#114
Jem and the Holograms on kulttimaineessa ainakin Amerikassa. Monet W Clubin jäsenet on liittyneet pelkästään tv-sarjan nukkejen takia, ja sen sarjan faneja on tietysti nukkejen suunnittelijoissakin. 80-luvun nostalgiaahan se on. Ei niitä nukkeja mun mielestä enää tule sellaisella jatkuvalla syötöllä kuin pari vuotta sitten. Näyttää siltä, että Integrity on jo tehnyt suurimman osan sarjan hahmoista... Ei kai niitä ole kuin neljä julkaistu tänä vuonna, jos lasketaan uusin Jem mukaan? Mä sorruin ja tilasin sen Craigin, samoin kun tilasin Anthonyn kesällä. Ainoastaan ne miesnuket kiinnostaa mua. Sitä itse tv-sarjaa muistan joskus nähneeni tasan yhden jakson verran, joten hahmot ei kiinnosta, ainoastaan niiden muokkauspotentiaali.  :D Stingers Minx mulla oli, mutta myin pois maalattuna. Ostin sen vain soittimen takia. Kimberin kasvomuotti on kyllä kiva, mutta se on onneksi ilmestynyt myös Color Infusion -sarjassa, joten ei ole tarvinnut hankkia sitä epärealistisen näköistä punatukkaa.

Covenia odotan kanssa innolla. Tosin se into on jo laantunut kun tässä vaan kestää ja kestää...  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Integritylta tulee My Little Pony -faninukkeja!  :aplause:

<3 MLP


''This special-edition collection that is guaranteed to be "at least 20% cooler" will include several fashion dolls and figures inspired by both male MY LITTLE PONY brand enthusiasts (often known in popular culture as "bronies") and female enthusiasts (often known as "pegasisters").''

http://www.equestriadaily.com/2015/09/new-collector-dolls-from-integrity-toys.html

Jee  :cuteyes: Olenkin ollut vähän tympiintynyt viime aikojen tarjontaan IT:ltä, tämä oli todella piristävä uutinen!

DarkJedi


Milia C

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 24, 2015, 19:28:10
Integritylta tulee My Little Pony -faninukkeja!  :aplause:

<3 MLP


''This special-edition collection that is guaranteed to be "at least 20% cooler" will include several fashion dolls and figures inspired by both male MY LITTLE PONY brand enthusiasts (often known in popular culture as "bronies") and female enthusiasts (often known as "pegasisters").''

http://www.equestriadaily.com/2015/09/new-collector-dolls-from-integrity-toys.html

Jee  :cuteyes: Olenkin ollut vähän tympiintynyt viime aikojen tarjontaan IT:ltä, tämä oli todella piristävä uutinen!

Ainakin sen luonnostelman mukaan näyttää ihan... kivalta
Ettei nyt kuitenkaan samaa tapahdu kuin joku nukkesarja taitaa olla missä ponit muuttuu teineiksi /ihmisiksi...  :naamakämmen:

Ei vaa minun aikana...   :blabla: :see-that-one:

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

Siis onko ne enemmän mlp faneista tehdyt nuket kuin itse poneista?
Onpa kiva ja freesi idea!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Milia C

#119
 :Look_Up: Juu siis bronies ja mitkä ne naispuoliset fanit olikaan... "pegasisters"  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-