Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Tipitii

Hienoja Täti Monikan sarjikset, kertakaikkisen upeita  :palvoo:  :palvoo:

Kyllä noissa on ollut näpertämistä  :peukku:
Käytitkö kuvaamiseen jotain telinettä vai ihanko käsivaralta sihtailit  ;)

Noi oli hauskoja luettavia, ja noita kansia tutkaillessa varmaan aika paljon jäi lukematta,
tai sitten vaan ei muista enää  -
Jolly Jumper ja Idefix näissä ne parhaat  :D


Täti Monika

Tänks Milia & Tipitii  :smiley:

Ihan käsvaralta vetelin- jotkut sivut sitten vähän epätarkempia kuin toiset mutta just tänä aamuna aamukahvilla lueskelin noita minejä :shock:  :D Pölhöys eikun jatkuu ja syvenee  :rofl:

Pyrin vielä valitsemaan joka sarjiksesta sellaiset aukeamat, että kun minisarjiksia"lukee" niin aukeamista voi jo kuvien perusteella tunnistaa mistä sarjiksesta kyse, esim: Tintti kuun kamaralla sisäsivuilla näkyy kuuraketti jne.

Mä en ole moneen vuoteen lukenut mitään noista sarjiksista mutta nyt taas tän ministelyn myötä innostuin ja nyt menee iltalukemisena aina yksi sarjis (Lakkilukeja tällä hetkellä). Ja kyllä ne vanhat on sitten hyviä  :hbeat:

(Tän aamun lehdessä oli juttua aikuisten värityskirja- innostuksesta, stressinpoistoon itsehoitona. Kun luin sen artikkelin niin tajusin että tässä mun projektissa oli kyse samasta asiasta: on ollut aika stressaavat viime viikot sairaan hevosen kanssa  :gonna-cry: ja tämä mininäpertely on rentouttanut, kumma kyllä. )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

tokkopahka

Olen sama mieltä sarjisten tason laskemisesta ja noi miniversiot on todella upeat
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Nanariaana

Täti Monica, aivan mahtavia!

Itsekkin huomannu että kun on muuten stressaava elämä nin tarvii vastapainoksi jotain näpertelyä. Viimeaikoina on virkkuukoukku laulanut...

FatFashion

Tein penkin tytöille, tuli ihana  :hbeat: Pahvia ja puisen sälekaihtimen rimoja, penkin päädyt on päällystetty Japanista 12 vuotta sitten tuoduilla serveteillä  :D Mä tiesin että ne kannattaa säilyttää!! En vaan tiennyt 12 vuoteen että mitä varten  ::) ja nyt oon enemmäin kuin tyytyväinen että oon hamstrannut vuisien varrella materiaaleja  :blush:


Turha surra kun on jo paskat housussa.

Milo

Siinä on luovuus valloillaan! Uskomatonta miten yksinkertaisista asioista saa aikaan noin kaunista jälkeä!  :aplause:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

FatFashion

Turha surra kun on jo paskat housussa.

Jennijee

Sinulla on hyvä mittasuhdesilmä :peukku: Millä liimasit ja miten vahvasti pysyy koossa?

tokkopahka

Hamstramisen iloja on kun löytää täydellisen tarkoituksen tavaroille  :chuckle: Koska ihan oikeasti niitä tarvitse silloin joskus  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

FatFashion

Mies osti mulle Gorilla puuliimaa, ihan järkyttävän hyvää kamaa! Kuivuu nopeesti ja todellakin pitää. Heikkona kohtana penkissä on ainoastaan tuo laitojen pitkä väli, laudat kun on ohutta puurimaa niin ne joustaa, toki voisin kokeilla laittaa penkin pohjaan muutaman tukilaudan. Muuten varsin tukeva vekotin.
Haluun tehdä mahd oikeassa mittakaavassa nuo kalusteet niin suurennan kaavion aina ja mallaan nukkea kalustetta vasten :D Joudun aina mittaamaan kolmesti että on varmana oikein  :naamakämmen:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Tutu

vau  :palvoo: uskomattomia myös noi Täti Monican lehdet  :peukku:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Merineiti

Ihana penkki! Noi rimathan on juuri oikean kokoisia, ja tosi hyvä idea tuo servetti :)

Toi gorillaliima täytyykin testata, motonet näköjään myy... kiitos vinkistä.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

hensku-96



Täällä  :barbie: ja Ken täällä testailevat poreallastaan. Tikkaat on vielä vähän kesken :D



Päästi se Ken  :barbie:nkin testaamaan.





Poreallas on tehty viinirypäle boksista, päällystetty vain erilaisilla papereilla.
Ja tietysti kannen saa laitettua päälle.

Jostain syystä ensa kannellista kuvaa näkyviin :(

Nanariaana

Fatfashion, penkki on upea!
Mä oon kanssa hamstrannu kaikenlaista vuosien varrella, ja se ilo kun jotain tarpeellista kätköistään löytää :) Toisaalta oon kyllä myös viskannut menemään paljon kaikkea, kun muuten ei mahtuis ihmiset asumaan meillä :D

Hensku, tosi hieno idea! Saatan itsekin kokeilla, jos ideaa saa lainata?