Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Kivoja pikkuesineitä ja yksityiskohtia sinulla, Tipitii! Sipulit ovat hauska keksintö, helmet ovat hyviä tuotteita TLBS-silmällä katsottuna.  :aplause:
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

#226
Onpas sulla kivasti kasveja, Tipitii. Teitkö ne kaikki ihmiskoon tekokukista? Mun on aina ollut hankala löytää nukeille kasveja muuten kuin eBaystä jonkun tekeminä.  ::) Pitäisi varmaan itse yrittää tehdä niitä, niin pääsisi halvemmalla. Hieno keksintö noi sipulitkin.  :smiley:


Mä askartelin tänään pitkästä aikaa Fimo-massasta. Tein kymmenen CD-levyjen koteloiden alaosaa ja laitoin päälle PVC-muovista taivutellut aukeavat kannet. Nämä on vasta prototyyppejä, ja mun on tarkoitus tehdä näitä paljon lisää jotta saan pystytettyä musiikkikauppadioraaman.  :D Kuvassa oleva musta kotelo on Mattelin valmistama. Mä tein omistani tarkoituksella hiukan sirompia, että olisivat realistisempia. Tietysti noi tarvitsee vielä etiketit ja levyt, mutta rankin työ on nyt tehty näiden osalta. Koko päivä siihen meni ja sain massasta nousevasta hajusta päänsärynkin.  :faint: Mutta olen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen.


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Satumaa



Päivän askarteluja: Tuoli, sontsa (ei-avattava malli), kynttelikkö ja ruoka-annoksia.



Lähikuvaa grilliraflan annoksista  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Aurora - huhtikuu 26, 2014, 22:32:24
Onpas sulla kivasti kasveja, Tipitii. Teitkö ne kaikki ihmiskoon tekokukista? Mun on aina ollut hankala löytää nukeille kasveja muuten kuin eBaystä jonkun tekeminä.  ::) Pitäisi varmaan itse yrittää tehdä niitä, niin pääsisi halvemmalla. Hieno keksintö noi sipulitkin.  :smiley:

Tänks! Totesin itse saman kuin sinä, että hankala löytää; jos ei ebaystä ja sielläkin oikean kokoisia tuntuu olevan harvakseltaan.
Nämä kaikki on kasattu ihmiskoon tekokukista - osa on myös vanhoista kynttilämanseteista, sopivan kokoisista lehdistä ja kukkien sisuksista. Muut osat on aika isoja.

Jotkut akvaariokasvit on sopivankokoisia - niitäkin löytää helpoiten eekaupasta - varsinaisissa eläinkaupoissa on aika niukat valikoimat - mitä nyt on havaittu sivusilmällä kissanruoka - ja hiekkaostoksia tehdessä  ;)

Tipitii


Pelikortteja
paksummasta paperista - korttikuva toiselle puolelle, tausta taakke - jossain kohtaa takakuvion reuna ei ihan "juokse" mutta ei haitanne pelaamista  ;)







Milo

Tosi hienot kortit olet näperrellyt! Ja toi pöytä ja drinksut, ihan täydellinen kokonaisuus!  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Mukava peli-ilta tiedossa  :peukku: hienoja! Siis printtaamalla?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice


Marianne

#233
Hienosti tehdyt pelikortit, ja pöytä ja drinkitkin on upean realistisia.  :hbeat: Mä ostin pelikortit eBaystä kun en vaivautunut itse tekemään.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Anjuska

Ostin Tigerista led-tuikkuja, joista suunnittelin tekeväni kattolamppuja. Väreilevä valo kuitenkin häiritsi, joten päätin tehdä pönttöuunin tuikuista ja Pringles-purkista.



Päällystin purkin eka paperilla, sitten maalasin vielä valkoisella Tigerin julistemaalilla päälle. Samalla maalilla myös uuninluukut. Tuikku pohjaan (kanteen) kuumaliimalla ja on/off-napille säätöaukko.



Nyt on talon olohuoneessa tunnelmallista.


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

aivan mahtava idea tuo pönttöuuni :D

Ja noissa pelikorteissa on ollut näpertämistä, hienot kuten koko kuvan tunnelma... ihan kuin jonkun hienomman salakapakan pöytä,se mulla ekana tuli mieleen.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jennijee

Yllättävän tehokas tuikku! Nerokasta askartelua :peukku:

Ninni-doll


Tipitii

Lainaus käyttäjältä: avotuli - toukokuu 11, 2014, 22:06:06
Mukava peli-ilta tiedossa  :peukku: hienoja! Siis printtaamalla?

Jep - paksummalle paperille tausta toiselle puolel ja toiselle kuvat.

Anjuskan pönttöuuni hyvä oivallus - tunnelmallinen.