Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

whitney

Satumaa: Mulle tuli mieleen kertakäyttömukit, jos ne päällystäisi jollain? Ehkä tosin voi löytyäkin aika hienoja mukeja, vaikka kultaisia. Niihin voisi askarrella selkänojatkin. Toinen ajatus tuli mieleen jonkinlaisia juomapikareita väärinpäin käännettynä, saisi siroja ja korkeita tuoleja. Tällaisina heittoina vaan  :cuteyes:

Vivi

Kävin tsekkaamassa Hunajasienen linkittämän ohjesivuston ja voi herranjestas! Kylläpä alkoivat sormet syyhytä! Itse olen innostunut näpertämään lamppuja dioraamoihini. Tässä yksi valmis, pari muuta on työn alla. Jalustaan nappi tai pari (sisäinen pilkunviilaajani kertoo, että tuon jalustan napin olisi pitänyt olla isompi, jotta mittasuhteet olisivat oikein. Taidan liimata sinne toisen, isomman alle.  :D ),  jalkaan helmiä, varjostin tapetista ja vielä katkaisin metalliketjusta! Voila!  :smiley:


If it makes you happy...

Jennijee

No voi mahoton! Kertakaikkisen tyylikäs valaisin! Mittasuhdenörttinä sanosin ja, että jalusta hieman leveämmäksi tai/ja korkeammaksi. Tutki ja löydä. ^^

Tipitii

Hyvältä näyttää lamppu  :peukku: - vähän ehkä fiilausta jalustaan  :smiley:

Vivi

#409
Jotenkin arvasin, että ainakin Jennijeeltä tulee palautetta tuosta mittakaavasta!  :D Onko tuo parempi? En löytänyt tarpeeksi isoa mustaa jalustaa... Tuon voi sit spreijata mustaksi, jos alkaa kiilto häikäistä liikaa!  :D Tosin nyt tuosta kuvasta näkee, että varjostimen yläreuna kaipaa siistimistä. Ei vaan voi kerralla onnistua...  :eieieiei:


If it makes you happy...

Hunajasieni

https://www.youtube.com/watch?v=sco9PTVP8q8

Tämmöinen tuli vastaan, aivan älyttömän hieno on! Ei mahtais oma sorminäppäryys riittää, mutta ehkä jollain muulla täällä riittää! :D
Laittakaa ihmeessä kuvia jos innostutta näpertelemään! :cuteyes:

Vivillä upea lamppu siellä!  :hbeat:

Marianne

#411
Aah! Vähänkö upea mini-Barbie! Mä olen jo kauan halunnut sellaisia realistisen kokoisia Barbeja nukeilleni, mutta ne on kamalan kalliita Ebayssä. Jos kokeilisikin tehdä itse vaikka Fimo-massasta.   :aplause: (Mä tosin tekisin tukan Saran-hiuksesta enkä pensselin karvoista.)

Ja Vivillä on hieno lamppu!  :peukku: Miten kiinnitit varjostimen jalkaan? Voisitko ottaa siitä kohdasta kuvan? Tahtoisin myös tehdä lamppuja, ja yksi jalka mulla jo onkin tehtynä, mutta mietityttää että miten sen varjostimen kiinnittäisi siihen.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jussi

Miä oon koittanut luoda retrohenkistä nukketaloa mutta oon saanut aikaan vain muutamia huonokaluja sekä koristeita. Enää siis puuttuu seinät ja lattia :D

Olkkariin

ja keittiöön

Louhi

Ihania! Mistä puusta nuo olohuoneen tuolit on tehty?

Jussi

ne on ihan vain jäätelötikkuja jotka on maalattu

Tipitii


Taiteilijatarvikkeita



Itsetehtyjä - pensseleitä, kyniä, värituubeja ja akryyliväripulloja.

Aineksina mm hammastikkuja, pumpulipuikkoja, foliota, sähköteippiä, tarraa, helmiä, maalia,
tusseja ja liimaa  :smiley: ... erehdystä ja yritystä kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa :D



Puppeteer

Ooo, miten hienoja taiteilijatarvikkeita! Jaksaisipa itsekin tehdä moisia, vaikka, minulla kärsivällisyys ei taitaisi riittää siihen, että niistä yhtä hienoja tulisi..

Merineiti

Ihania! Todella hienoja tarvikkeita, on kyllä ollut näpertämistä!

Ja retrohuonekalut on myös hienot!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

myrva

 
Siis nää on niin... :shock:  :faint:
Ihailin jo flickrin puolella näitä, ounou ! :hbeat:

avotuli

Oi kuinka upea arsenaali taiteilijalle!  :palvoo:
Kauppiaasta keräilijäksi taas