Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

Milo

Hieno joukko  :aplause:

Sori, ei oo tarkoitus olla epäkohtelias, mutta tää rupes naurattaa mua:

Lainaus käyttäjältä: Rana - maaliskuu 24, 2014, 19:55:27
Näitä Barbien kokoluokkaan mahtuvia on joku kolmekymmentä joista reilu kymmenen on miespuolisia tai sellaiseksi muokkauksen alla olevia.

Vaikuttaa siltä että sulla on siellä sukupuolenvaihdosoperaatioita kesken...  :rofl:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Jeh, täällä on yksityinen sukupuolenkorjaus klinikka pystyssä  :D Söpöt pojat ovat heikkouteni ja niitä on vähän huonosti olemassa - teen itse.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

whitney

Rana, onpas monipuolinen joukko!  :aplause: Itselläni on ollut jotenkin hirveän jäykkä suhtuatuminen eri nukkeihin, että pitäisi kerätä vain jotin tiettyä lajia. Muta nyt kun on nähnyt kaikkia erilaisia nukkeja, alkaa mieli avartua ja kyllä minäkin joskus hankin vielä "ison tytön"  :D

Louhi

On se kyllä liian suuri edelleen, vain muutaman olen saanut karsittua. Päätin aikoinaan, etten kerää muksuja, mutta nyt niitä alkaa olla jo kohta 20. En ala  :faint:.

Merineiti

Ennen foorumille liittymistä taisi olla 4 nukkea, nyt on jotenkin jännästi räjähtänyt... Ei sais eksyä tuonne kirppisketjuun :)

8 Kenia
5 Barbie/Christie
8 monsteria
3 bratz

Yritän olla hankkimatta lisää, ennen kuin nykyiset on stailattu edustuskuntoon ja esille, niin on helpompi päättää mitkä lähtee vaihtoon ja ketkä yhtä pitenevällä  hankintalistalla sopii parhaiten sekaan.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney

 :Look_Up:
hihi, kuulostaa tutulta! Mullakin räjähti juuri tolleen foorumila käynnin aloitettuani  :cuteyes:

Merineiti

Lainaus käyttäjältä: Rana - maaliskuu 24, 2014, 22:27:39
Jeh, täällä on yksityinen sukupuolenkorjaus klinikka pystyssä  :D Söpöt pojat ovat heikkouteni ja niitä on vähän huonosti olemassa - teen itse.

vähän sama idea olis nyt... onko kokemusta voiko monster high lta viilata niitä muotoja pois? Tai onko olemassa yhteensopivia kroppia, Ken on liian miehekäs... Tahtoisin meinaan tehdä sellaisen söpön susipojan, mutta kroppa pitäisi löytää...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

tokkopahka

Luultavasti Obitsu kropissa voisi löytyä jotain
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Magia84

Meiltä löytyy vasta n.20 nukkea 80 ja 90 -luvuilta. Sitten joukkoon on eksynyt muutama 2010 luvun uutuus nukkea ja mieheni iloksi niitä lisää hamuaisin. :)

Letizia

#99
Tässä kuvassa taitaa olla suurinpiirtein puolet Barbie-nukeistani - eli kaikki Kiirat, jotka lopultakin sain tungettua samaan kuvaan. Tällä kertaa ei tainnut kukaan unohtua. :)



Takarivi: Very Velvet Kira, DotW Polynesian, DotW Thai, Real Dancing Action Dana, DotW Peruvian (uusi tukka), Ocean Friends Kira.
Toka rivi: DotW Eskimo, Tropical Splash Kira, DotW Arctic, Tropical Miko, DotW Korean, DotW Malaysian.
Eurivi: Sit in Style Kira, Picture Pockets Kira, Benetton Kira, DotW Peruvian, Surf City Kira ja Picture Pockets Kira + kissa.

Aliisa

Upea kuva. Benetton Kiran stailaus on kyllä mahtava, hyvin sopivat nuo mekko ja kengät. Ja voi miten ihania nuo kaikki Best Buy -mekot. :blush:

Milo

Upea joukko! Sulla on selkeesti mieltymys mustatukkaisiin.  :D
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Ihanan värikäs jengi. Tosi jännää nähdä kuinka erilaisia nämä ovat. Tämä punaisella tuolilla istuva kaksikko on miun lemppareita  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Letizia

Värikkäät mustahiuksiset leidit kiittävät kehuista. :) Benetton-Kira on ollut samassa koltussa ja saappaista siitä asti kun joskus kevättalvella sen niihin puin, koska en ole raaskinut vaihtaa.

Taisin tosin kaunistella kun arvelin että tässä olisi puolet Barbieistani; kyllä niitä muita on tarkemmin laskien enemmän kuin yhdeksäntoista... plus sitten kaikki muut nuket tietysti. :P

HelloDolly

Ihana tuo Letizian ryhmäkuva Kira-neitosista!  :hbeat: