Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Tipitii - ootko itse tehnyt tuon pöydän vai mistä se on? Pintakuvio on  :palvoo:
Pönttöuuni on aikas ihana ja kodikas tunnelmanluoja  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - toukokuu 18, 2014, 12:00:03
Tipitii - ootko itse tehnyt tuon pöydän vai mistä se on? Pintakuvio on  :palvoo:

Tänks - pöytä on vaan kuva jonka olen tulostanut  :D

whitney

Wau tuota pönttöuunia! Siinäpä hyvä ja näppärä askarteluvinkki. Led kynttilä kruunaa kokonaisuuden  :cuteyes:

Satumaa

Eilen tekemäni pikamaalaus nukketaloon, taisi Mianora omia sen ainakin toistaiseksi  :D

"Polun varrelta"



(Salama ärsyttävästi valaisee värejä, kun oli niin hämärät kuvausolosuhteet, enkä jaksanut ettiä parempia... no mutta, en oo muutenkaa mikää taidemaalari  :-\)
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Hieno taulu. Muistuttaa niitä isoja sisustustauluja, joissa on paksu kukkakangas pingotettu taulunkehyksiin.

Merineiti

Täällä leivottiin polymeeripiirakkaa
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tipitii


Lehtiä -
lehtien kansikuvat lehdistä, kaksipuolista teippiä ja itse sivut ohuista mainoslehdyköistä leikattuna selkäpuolelta.

Sakseilla leikattuna ei saa kovin suoria reunoja, pitäisi olla käytössä minigiljotiini tai sitten oisi pitänyt kaivaa esille terävä askarteluterä  ::)





Louhi

Kiitos vinkistä! En ole ollenkaan tajunnut, että lehtiä voisi tehdä oikeista lehdistä.  :naamakämmen:

whitney

Hyvä ja kekseiäs idea! Lehdissähän on tosiaan usein lehti-mainoksia, joissa on kuvia eri lehtien kansista! :)

Täti Monika

#249
 :Look_Up: Hyviä lehtiä- pitäis tarttua tomerasti tohon "Hyvään Terveyteen" ihan ihmiskoossa  :cuteyes:

Pyysin isäntää tekemään nukeille kirjakarusellin ja tämmöinen aika söpö siitä tuli  :blush:



Siihen on vielä kolmaskin hylly mutta en oo vielä varma käytänkö kaksi- vai kolmikerroksisena. Kaikki kerrokset saa irti ja pyörivät itsenäisinä yksikköinä.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

No on kätevä isäntä!  :faint: :palvoo:


Mä olen aina haaveillut tuollaisesta, niin että kerropa jos isännällä jossain vaiheessa olisi aikaa tehdä tilaustyönä toinen.  ;)  :D :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Onpa hieno kirjakaruselli! Ja kätevää että sitä saa sitten muunneltua tarpeen mukaan.

Jennijee

Upea! :palvoo: Olispa minullakin pieni nikkarointipaja ja kunnollinen harrastehuone. Varmasti tulisi tehtyä enemmän. :idea:

Letizia

Ooh, ihana! Täti Monikan nukkien koti näyttää aina siltä että mä haluaisin asua siellä. :)

Sunako

Ihania noi kirjat! Saanko kysyä, että miten ne on tehty?

Ja karusellikin on hieno  :cuteyes: