Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: Nanariaana - heinäkuu 24, 2015, 10:19:03
Fatfashion, penkki on upea!
Mä oon kanssa hamstrannu kaikenlaista vuosien varrella, ja se ilo kun jotain tarpeellista kätköistään löytää :) Toisaalta oon kyllä myös viskannut menemään paljon kaikkea, kun muuten ei mahtuis ihmiset asumaan meillä :D

Hensku, tosi hieno idea! Saatan itsekin kokeilla, jos ideaa saa lainata?

Tietysti, jaoin ideani täällä juuri sen takia että muutkin sitä voisi hyödyntää :) olisi hauska nähdä myös millaisia altaita muut tekee.

FatFashion





Kuumepäissäni (38 astetta) lähdin tekemään sermiä kuningaskuntaan, kaikki on tehty itse saranoista myöten. Kuvan tosin tulosti rakas mieheni. Jos oisin malttanut antaa sermin kuivua työvaiheiden välissä olisi varmaan suorakin  :eieieiei:
Toisella puolella sermiä on kuvat väärinpäin  :rofl:
Mutta kyllä te tiätte, kun inspiraatio iskee ei ole millään väliä.
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Merineiti

Ihana sermi!!!
Miten nuo saranatkin teit? Aivan ihana...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

FatFashion

Kiitoksia  :blush: Ajattelin että kunhan kehityn niin voisin rupee kauppaamaan näitäkin, tulevat kätsysti kirjeen- kun ovat littania...

Mulla on iskä-vainaan taidetarvikkeita isossa laatikossa, löysin sieltä sitten kuparilevyä  :D
Viimeks oon käynyt sen läpi kuukaus sitten enkä nähnyt sitä levyä sillon, ties mitä aarteita sieltää löytyy kun käyn sen oikeen ajatuksella läpi  :rofl:
Pinteristestä löysin työohjeet, sieltä löytyy ohjeet melkein mihin vaan. Oon ihan riippuvainen siitä.
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Merineiti

Lainaus käyttäjältä: FatFashion - heinäkuu 28, 2015, 19:50:15
Kiitoksia  :blush: Ajattelin että kunhan kehityn niin voisin rupee kauppaamaan näitäkin, tulevat kätsysti kirjeen- kun ovat littania...


oi ihanaa  :aplause: Oon haaveillut jo pitkään 1:1 koon pukeutumissermistä, joten minikokoinen sopisi oikein hyvin myös :D

Pinterest on kyllä paha... ja auta armias mitä aarteita vasta löytyykin jos eksyy venäjän tai japaninkielisiin pinterest tauluihin...!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Louhi


Tipitii

Mukavan näköinen sermi - antiikkisen oloinen  :peukku:
Mikä on korkeus - nukkea kuvaan mukaan  :peukku:

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

FatFashion



Sohva tehty http://1inchminisbykris.blogspot.co.uk/ ohjeilla, paras tutoriaalisivu kalusteille  :palvoo:



Nojatuoli, aamutakki, sohvapöytä, viltti ja kasvi itse tehtyjä.


Sermi tulee myyntiin kunhan saan sen valmiiksi  :blush:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Marianne

Voi kääk miten upeita huonekaluja!  :palvoo:

Ja tuo ohjesivusto vaikuttaa hyödylliseltä. Helpostihan tuon nukkekotikoon saa sovellettua Barbie-kokoon.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Saitko muuten FatFashion selville millaista materiaalia se "mat board" on, ja käytätkö kenties sellaista noihin huonekaluihin? Tuota ohjesivustoa kun katselen, niin se mat board näyttää aika samalta kuin kapalevy, mutta jotenkin puisemmalta paperisen sijaan. Joten olisi kiva tietää mistä se tarkalleen koostuu ja mistä sitä saisi hankittua.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

FatFashion



Tässä tuolin sisältö, arvasin että se kiinnostaa niin otin kuvaa  :D
Mun mies tuo mulle vähän väliä pahvia jota on tulostuspaperilaatikoissa. Sitä sitten liimailen kerroksittain kunnes saan miellyttävän paksuuden. Kolme on riittänyt hyvin.
En oo ostanut sitä kapalevyä koska oon niin saakelin pihi, himassa on pahvia vaikka talo rakentaa niin käytän mielummin ne ensin ja sitten kun/jos tulee eteen huonekalu tms johon pahvi ei taivu niin ostan sitä kapalevyä. Sain itseasiassa fb kierrätysryhmästä ilmaisen kapalevyn palasen, käyn sen huomenna hakemassa. Kerron sitten lisää millanen matsku se mun mielestä on. Vielä himoitsen sitä paspispahvia, ehkä joku pv sorrun siihen kun menee pahviin hermo. En ole vielä keksinyt keinoa saada tuosta kennopahvista suoraa reunaa kun leikkaa.

Kapalevyä löytyy http://www.lohikari.fi/tuotteet/218/kapalevyt ihan edulliseen hintaan.
Itsehän ostan kaiken ebaysta jos ostan http://www.ebay.com/itm/Black-Foam-PVC-Sheet-Material-Board-Modle-Plate-5mm-8mm-10mm-/281793645656?var=&hash=item419c35cc58

Turha surra kun on jo paskat housussa.

Vivi

#388
Päivää tännekin pitkästä aikaa! Törmäsin sattumalta  jemmaamiini pahvialustoihin ja sain kuin sainkin toteutettua visioni. Pahviboxin sisällä on styroxkehikko, johon kiinnitin rautalankakoukuilla patterikäyttöisen minivalosarjan. Siinäpä sitten vaikka putiikkidioraamaan seinämä, jonne saapi tavaraa esille. Noita boxeja on kaksi, joten ostin tänään pari uutta valosarjaa (Tokmannilta 3 kpl/10 €. Oli myös sinisiä ja vaaleanpunaisia). Nepä olivatkin paljon kirkkaampia, joten tuo menee nyt sitten vaihtoon!  :naamakämmen: Nysvääminen on kivaa ja rakentelisin taas vaikka mitä, jos olisi tilaa laittaa kaikki esille! :D

If it makes you happy...

Alice

Upea keksintö ja toteutus! Tuossahan on tosi kivasti kengät esillä!