Best Friend Cynthia

Aloittaja Nata, heinäkuu 12, 2015, 23:56:04

« edellinen - seuraava »

Nata

Ehkäpä Cynthian paikka on täällä osastolla, vaikkei ihan  :barbie: olekaan, mutta Mattelia kumminkin... Ajattelin laittaa kuvan neitokaisesta kun Jennijeen miitissä herätti kiinnostusta. Eli jos nyt oikein olen järkeillyt kyseessä on vuoden 1971 Best Friend Cynthia (eikä Talking Cynthia kuten ilmeisesti virheellisesti ensin luulin nimeksi, tosin silläkin nimellä löysin jotain juttuja ja sillä nimellä nukke mulle myytiin). Pituutta Cynthialla on 50cm.

Nukella on ilmeisesti alunperin olllut mukana "äänilevyjä", jotka on asetettu kyljessä olevasta pienestä luukusta sisään ja sitten selässä olevaa nappia painamalla nukke on "puhunut". Levyissä on ollut eri aihealueita. Kuuntelin Tuubista jotain lauseita ja oikeastaan ei kauheasti haittaa, ettei niitä levyjä ole... Aika spookylta meinaan kuulosti! :D Alkuperäisiä vaatteita mulla ei myöskään ole, mutta onneksi kengät on! :smiley:

Cynthialla ollut näemmä myös tummahiuksinen kaveri Quick Curl Casey.



Täytyy jossain kohtaa ottaa kokovartalokuvakin, nyt just on parempi kuva vain naamasta tässä hollilla.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

myrva

On kyllä niin söötti tapaus, taas yksi iso neiti lisää hankintalistalle... :D

avotuli

JUU, niin napsahti listalle. Ehdin jo miltei unohtaa... tämä on vänkä neito, Skippermäinen kasvoiltaan.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nata

Nutin ottamia joulukuvia Cynthiasta. Samalla vähän kokovertailua Gooliopen kanssa.  ;)



"Light up the darkness"
* Bob Marley

Xara

Tosi kivat joulukuvat, hauskaa että on saman kokoinen kaveri. :D

DarkJedi


Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~