Fashion Queen

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 17:33:34

« edellinen - seuraava »

Adalia

FQ ansaitsee oman ketjunsa :)

Tässä neiti uudessa vintage-mekossaan. Ilmeisesti Sindyn?

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Minulla on yksi Fashion Queen, tässä hän on Orange Blossom-asussa


myrva


Sävy sävyyn -syndrooma löytyy täältä :D


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Myrvan neito on ihana.  :hbeat:

Aurello

Upeita! En ole ikinä nähnyt vaaleaa Fashion Queenia. Mistä Adalia löysit? Eikös Midgestäkin tehty FQ nukke, mutta eikös tuo ole ihan Barbie? :)

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Aurello - kesäkuu 20, 2013, 10:23:04
Upeita! En ole ikinä nähnyt vaaleaa Fashion Queenia. Mistä Adalia löysit? Eikös Midgestäkin tehty FQ nukke, mutta eikös tuo ole ihan Barbie? :)

Barbie tuo on minun tietääkseni - löysin sen huutonetistä muistaakseni :)
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Joo se on vaalea FQ, Fashion Queen Midge on vaalea mutta sillä on Midgen nasu

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Adalia - kesäkuu 20, 2013, 10:35:28
Lainaus käyttäjältä: Aurello - kesäkuu 20, 2013, 10:23:04
Upeita! En ole ikinä nähnyt vaaleaa Fashion Queenia. Mistä Adalia löysit? Eikös Midgestäkin tehty FQ nukke, mutta eikös tuo ole ihan Barbie? :)

Barbie tuo on minun tietääkseni - löysin sen huutonetistä muistaakseni :)

En olekaan lukenut tätä vintage-osiota aikoihin ja nyt huomasin tämän ketjun.

Mulle jäi jotenkin mieleen tämä eli muistaisin, että Adalia osti Fashion Queenin joltain foorumilaiselta. Jos se on just semmonen, jolla toinen poski on hiukan suurempi kuin toinen. Ihan kuin myyntitekstissä olisi vielä lukenut jotain, että onkohan Midgellä hammassärky, kun poski on hieman turvoksissa. Voi ressukkaa. :hbeat: Ihana nukke. :smiley:

Itseasiassa miunkin Fashion Queen on foorumilta ostettu. :cuteyes: Jäi mieleen, kun se taisi olla ensimmäisiä nukkeostojani foorumin jäsenen kesken, ellei jopa ollut se ensimmäinen. Mimosalta ostin ja samalla kaksi vintage Midgeä, kolme bubblecutia, P.J:n ja vintage Kenin. Olen itseasiassa ostanut sen jälkeen vain yhden vintage-nuken, eli Kenin. Ovat niin kalliita nykyään ja vaikeaa löytää.

Milli

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - kesäkuu 24, 2013, 20:59:22
Lainaus käyttäjältä: Adalia - kesäkuu 20, 2013, 10:35:28
Lainaus käyttäjältä: Aurello - kesäkuu 20, 2013, 10:23:04
Upeita! En ole ikinä nähnyt vaaleaa Fashion Queenia. Mistä Adalia löysit? Eikös Midgestäkin tehty FQ nukke, mutta eikös tuo ole ihan Barbie? :)

Barbie tuo on minun tietääkseni - löysin sen huutonetistä muistaakseni :)

En olekaan lukenut tätä vintage-osiota aikoihin ja nyt huomasin tämän ketjun.

Mulle jäi jotenkin mieleen tämä eli muistaisin, että Adalia osti Fashion Queenin joltain foorumilaiselta. Jos se on just semmonen, jolla toinen poski on hiukan suurempi kuin toinen. Ihan kuin myyntitekstissä olisi vielä lukenut jotain, että onkohan Midgellä hammassärky, kun poski on hieman turvoksissa. Voi ressukkaa. :hbeat: Ihana nukke. :smiley:

Itseasiassa miunkin Fashion Queen on foorumilta ostettu. :cuteyes: Jäi mieleen, kun se taisi olla ensimmäisiä nukkeostojani foorumin jäsenen kesken, ellei jopa ollut se ensimmäinen. Mimosalta ostin ja samalla kaksi vintage Midgeä, kolme bubblecutia, P.J:n ja vintage Kenin. Olen itseasiassa ostanut sen jälkeen vain yhden vintage-nuken, eli Kenin. Ovat niin kalliita nykyään ja vaikeaa löytää.

Miekin muistan hämärästi tuon ilmoituksen!  :cuteyes:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

Mieheni osti minulle Fashion Queenin joululahjaksi  :dance-to-the-groooowe: Olin bongannut tämän neidin huutonetissä ja miehelleni päivittelin sitä, kun on vallan alkuperäisessä uima-asussaan - jätin ostamatta jostain (raha?) syystä. Olipa mies tarkkakorvainen :peukku:

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll


HelloDolly

Komppaan Ninniä, ihana lahja kertakaikkiaan!   :cuteyes: :Look_Up:

Tipitii

Onnittelut uudesta neidosta  :smiley:

Xelha

Tosiaan ihana lahja Adalia! Ihanan huomaavainen lahja mieheltäsi ja sitten kun on niin mukava saada muutenkin nukkeja lahjaksi!  :D Tämä neito taisi olla tosiaankin löytö!