Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Söpö teline!  :peukku: Oon monesti miettinyt miten telineitä saisi helposti tehtyä itse mutta minusta on kiva että ne on yhteneväisiä. Tuollaisen voisi tehdä jollekin OOAK nukelle!

Satumaa

Mulle taas ei oo tarkkaa onko kaikki samanlaisia, keräilen aina sieltä ja täältä kun saa tarpeeksi edullisesti ja mulla onkin aikamoinen värien ja mallien kirjo niitä.  :chuckle:

Ajattelin että voisin tehdä noita jokusen itse, toinen on itseasiassa tekeilläkin... niin monta telinettä olis vielä tarvis ja tuppaa oleen liian kalliita mulle monasti valmiina.  :cuteno:
sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

Hyvä idea noi OOAK- ständit ja Satumaalla jo nätti koristeellinen tehtynäkin   :cuteyes:
Noissahan voi päästää mielikuvituksen valloilleen ja tehdä nuken persoonan mukaan melkein mitä vaan. Itsellä kun ei ole nukkeja kuin yhdellä hyllyllä ja sekin aika ylhäällä, niin taitaa olla perus- kaisereissa suurin osa. Tuttu ja turvallinen ratkaisu  ::) Pitäisi heittäytyä luovemmaksi.

Mutta askartelin nukeille pienoiskirjoja. Ajatuksena/ haaveena oli tehdä satojen kirjojen "kotikirjasto", mutta on näissäkin sen verta väkertämistä että ei kyllä kirjastoa, pientäkään, synny. Nuket joutuvat tyytymään muutamaan hyllylliseen  :gonna-cry:

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#138
Ihan aidoilta noi näyttää! Osaisinpa mäkin tehdä kirjoja. Oon ostellut kirjoja eBaystä ja teettänyt, kun ei ole ollut itsellä resursseja niiden tekoon. Toivottavasti joskus olisi...  ::) Ymmärrän kyllä että noissa on hirveästi tekemistä. Lopputulos on kuitenkin upea.  :peukku:

Viitsisitkö tehdä tutoriaalin minikirjojen teosta? ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Ihanhan toi näyttää siltä että oot ottanut kuvan omista kirjoistasi, niin aidon näköisiä ovat! Hienoja!!

HelloDolly

Vaude, onpas hienoja ja ihan aidon oloisia kirjoja! On noissa ollut väkertämistä!

Täti Monika

#142
Aurora: olen liian laiska tekemään tutoriaalia, muutaman kerran olen ollut vakaissa aikeissa milloin mistäkin aiheesta, mutta on sitten jäänyt   :blush: Sitten olen vähän sensortin askartelija, että työpiste ja lähiympäristö ei ole esittelykelpoisia ( oon joskus postannutkin inhorealistisen kuvan "työhuoneestani") :blush: ja tutoriaaleissa olisi hyvä että kuvat olisi selkeitä eikä kauheesti mitään ylimääräistä suttua olisi sekoittamassa asiaa. Kaiken lisäksi olen vielä "tuuriväkertelijä" eli näprään kun sille päälle satun ja joskus hommat voi seisoa vaikka vuosia innostuksen loputtua kesken  :gonna-cry:

Milia
: joo, tähän tartun ja lähiaikoina tullee muutama kirjasetti myyntiin  :smiley:

Adalmina: näin se tavallaan onkin, sillä kaikki noi kuvan kirjat ( ja turhan paljon muitakin) löytyy omasta hyllystä. Olen skannannut nää miniatyyrit omista isoista kirjoista.

HD
: kiitos  :cuteyes: Kyllä vanhalla on silmät ( ja nakkisormet) lujilla näitten pikkiriikkisten kanssa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Hilja

Hieno kirjasto Eurotädillä! Hän taitaakin olla lukutoukka,  joitakin kirjoja on jo luettu useamman kerran :smiley:

Tuo kuluneisuus ja aitous ja kirjojen selkämykset -hämmästyttävää minikokoisissa kirjoissa :shock:
Leikkiä ikä kaikki

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - syyskuu 25, 2013, 00:45:19

Milia[/b]: joo, tähän tartun ja lähiaikoina tullee muutama kirjasetti myyntiin  :smiley:



:aplause: :palvoo:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Minullakin olisi kirjasto odottamassa tekoaan. Olen jaksanut nyrhiä mattoveitsellä paksuista aikakauslehdistä selkämysrankoja jäljelle. Lisäksi olen leikellyt Suomalaisen mainoslehdistä ja muista lehdistä kirjojen kansikuvia, mutta siihen on jäänyt. Minulla tulee tuuriaskarreltua kerran viidessä vuodessa noin.  :cry:

Tipitii

Hienoja kirjoja, joilla näkyy olevan kirjojen paras ominaisuus

päältä päin näkee että niitä on luettu - ja ahkerasti  :D

Ninni-doll

Aivan järjettömän ihania, harmi ettei ollut varaa ostaa niitä  :-\
Minä oon tehnyt muutamia kertoja sellaisia köyhän miehen versioita, oon vaan printannut pienen kuvan kirjan selkämyksistä ja liimannut sen joko pienen puupalan ympärille tai sitten oon saksinut Bilteman katalogista nippuja sinne "kansien" väliin  :D

Tipitii


Ompeluinnostuksen myötä tein kaikki kuvassa näkyvät tyynyt.
Ei tarvinnut mietiskellä nappeja ja neppareita - vaan kyllä näissäkin oli väkertämistä.
Hauskaa silti vaikka tovi näissäkin vierähti  :D





Alice

Kauniita kangasvalintoja, Tipitii!

Mun myyntipöydässä Suuressa Snadissa on muun muassa näitä isäni tekemiä hyllykköjä ja erikokoisia henkareita, ja äitikin osallistuu ompelemalla koristetyynyjä ja neulomalla nukeille  :smiley: