Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Marianne

Aivan ihana puku! Mä niin tykkään viktoriaanisesta tyylistä.  :hbeat: Voin helposti kuvitella tuon Shanian päällä, ja ne pinkit Urban doll -asut myöskin!  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Joo ne oli kaikki Shanialle. Se ei itse nyt päässyt malliksi kun on jo puettuna Exotic partyja varten  :D

Poris

Hienoja juttuja, ja tosi kiva, että on taas tekevää porukkaa!

Satumaa

Tänä keväänä tehtyjä neuleita, paitsi viimeisen kuvan mekko ja hattu aiemmin:





















sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Kuolasin teidän monen kuukauden tuotokset kerralla  :kaffitanssi:! Hyperventiloin henkisesti erilaisista tunteista  :faint:.

Marianne

Hienoja neuleita - etenkin tuo alimman kuvan vaaleanvihreä!  :peukku:


Mä en juuri koskaan ompele, mutta Sybil nyt vaati uuden mekon tarinani seuraavaan jaksoon. Eli tein tuollaisen osittain muinais-Kreikan ja osittain delfiinien inspiroiman satiini/tylli-mekon. Toppi on irrallinen, ja sen saa pois nuken päältä vain ottamalla vyönauhan pois ja löysäämällä naruja edestä. Muuten toppi on sen verran löysä, että sopii vaikka yöpaidaksi!  :D Vuorasin satiinitopin samalla ohuella tyllillä mistä tein hameen. Se oli muuten hankala homma, kun piti käännellä kangasta vaikka miten päin että sain joka kohdan ommeltua huolella. Meni koko eilinen vapaapäivä sitten tähän.  :tongue:








Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Merineiti

Oi ihana!!!
Tykkään varsinkin tuosta halkiosta, tekee heti sähäkämmän tuosta muuten hempeän romanttisesta puvusta.

Ja nuo kengät kanssa, mistä tuollaisia löytyy?

Satumaan neuleet on myös taidokkaita, ennenkaikkea tuo musta ja viimeinen. Itsellä ei taitaisi riittää kärsivällisyys neuloa noin pientä...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Satumaa

Kiitos kehuista!  :blush: Kyllähän noihin menee aikaa tuntitolkulla... mutta mulle silti parempi taiteen muoto käsitöissä kuin ompelukoneen kanssa tappelu. (vaikka sitäkin joskus harrastan) Aikaahan se vie sekin, ei käy kieltäminen... ainakin multa. Mutta kyl noi neuleet taitaa selkeesti enemmän ottaa. Pienet työt on ylivoimaisesti hankalempia kuin ihmiskoon, veikkaisin, vaikken niitä juuri oo tehnyt.  :cuteyes:

Aurora, kannattaisi sun useamminkin ommella, kaunista jälkeä, se on kun on taiteellinen ihminen niin monet taiteen muodot sujuu! Varsinkin nuo tuossa käyttämäsi kankaat kun ei oo helpoimmasta päästä, niin respectiä, kun saa niillä siistiä tulosta! :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Milo

Komppaan Merineitiä - Satumaa ja Aurora on tehneet upeita mekkoja tytöilleen!!!  :palvoo:
Auroran neito on kuin kreikkalainen jumalatar ja Satumaan mekot on niin huolella tehtyjä. Noi pääntien ja helman röyhelöt on varsinkin tosi kiva ja kaunis lisä!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Multa taitaa puuttua kokoelmista vielä Satumaan neulomus.....  ::) Ajattelin koota yhdelle vitriinin hyllylle muusia joilla foorumilaisten tekemiä asuja yllään  :cuteyes:

Satumaa

Asiahan pitää sitten korjata, noita neuleita on tullut tehtyä senverran että eiköhän niistä joku sinnekin liikene  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

 :Look_Up: Juu!!!  :aplause: Laita joku päivä niistä kuvia  :cuteyes:

Jennijee

Aurora, panostuksesi näkyy ja lopputulos on taidokas! Onko hameen tylli ihan tyllitylliä vai nettiä(joustava verkko)? :smiley:

Marianne

Kiitti kaikille!  :hug:

Sybilin kengät on Poppy Parkerin... Muistaakseni Coney Island Saturdayn. Mun nuket ei suostu pitämään Mattelin kenkiä - paitsi Barbiet tietenkin, ja ne on vähemmistössä täällä.  :D

Tylli on helppo materiaali ommella, mutta satiini on hankala, kun purkautuu niin helposti! Ja lisäksi satiini tuppaa olemaan liian paksua nukenvaatteisiin. Olin ihan onnessani kun löysin tuon harmaan satiinin, se kun on hyvin ohutta. Joten sain ne saumat siististi tehtyä.  :cuteyes:

Ei tuo tylli kyllä ihan normaalia ole... Mutta mä en tiedä millaista on netti? Kyllä tuo venyy, ja on hyvin, hyvin pienireikäistä. Tyllinä se myytiin, ja ostin kerralla monta sävyä kun löytyi hyvä apaja Eurokankaassa.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.